ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пали с много въртене на студено. Съвети моля! Мареа 1.6
Collapse
X
-
OK мерси, при първа възможност ще го наглася точно на 1мм дано е от това.Междувремено ако някой се сети и за друго също да предлага!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
-
Малко ъпдейт:приближих датчика възможно най-близко колкото да не удари в зъбците и пак никакъв ефект. Върти си както преди.Очаквам други идеи ако някой се сети! Мерси предварително за което
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
е луфтомер нямам но намерих пластмасова пластина с дебелина 1мм и я подложих нея все съм уцелил колкото до толковаivel написа:тук говорим за точно разстояние,а то се измерва в твоя случай с луфтомер
като се постопли пак ще си поиграя +- 0.1мм ако толкова е от значение, ама се съмнявам чак до толкова. Но е така за спорта ще пробвам.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Не знам защо се занимаваш с този датчик. Сам каза "Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот." При проблеми с ДКВ става точно обратното - или колата въобще не пали или пали трудно, когато е ТОПЛА.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Ами знам, ама това е единствената идея засега, другото което остана е пръскането с контактен спрей по букси, сглобки и контакти. Но това като размине снегаsok1 написа:Не знам защо се занимаваш с този датчик. Сам каза "Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот." При проблеми с ДКВ става точно обратното - или колата въобще не пали или пали трудно, когато е ТОПЛА.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега, мисля,че проблемът ти е в редуктора ( изпарител). Останах с впечатление,че си с редуктор (газов инжекцион). Много често редуктора изпуска газ през маркуча за вакуума, при което дави колата при първо палене.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Преди редуктора има клапан а той пуска газ едва след размразяването на рейка. Проверете налягането на горивото и извадете тая бензинова помпа най накрая и я проверете. Коя година е колата за да се орянтирам за горивната система, или направо кажи колко бензинови маркуча имаш на рейката. Горивен филтър сменял ли си? Проблема е с горивото на колата по някаква причина просто не и стига горивото сутрин. Пробвай да направиш първо палене при отворена капачка на резервоара.dudulia написа:Колега, мисля,че проблемът ти е в редуктора ( изпарител). Останах с впечатление,че си с редуктор (газов инжекцион). Много често редуктора изпуска газ през маркуча за вакуума, при което дави колата при първо палене.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мисля че точно газовия клапан е проблема. Както писа колегата по-горе при първо палене смесва горивата. Може да пробва вечерта преди да изгаси да спре газта от бутилката и да я остави няколко секунди да изгори газта и изгасне. На сутринта както газта е спряна пали на бензин и проблемът трябва да го няма.S_BANKOV написа:Преди редуктора има клапан
Коментар
-
Има и друг начин за проверка. Откача се маркучлето за вакуум, било то от редуктора или от колектора, като на сутринта трябва някой да запуши с пръст дупката (маркучлето) за да не смуче въздух и пали.wwalker написа:Мисля че точно газовия клапан е проблема. Както писа колегата по-горе при първо палене смесва горивата. Може да пробва вечерта преди да изгаси да спре газта от бутилката и да я остави няколко секунди да изгори газта и изгасне. На сутринта както газта е спряна пали на бензин и проблемът трябва да го няма.S_BANKOV написа:Преди редуктора има клапанBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да споделя след малко забавяне че всички които предположиха проблем с газта се оказаха прави!И явно ако само махна бушона на ГИ няма резултат, демек не спира газта. След неколкократни опити последната седмица се оказа, че като спра газта от бутилката и оставя колата да поработи на празен ход докато изхаби това което е останало по тръбата при слеващото палене няма проблем колата пали идеално. Е колкото може да е идеално за кола на 15 години
Така че остава да се разбере точно какво предизвиква проблема и дали тоя редуктор подлежи на реновиране или трябва нов. Малко съм бос с тия газови системи и няма да се наема да отварям редуктора сам. може да пробвам с някой клапан да му спра захранването и така да изолирам проблема. Те са 2 един на бутилката един в редуктора и кой знае още къде може да има. Поне не ги виждам с просто око
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
офтопик за инфо на колегата: Филтъра ми е в кошницата в резервоара веднага преди помпата, чистил съм го преди година и нещо че се беше спукала кошницата и я сменах с нова, тогава гледах и филтърче и боклуци в резервоара и т.н.колата е от подписа 99 година.Макар че на дали има смисъл да гледаш системата, както писах в предния пост се оказа проблем с газта, но ще пробвам днес да запаля с отворен резервоар е така от любопитство.S_BANKOV написа:.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ами то си има нещо като клапан на самия изпарител, не знам дали изпълнява само тази роля или регулира и потока, но ми се ще него да оправя (ако е от него де) без да добавям още чаркове. Пък и преди си работеше без проблеми, явно нещо в редуктора се е бъгясало но не знам какво.п.с.пробвах да запаля на отворена капачка на резервоара - резултат 0 но предполагам че е очакван резултат след като се оказа проблем с газта.За мен радостното е че не е заминала гарнитура или нещо с компресията на цилиндрите, че там си е бая изваждане.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар