Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пластамсите в купето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пластамсите в купето

    Съжалявам, може би ставам досаден с тия теми, ама си падам малко перфекционист човек, пък и преди фиата карах ксантия и съм свикнал грам шум да няма в купето..., та към въпроса, имам неприятно тропане (за Браво говоря) отзад под страничните кори, не знам какво има отдолу, опитах се да сваля едната но е хваната на хиляда места, и като гледам и задните седалки трябва да се махнат (а после май доста трудно ще го сложа пак) за да я сваля и се отказах, някой има ли ттакъв проблем и борил ли се е някак?
    ex Fiat Bravo GT

    #2
    Re

    И аз имам някакво такова глухо тропане отзад, но не мога да го хвана от къде точно е! Между другото - много са му скапани пластмасите на Бравото всички скърцат и тропат... Гадна работа - много е дразнещо
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

    Коментар


      #3
      има некви неща между пластамсовата кора и калника ама много трудно се сваля трябва половината кола да разглобя
      ex Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        Re: Re

        Pesho написа:
        И аз имам някакво такова глухо тропане отзад, но не мога да го хвана от къде точно е! Между другото - много са му скапани пластмасите на Бравото всички скърцат и тропат... Гадна работа - много е дразнещо
        Хех - и аз мога да се оплача от същото - още не съм схванал откъде идва, но затова пък е единственото тропане - всичко друго е много тихо... Но пък това направо ме влудява понякога...
        Alles in Ordnung

        Коментар


          #5
          Аз преди време разглобих всичките пластмаси отпред по таблото-бяха се разкърцали ужасно.Позатегнах и уплътних каквото можах,но след няколко месеца каране пак се разкърцаха.Явно самата пластмаса не е от най-качествените за съжаление!
          Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

          Коментар


            #6
            Това е общ проблем и не само за Фиат. Нормално е, стари коли с неособено качествени пластмаси, ама няма как... Най-добре е да се поразглоби таблото и да се поставяи малко уплътнителен материал(тънка гуна,намазана със силикон, дунапрен и др.). И при мен скърца, трябва да се захвана да го пооправя.

            Коментар


              #7
              абре да беше само таболто. таблото съм си вадил над 20 пъти и е добре затегнато и не трака маа всико дръго при паважа на Ал.Невски направо е като залепено с дъвка. трака пука. добре че поне е само отпред ако беше отзад щях да се изям.. махах всички пластмаси от колата обработих ги с налко силиконов препарат и ги сложих внимателно след това, резултата беше само временен, сега съм подложил малко неопрен на местата къдеот има директен контакт между две твърди пластмаси. Исками се всичко да беше от този вид дето е като изкъствена кожа ама мекъчка, еххх от него нищо се не чува

              Коментар


                #8
                тая изкуствената кожа, за която говориш е супер тиха. Баща ми има волво и вътре може да заспиш докато караш по павета, толко е тихо. Моето браво малко почва да се разтропва, въпреки че е на супер малко километри. А не е вярно, че е само от възрастта. Просто ако е направено с качествени материали не се разтропва.
                FIAT BRAVO 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  Е хайде сега,поствам само от любовта към спорта."Перфекционизъм" и "Ксантия" малко силно!!!.Само за "инфо" ти казвам,че колегата ми има "Ксантия" и жабката така му пее,че ако ми е на Фиата,ще му драсна клечката.Дрънка та ще се скъса.Бравата ми е 96г и единственото място от където пропява и то при доста студено време е от централната розетка на въздуха, над врътките за парното и т.н. А предполагам,че си забелязал Браво/Бравата возят доста по стегнато и твърдо от Ксантията.Аре успех!!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    Бравата ми е 96г и единственото място от където пропява и то при доста студено време е от централната розетка на въздуха, над врътките за парното .
                    и при моята мараеа се чува отреме на време прскърцване точно от там Yellow_Flash_Colorz_PDT_25
                    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                    Lancia Dedra 1.6 91г.

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      Е хайде сега,поствам само от любовта към спорта."Перфекционизъм" и "Ксантия" малко силно!!!.Само за "инфо" ти казвам,че колегата ми има "Ксантия" и жабката така му пее,че ако ми е на Фиата,ще му драсна клечката.Дрънка та ще се скъса.Бравата ми е 96г и единственото място от където пропява и то при доста студено време е от централната розетка на въздуха, над врътките за парното и т.н. А предполагам,че си забелязал Браво/Бравата возят доста по стегнато и твърдо от Ксантията.Аре успех!!!
                      недей да говориш глупости ксантията е уникална кола, нищо че е 93 а фиата ми е 96 година, нищо общо, ситроена не усеща пътя, няма дупки няма неравности, а с фиатката по релси и по павета ми падат пломбите оделно че няма никакъв звук вътре, а фиата ми тропа на няколко места поне, таблото на ситроена е кожено меко, втре е плюш и кожа, а фиата е гаден плат, абе като не знаеш не говори глупости, ше поясня че ксантията я деляхме с баща ми, а фиата си го купих и си е мой, и сега баща ми продава ксантията, за да си купи по-малка кола, щото аз съм с отделна вече и познай, не иска друго освен ксара, а аз взех фиата защото е евтин за годината и екстрите си, и предварително бях наясно с ниското качество на салона и возията близка до голф ама за тия пари толкова, иначе ме кефи много дизайна, пъргавината, и т.н.....
                      ex Fiat Bravo GT

                      Коментар


                        #12
                        lulinsquad написа:
                        Nino написа:
                        Е хайде сега,поствам само от любовта към спорта."Перфекционизъм" и "Ксантия" малко силно!!!.Само за "инфо" ти казвам,че колегата ми има "Ксантия" и жабката така му пее,че ако ми е на Фиата,ще му драсна клечката.Дрънка та ще се скъса.Бравата ми е 96г и единственото място от където пропява и то при доста студено време е от централната розетка на въздуха, над врътките за парното и т.н. А предполагам,че си забелязал Браво/Бравата возят доста по стегнато и твърдо от Ксантията.Аре успех!!!
                        недей да говориш глупости ксантията е уникална кола, нищо че е 93 а фиата ми е 96 година, нищо общо, ситроена не усеща пътя, няма дупки няма неравности, а с фиатката по релси и по павета ми падат пломбите оделно че няма никакъв звук вътре, а фиата ми тропа на няколко места поне, таблото на ситроена е кожено меко, втре е плюш и кожа, а фиата е гаден плат, абе като не знаеш не говори глупости, ше поясня че ксантията я деляхме с баща ми, а фиата си го купих и си е мой, и сега баща ми продава ксантията, за да си купи по-малка кола, щото аз съм с отделна вече и познай, не иска друго освен ксара, а аз взех фиата защото е ефтин за годината и екстрите си, и предварително бях наясно с ниското качество на салона и возията близка до голф ама за тия пари толкова, иначе ме кефи много дизайна, пъргавината, и т.н.....
                        Виж моето момче,сигурно съм на годините на бащати и малко по-тихо със съветите за глупостите. Карал съм толкова коли колкото косми по косата си нямаш,а съм бил притежател та толкова,колкото пръсти на краката и на ръцете взети взети заедно също нямаш.Да така е,но това са все-пак автомобили с принципно различно окачване и всяко сравнение би било накоректно.Имам и служебна шкода Октавия и тя не вози по-различно от Фиат Брава и Марея,защото окачването им е принципно еднакво.Също в работата имаме и три Волва ХС-70,ХС-80 И ХС -90 е и те си возят твърдичко.За качеството на пластмасите на Октавията, то е като на Бравата.Колата е февруари 2004 и си потропва и похлопва.А натовари си Фиата с 4 човека,ама по якички като мене 117 кг.и му сравни возията.А за пеещата жабка и табло на Ксантията поразходи се до форума на Ситроен.И последно "евтино" се пише с "в" а не с "ф".Аре със здраве!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Момчета като ви слушам все едно говорите за други коли в крайна сметка и мойто окачване е доста еднавко с ваште и мога да каже че не е толкова твърдо колкото шумно.. просто не сте се качвали в накоя Хонда Сивик или Опел Астра спорт, там могат направо ако се возите на задната седалка да ви спаднат бъбреците на нивото на пикочния мехур. Твърдичко е и нашто окачване но това е примирете се така е малко по стабилно при завой. А за ксантията не ми я хвалете като кола , кола която няма нормална ръчна спирачка зимано време да се порадваш на смега не е кола, ще ми слагат франсетата ръчната опред, още малко и стоповете отред ще преместят

                          Коментар


                            #14
                            lulinsquad написа:
                            Nino написа:
                            Е хайде сега,поствам само от любовта към спорта."Перфекционизъм" и "Ксантия" малко силно!!!.Само за "инфо" ти казвам,че колегата ми има "Ксантия" и жабката така му пее,че ако ми е на Фиата,ще му драсна клечката.Дрънка та ще се скъса.Бравата ми е 96г и единственото място от където пропява и то при доста студено време е от централната розетка на въздуха, над врътките за парното и т.н. А предполагам,че си забелязал Браво/Бравата возят доста по стегнато и твърдо от Ксантията.Аре успех!!!
                            недей да говориш глупости ксантията е уникална кола, нищо че е 93 а фиата ми е 96 година, нищо общо, ситроена не усеща пътя, няма дупки няма неравности, а с фиатката по релси и по павета ми падат пломбите оделно че няма никакъв звук вътре, а фиата ми тропа на няколко места поне, таблото на ситроена е кожено меко, втре е плюш и кожа, а фиата е гаден плат, абе като не знаеш не говори глупости, ше поясня че ксантията я деляхме с баща ми, а фиата си го купих и си е мой, и сега баща ми продава ксантията, за да си купи по-малка кола, щото аз съм с отделна вече и познай, не иска друго освен ксара, а аз взех фиата защото е ефтин за годината и екстрите си, и предварително бях наясно с ниското качество на салона и возията близка до голф ама за тия пари толкова, иначе ме кефи много дизайна, пъргавината, и т.н.....
                            Стига вече сте се карали.Само да допълня, че на Мареата, а може би и на някой Бравота тапицерията е ПЛЮШ, а не "гаден плат".
                            FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

                            Коментар


                              #15
                              много offtopic стана вече!!! Темата е за корите на Браво-то. Аз мислех да разглобя централната решетка за вентилацията и да я уплътнявам с нещо, за да не дрънчи, но много хора ми казаха, че ако я разглобя ще се раздрънка от други места и аз се отказах
                              Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                              Lancia Dedra 1.6 91г.

                              Коментар

                              Working...
                              X