Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

температура на пунто мк2 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    температура на пунто мк2 2000г.

    Здравейте,от известно време колата прави проблем с температурата.Качва до горе,спирам паля форсирам и задържам на 2-3000 оборота и температурата пада до нормалната за автомобила.Парното също не духа топло,едва когато е на високи обороти заработва добре.Карах я в сервиз и ми смениха термостата но пак е същото.Карам предимно в града,скоро тръгнах за Сф,минах около 200км и реших да спра за почивка.след 5мин паля и тръгвам и температурата скача пак до горе.след 2-3 паленея и изчакване още 5-10мин се нормализира.Възможно ли е да е водна помпа въпреки,че е сменяна и е на не повече от 10 000км. Перката се включва нормално,когато качи температурата се включва и на 2скорост.

    #2
    Въздух в системата колега.От тук започни.

    Коментар


      #3
      Обезвъздушавана е.и преди и след смяната на термостата,проблема си продължава

      Коментар


        #4
        Това, че няма парно говори друго.Въздух!!!

        Коментар


          #5
          Възможно ли е да влезе въздух след като е обезвъздушена системата.аз присъствах на последното обезвъздушаване и е направиха както трябва.варианта да е въздух трябва да е влязъл в последствие,възможно ли е да стане това?

          Коментар


            #6
            След като я обезвъздушиха оправили се,или баз промяна???

            Коментар


              #7
              Срокове точни не мога да дам,но седмица да е минало и пак същата работа

              Коментар


                #8
                Антифриза в казанчето как е?Ако има теч се получава въз.възглавница.

                Коментар


                  #9
                  Има и антифриз

                  Коментар


                    #10
                    Моето пунто проявяваше същия проблем. Ниско ниво на антифриза. Когато форсираш завърта водата и охлажда двигателя до оптималната температура. Парното в купето се задръства с времето (моята е 2002 и вече е задръстено). Най вероятно губиш антифриз от някой О пръстен на металната тръба пред двигателя (поне на 1.2 8v от там ми губеше).
                    FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                    FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                    ...and justice for all

                    Коментар


                      #11
                      тук обаче става дума за духнала гарнитура.като форсираш на място не загрява ,защото помпата на по-високи обороти компенсира надува от цилиндъра и успява да завърти добре антифриза,тогава ти идва и парното и ти се включват перките

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        тук обаче става дума за духнала гарнитура.като форсираш на място не загрява ,защото помпата на по-високи обороти компенсира надува от цилиндъра и успява да завърти добре антифриза,тогава ти идва и парното и ти се включват перките
                        Или за потрошена турбина на водната помпа и двата варианта са възможни.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Трябва да е много фалшива тая помпа, че да се скапе на 10к км, но не бих се учудил Китайците са способни на всичко...
                          Прикачени файлове
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            И да се съглася че парното е задръстено защо ще качва температурата колата.антифриз не губи тъй като няма течове и нивото си стои както трябва.Перката се включва когато се качи темрературата,не е необходимо да е форсирам за да заработи.Снощи примерно тръгвам,след 1км температурата вече е 30-40 градуса,на 3тия км вече показва че е почти на 90.трябваше да спра за малко, около 5мин но колата работеше на място,тръгвам и температурата рязко започва да се качва,в рамките на минута вече е най-горе температурата,перката бучи на 2степен.

                            Коментар


                              #15
                              И аз мисля, че е гарнитурата. Явно "дупката" е малка и колата смогва да се охлади на място.Карай я в сервиз и не си играй повече, че ще я прегрееш.
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X