Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трансмисионно масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трансмисионно масло

    Напоследък скоростите ми се струва, че по-трудно се превключват и съм решил да сменям маслото. Така или иначе, не съм го правил откакто имам колата, та няма да навреди. Въпросът ми е какво количество събира скоростната кутия на Типо, за да зная колко да купя.
    преди - TIPO
    сега - VOLVO XC60

    #2
    Ами заивиси какво е Типо-то.Моето събра около литър и половина при напълно празна кутия.Аз го имах твоя проблем и си смених маслото ама не му помогна особено.По-скоро виж върху кормилната рейка минават лостовете за превключване и там има едно лагерче - пръсни го обилно с тефлонова грес (примерно или някаква друга ама да не е спрей от типа WD-40) понеже там клеясва и започва да включва по-трудно (а клеясва защото водата от предния прозорец се събира от пластмасата под него и изтича точно отгоре на това нещо).Успех!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      Пичове, само преди няколко дни от 11 ноевмри нататък се "вихри" дискусия на тема трансмисионните масла при Фиат.Желателно е да се ползва търсачката във форума.... щото и в тази нова тема няма да се каже нищо ново, а ще се повтарят вече казани неща.Моля Ви!!!http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11045Макар че тук става дума за "Типо", едва ли нещата са по различни от БРАВО/БРАВА.Благодаря Ви ПРЕДВАРИТЕЛНО!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        zfa159 написа:
        Ами заивиси какво е Типо-то.Моето събра около литър и половина при напълно празна кутия.Аз го имах твоя проблем и си смених маслото ама не му помогна особено.По-скоро виж върху кормилната рейка минават лостовете за превключване и там има едно лагерче - пръсни го обилно с тефлонова грес (примерно или някаква друга ама да не е спрей от типа WD-40) понеже там клеясва и започва да включва по-трудно (а клеясва защото водата от предния прозорец се събира от пластмасата под него и изтича точно отгоре на това нещо).Успех!
        Мерси, колега zfa159. Май ще се размина със смяна на маслото. Пръснах въпросния лагер и лостовете от кутията със смазка и скоростите вече влизат доста "мазно", без да заяждат.
        преди - TIPO
        сега - VOLVO XC60

        Коментар


          #5
          Ами то това си е ама много чест проблем при Типо-тата .Някой твърдят че си било производствен недостатък или недомислица.Пръскай си го редовно защото се случва да заяде доста грубо особено ако не се кара колата повече време (като на майка ми паметника дето седи вече около 7-8 месеца без да е мърдан от мястото си).След това се налага да се разглобява въпросното място и в 90% от случайте се чупи стърчилото така да го нарека от рейката и се минава на варианта сменяне на рейка защото няма друг начин.....а е доста неприятно и скъпо удоволствие в сравнение с пръскане от време на време.Незнам с какво си го напръскал но ако е с такава грес която ти казах няма да се измие скоро - те не лепи боклуци и не се измива (както повечето от тея спрейчета и т.н.)Успех!
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            За каква рейка говорите - хидравлична или механична. Понеже на хидравличната няма никакво "стърчило", на което да е хваната лостовата система на скоростите?

            Коментар


              #7
              maiden написа:
              За каква рейка говорите - хидравлична или механична. Понеже на хидравличната няма никакво "стърчило", на което да е хваната лостовата система на скоростите?
              Щом не е хидравлична, остава другият вариант - механична :D
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар

              Working...
              X