Здравейте! Първо да поясня, че съм нов тук и не знаех къде точно да пусна темата. Надявам се да съм уцелил раздела. Освен това не разбирам почти нищо от коли, нито имам книжка, баща ми я кара в момента. Трябва ми малко професионална помощ, на сервиз не искам да я водя, защото може да е нещо дребно и да ми съдерат кожата за нищо. Колата е Фиат Браво 1.8 GT 16V 113 коня 1998г. закупена преди 2 месеца, на 270 хиляди километра. Тука е момента да уточня, че в момента акумулатора й е малък за нея - 44ah и пусковият му ток е малък, не знам колко точно. 2 месеца карахме без проблем, но от дългото слушане на музика при изгасена кола акумулатора падна. Пробвахме да я бутнем доста пъти, но така й не запали. При бутането като че ли се задавяше, но не съм сигурен. Трябва да призная, че я мъчихме доста. След това извадихме акумулатора и го занесохме на техник, беше почти умрял и го зарежда повече от 24 часа. След като го зареди обаче колата не иска да пали отново. Този път вече няма проблем с тока, чува са как двигателя се пробва да запали, но до там. Въпросът ми е - какви са възможните проблеми, заради които не може да запали, при условие, че акумулатора е вече наред? Когато акумулатора беше наред преди не е правила никакви проблеми. Какво може да сме й направили? Баща ми предполага, че свещите са зацапани, но не знае как да ги изкара. Възможно ли е това да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво не иска да запали.
Collapse
X
-
кола
Ето тук е писано за свещите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=314984 какво остава да свети като не пали CODE гасне ли Чува ли се помпата да работи в началото Датчик на коляновия вал Виж и релетата зад жабкатаили отпред при двигателя http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64639
Коментар
-
Re: кола
Свещите и бобините ще ги видим утре по светло. Както казах, аз не разбирам много, а баща ми е карал само стари коли и той не може да помогне много с обясненията. Когато се даде на контакт светват доста работи на таблото, след няколко секунди изгасят и на таблото свети само акумулатора и още нещо, което забравих какво е точно, но което си светеше и преди като всичко беше наред, така че предполагам е нещо нормално. ABS-a свети също, по време на палене и преди това - това за мен е странно, не знам дали така трябва да е. Помпата не знам дали се чува, нито баща ми знае. Кога точно трябва да се чуе, като се пали ли или преди това? Това което ми прави впечатление, преди малко я бутахме отново, е че много мирише на бензин, даже бих казал ужасно много. Не знам от къде идва, но мирише наистина много. Освен това самото масло мирише много на бензин! Пробвахме как мирише маслото на един приятел на колата и миришеше само на масло! Другото което забравих да кажа е, че в колата имаше малко бензин, карахме я на лампа последните дни. А за последно сложихме за 6лв. преди 2 дена, тоест около 2 литра и половина. Да не би проблема да е в бензиновата помпа, някой ми беше казал, че ако няма много бензин не можела да го вдигне до горе и колата не палела тогава. Със сигурност не е ангренажния ремък - наред си е.kluchar написа:Ето тук е писано за свещите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=314984 какво остава да свети като не пали CODE гасне ли Чува ли се помпата да работи в началото Датчик на коляновия вал Виж и релетата зад жабкатаили отпред при двигателя http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64639
Коментар
-
Аз по нагоре го написах, нямате искра ! Нищо не пречи да е комутатор но Той е в бубината така че трябва да се смени цялата ! Намерете от някъде само за проба, другия вариант вадете свещите и гледайте има ли искра.Кабелите стари ли са ?lettuce написа:Преди малко баща ми е пробвал да я запали отново - запалила е, но е работила доста лошо. Каза че е работила като на 2 или 3 цилиндъра. Някакъв човек му казал, че можело да бъде и проблем с комутатора. Следобед ще извадим и изчистим свещите и ще пиша какво е станало.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Аз съм за прескочил ремък. Колега как я палихте, когатоя бутахте? Първа и пускахте съеденителя рязко?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Фиат Браво 1.8-16v е с 4 бубини и няма кабели на свещите.Комутатора е от ляво,закрепен на всмукателния колектор.cs_aleksandar написа:Аз по нагоре го написах, нямате искра ! Нищо не пречи да е комутатор но Той е в бубината така че трябва да се смени цялата ! Намерете от някъде само за проба, другия вариант вадете свещите и гледайте има ли искра.Кабелите стари ли са ?lettuce написа:Преди малко баща ми е пробвал да я запали отново - запалила е, но е работила доста лошо. Каза че е работила като на 2 или 3 цилиндъра. Някакъв човек му казал, че можело да бъде и проблем с комутатора. Следобед ще извадим и изчистим свещите и ще пиша какво е станало.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Здравейте и благодаря на всички за отговорите. Сипахме за 10 лв. и пак пробвахме, но не запали. След това не можахме да намерим известно време ключ за свещи и баща ми прибърза и я заведе на сервиз. Оказа се че свещите са зацапани доста със смес от вода, бензин и масло. От много бутане всичко е минало през буталата, нещо такова обясниха. Споменаха нещо и за конденз. Освен това в сервиза докато са я пробвали са уморили акумулатора отново. След като изчистят свещите и заредят акумулатора щяло да се разбере дали има по-сериозен проблем...
Коментар
-
Водата да кажем че е от конденз,но маслото е лоша работа.През буталата(сегментите) не трябва да минава масло-независимо дали я бутате,теглите или карате.lettuce написа:Оказа се че свещите са зацапани доста със смес от вода, бензин и масло. От много бутане всичко е минало през буталата, нещо такова обясниха. Споменаха нещо и за конденз.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар