При 2,5 и наличието на малки издутинки по грайфера, често видят до гадна возия. Аз сега сложих зимните гуми и те са само на година и колата с тях се успокои. Летните ми скоро ще ги хвърлям явно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вози като каруца. Какво мога да направя за по добър комфорт?
Collapse
X
-
Не е от налягането в гумите. В момента съм със зимните, и са на 2,0 атм., и нищо не се е променило. Както се спомена просто тези коли така са конструирани. Заложено е стабилно поведение на пътя, не на комфорт. И ако това ми беше първата кола, сигурно щях да и се кефя супер много, но след като съм карал шест години Хонда Акорд, може би направих грешка с този избор? Все пак ще пробвам да подобря малко комфорта. От всички разгледани амортисьори съм се спрял на Monroe Reflex.Рекламното им мото е: Maximum safety through greater stability and control without sacrificing comfort.(Максималната безопасност чрез по-голямата стабилност и контрол без жертвуването на комфорта.) А и на Хондата бях със старият модел Monroe Sensa-Trac, и на натискане предницата беше осезаемо по-мека. Другият вариант е напролет да се разделяме, но засега не ми се мисли за това.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
За Монро съм чувал много неща. Не бих си купил, особено като са около 150 лв.Смени си и тампоните на Макферсона, щом ще сменяш предни амортисьори!Tod_AD написа:Не е от налягането в гумите. В момента съм със зимните, и са на 2,0 атм., и нищо не се е променило. Както се спомена просто тези коли така са конструирани. Заложено е стабилно поведение на пътя, не на комфорт. И ако това ми беше първата кола, сигурно щях да и се кефя супер много, но след като съм карал шест години Хонда Акорд, може би направих грешка с този избор? Все пак ще пробвам да подобря малко комфорта. От всички разгледани амортисьори съм се спрял на Monroe Reflex.Рекламното им мото е: Maximum safety through greater stability and control without sacrificing comfort.(Максималната безопасност чрез по-голямата стабилност и контрол без жертвуването на комфорта.) А и на Хондата бях със старият модел Monroe Sensa-Trac, и на натискане предницата беше осезаемо по-мека. Другият вариант е напролет да се разделяме, но засега не ми се мисли за това.
Коментар
-
Тези маншони са едновременно противопрашни и противоударни.За съжаление трябва да се разглоби амортисьора,за да се смени.GTipo написа:Возията сигурно е точно от амортисьорите или стари гуми, добре напомпани. На гаджето пунтото е така. Все едно нямаш амортисьори, а нейните са си ок.Пиша също за да не пускам нова тема. На Типото, като мина през легнал полицай или нещо по-голямо по-бързо се чува едно дращене като от стара гума върху метал...мисля че амортисьорите ми отпред са изсъхнали или са мръсни, защото са им скъсани маншоните. Въпроса ми е дали може да се смажат някак си и дали може да се сменят маншоните лесно?Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Незнам откъде я вадите тая стабилност всички аз съм на отбратния полюс на магистрала Хемус с повече от 140 км/ч се чувствам доста несигурен (по завойте). Но да ви кажа май нещата не са само в амотисьорите. Преди около месец си поиграх с пружините и забелязах че има минимум два типа оригинални пружини - по-високи и с по тънки намотки и обратното - по -къси и с по - дебели намотки. Аз съм с първия тип а съответно втория тип е логично да возят по-твърдо като са по къси имат по-малка еластичност и по-дебелите намотки също спомагат за по-твърдата возия.
Коментар
-
Какъв размер са ти гумите? Моите са 175/65/14 и аз също се чувствм несигурен. По технически характеристики аз трябва да карам с 185/60/14 и може би тогава ще се чувствам значително по-сигурен в завоите. Иначе съм с 4 нови газови амортисьори.nParMaTuK написа:Незнам откъде я вадите тая стабилност всички аз съм на отбратния полюс на магистрала Хемус с повече от 140 км/ч се чувствам доста несигурен (по завойте). Но да ви кажа май нещата не са само в амотисьорите. Преди около месец си поиграх с пружините и забелязах че има минимум два типа оригинални пружини - по-високи и с по тънки намотки и обратното - по -къси и с по - дебели намотки. Аз съм с първия тип а съответно втория тип е логично да возят по-твърдо като са по къси имат по-малка еластичност и по-дебелите намотки също спомагат за по-твърдата возия.
Коментар
-
175/70/14 Са ми зимните гуми оригалните са ми 175/65/14 но като си купувах зимни гуми ми препоръчаха по-тесни и по-високи гуми и за това се спях на този вариант и съм доволен за зимата. А летните са ми 205/45/16 има голяма разлика в стабилността като сложа летните но колата пак "ляга" доста в завойте , та пак искам да ви наведа на мисълта че има различни видове пружини и явно оттам идва разликата иначе и аз съм с нови предни газови амортисьори а задните са добре и пак не е стабилна май сичко е в пружините....така ми се струва.Като ми извадиха двата вида пружини в Анкол по-късата беше по къса с един оборот и намотките бяха по-дебели с мисля 0,9мм мойте бяха 12,5мм дебелина на намотката а другите 13,4. Цифрите съм ги мерил със шублер и са по спомени.Тва последното го казвам щото да не земе някой да си мери пружините и да почне да ме плюе тука! Просто давам пример каква е разликата и мисля че стойностите които давам са приблизително точни.doofiat написа:Какъв размер са ти гумите? Моите са 175/65/14 и аз също се чувствм несигурен. По технически характеристики аз трябва да карам с 185/60/14 и може би тогава ще се чувствам значително по-сигурен в завоите. Иначе съм с 4 нови газови амортисьори.
Коментар
-
Колега снимка със джантите нямам пък сега съм зимните иначе малко ниски и идват гумите мисля да сложа 215/45 или 215/50 но на 50 май ше дойдат високи ако не ме домързи може да смъкна една джанта и да я снимам до колата че и мене ме е яд че нямам снимка.Alexius написа:Offtopic....Колега сложи някоя снимка да я видя тая брава със 16китеnParMaTuK написа:205/45/16
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар