Ми значи проблема не е от вчера, повече от година се обаждаше леко ама в последно време, стана сериозно. Струва ми се че подобни звузи чувам и отзад.Вчера ходих да я прегледат (не че и по рано не съм ходил ама все казваха че всичко е ОК) и казаха само тампони на стабилизиращата щанга, всичко друго било ОК отпред, а отзад се усъмниха в амортесьорите ама на им работеше шок тестера.Всичко това става въпрос за Враца.Въпроса ми е да получа някакъв коментар по темата, до колкото гледах никой до сега не е споменавал точно за тези тампони, след няколко дни ще ги сменя и ще съобщя резултат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разклопа се доста предницата
Collapse
X
-
Това, което често пропускат при огледите са тампоните на носачите. Изглеждат си ОК, но трябва да знаеш как и откъде да напънеш с щангата за да видиш къде се удрят желязо в желязо и тропа. По моя преценка (на лаик) единственото неудобство от това е, че тропа... Но все пак нека професионалистите си кажат думата.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
-
Re: предница
Ми ша тропа! Аз съм на принципа "скъпо но завинаги"! Сиреч "TRW"... това е фирмата за първоначално вграждане на части по ходовата част на FG!Скъпи са, и повечето части са на поръчка, но да се занимавам всеки сезон с "чикиджийски" работи нито имам време, нито нерви!kluchar написа:и при мен е така всичко сменено и пак тропа остана само тампони на двигатела и карета от тях много тропа
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар