Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо платформа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо платформа

    Здравейте колеги, нуждая се от разяснения относно съдържанието на терминологията "Типо Платформа".За какво става въпрос. Във форума на Ланчия пуснах запитване относно идеи за проект а именно, от Делта ГТ и.е. 1,6, 90к.с, 1991г, да бъде свален двигателя и на негово място монтиран 2,0 16в турбо от Фиат Купе или Капа, като идеята е запазване на скоростната кутия. От там ми писаха че не може да стане и трябва кутия от 1,8 или 2,0 от кола с Типо Платформа.И тука колеги сте вие на ход. И следващ въпрос, въпросната кутия от въпросната платформа с какви полуоски ще трябва да е за да са с точната дължина за монтаж на Делтата?Благодаря на всички предварително

    #2
    http://web.archive.org/web/20120305183446/http://fiat-tipo-portugal.com/curiosidades.htm"...Fiat’s platform sharing strategy reached its peak during the Tipo era. Fiat Tipo was launched in 1988 as Fiat’s Golf-beater. Its simple front MacPherson struts / rear trailing arms platform was soon found sharing with a dozen models in the group. Here is the complete listing (loaded from my memory) - Fiat Tipo, Fiat Tempra, Lancia Dedra, Lancia Delta, Alfa 155, Alfa 145/146, Fiat Brava / Bravo / Marea, Fiat Coupe, Fiat Punto, Alfa GTV/Spider, Alfa 156 and Lancia Lybra. "Това е за платформата. За другото неякой друг. Успех с проекта!А тези които не разбират Английски? Форума е български все пак.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Благодаря колега, само едно не мистана ясно, защо ме препратиха към тази платформа след като аз повдигнах въпроса за автомобил който е произведен 1991г но модификациятя си е Делта едно, която до колкото знам е на платформата на Фиат Ритмо, все пак тя е представена за първи път 1979г много преди Типото. Предполагам защото двигателя който съм си харесал е от Типо платформата, вече и аз се обърках, малко сложновато са ги направили нещата Италианците, при другите производители всичко се куплира с всичко.

      Коментар


        #4
        aqva написа:
        малко сложновато са ги направили нещата Италианците, при другите производители всичко се куплира с всичко.
        Примерно кутия от Polo Mk3 1.6 на Golf 2 1.8 mono, нали така ? Сега сериозно 1.6 90к.с мотора от делта е същия като в Типо 1.6 двувалка (8 клапана, 2 разпределителни вала ), само че без инжекциона ако трябва да бъдем точни. Мотора от двувалката пък е база на 2.0 16V към който си се насочил, така че правилно са ти казали, че кутия от 1.8 или 2.0 двувалов мотор ще свърши работа. Това предполага и по-малко драма с полуоските, въпроса е колко ще издръжи.Успех колега!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          xctr написа:
          aqva написа:
          малко сложновато са ги направили нещата Италианците, при другите производители всичко се куплира с всичко.
          Примерно кутия от Polo Mk3 1.6 на Golf 2 1.8 mono, нали така ? Сега сериозно 1.6 90к.с мотора от делта е същия като в Типо 1.6 двувалка (8 клапана, 2 разпределителни вала ), само че без инжекциона ако трябва да бъдем точни. Мотора от двувалката пък е база на 2.0 16V към който си се насочил, така че правилно са ти казали, че кутия от 1.8 или 2.0 двувалов мотор ще свърши работа. Това предполага и по-малко драма с полуоските, въпроса е колко ще издръжи.Успех колега!
          Абсолютно точно си ме разбрал, ще стане. При Фолксвагените нещата са направо унифицирани, при Опел и Рено също.

          Коментар


            #6
            къде ги видяхте унифицирани нещата-че полото с един и същи мотор излиза от завода с три различни кутии,като разликите са в кожуха и избирача на скоростите,кое им е унифицирано,за опела съм по-съгласен

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              къде ги видяхте унифицирани нещата-че полото с един и същи мотор излиза от завода с три различни кутии,като разликите са в кожуха и избирача на скоростите,кое им е унифицирано,за опела съм по-съгласен
              Пъвоначално питането по скоро беше за присъединителни размери а не толкова до функционалност и конструктовни особенности. Както и да е колеги, за момента явно нещата спират до тук, работата която трябва да се свърши е в доста по голям обем от очаквания а за целта трябват условия ( гараж ) които в момента нямам.Благодаря на всички за отделеното време и внимание!

              Коментар

              Working...
              X