Колеги, преди време пуснах тема какви проблеми имам с колата( Мареа Weekend 1.6 -1997 г.) и как е започнала де ме изоставя. Смених свещи ,кабели ,ремонт на генератора ,но проблемите си остават.Запалването когато е студена колата не е проблем,но колкото повече загрява пали по трудно докато накрая спира съвсем да пали,отделно от това ако не подавам газ започва да угасва .Звука да двигателя дори когато е студена не е нормален,бръмчи и няма мощност( на 3-та не мога да изпреваря).Тръгнах да я карам на диагностика ,докато стигна при майстора двигатела позагря и започна да гасне ,при него съвсем спря.Човека даже не поиска да закачи компа ,каза не била за него а проблема е механичен( да се види зацепването на ремъците после да се мери компресия и ...) Едвам стигнах до другия майстор обясних му какво е казал първия и го поставих в шах.Вече цял месец ходя по сервизи и няма оправяне. Помагайте с идеи ,че вече нямам нерви !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.6 гасне като загрее
Collapse
X
-
Това ми хареса. По същия начин кат спре да пали може да сипеш студен бензин. :Dkiriluz1 написа:Ще го диагностицираkal0yanch40 написа:Какво ще постигне, като залее с вода датчика?Hristo Dimov написа:Като спре да пали, вземи бутилка вода и залей датчика на коляновия вал. После пробвай да запалиш.
Ако той е проблема след охлаждане колата пали.Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
Коментар
-
Има логика, но най-много да пръсне датчика, патих от такъв проблем с датчика и за пореден път споделям. Извадих датчика и го закачих на мултицета, показваше нормалние 840 ома /мисля че по книга трябва да е 840-920/, нагрях го със сешоара и той започна да си вдига съпротивлението и на 1,2 К изключи след охлаждането паки беше нормален, просото си купих друг.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Винаги има риск, но нима няма такъв, когато автомобилът преминава през локва - пак въпросният датчик се мокри...пък и други неща покрай него :D Замерването на датчика също дава добри насоки за изправност, стига да се сваля лесно...За мен би било труден вариант - намиране на канал, сваляне-/риска е по-голям да го повредя механично/. Всъщност, пак е въпрос на избор...NikMar написа:Има логика, но най-много да пръсне датчика, патих от такъв проблем с датчика и за пореден път споделям. Извадих датчика и го закачих на мултицета, показваше нормалние 840 ома /мисля че по книга трябва да е 840-920/, нагрях го със сешоара и той започна да си вдига съпротивлението и на 1,2 К изключи след охлаждането паки беше нормален, просото си купих друг.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар