Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

    Сменихме бубини,кабели и свещи,колата работи пак на два цилиндъра.След , което измерихме сигнала от компютъра към бубините и имаше сигнал само към едната бубина.Предположихме,че проблема е в компютъра,който е тип хибриден (намира се на дроселната клапа).Намерихме такъв компютър същия модел.Програмирахме го със същите данни от оригиналния компютър.Сложихме го и колата пак работеше на два цилиндъра.Така направихме с още два идентични компютъра и колата все още е със същия проблем.Възможно ли е проблемът да е в някой датчик или имобилайзер?Ако не,от къде може да идва проблема? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

    #2
    диагностика , дюзи ?
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    Коментар


      #3
      кола

      Нещо не е наред да не е кабела да прави проблем
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        На кои два цилиндъра работи? Компресия мерена ли е ? Захранващо напрежение на бубините? Нещо проверявано /правено ли е освен смяна на компютри кабели и свещи?
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Re: Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

          e_koycheva написа:
          Сменихме бубини,кабели и свещи,колата работи пак на два цилиндъра.След , което измерихме сигнала от компютъра към бубините и имаше сигнал само към едната бубина.Предположихме,че проблема е в компютъра,който е тип хибриден (намира се на дроселната клапа).Намерихме такъв компютър същия модел.Програмирахме го със същите данни от оригиналния компютър.Сложихме го и колата пак работеше на два цилиндъра.Така направихме с още два идентични компютъра и колата все още е със същия проблем.Възможно ли е проблемът да е в някой датчик или имобилайзер?Ако не,от къде може да идва проблема? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
          Я дай малко предистория - от колко време съществува този проблем, как се появи ? От сега да кажа - не е от имобилайзер, най вероятно кабела от компютъра до бубината прави проблем, но е рано за категоричен отговор. Евнтуално бушон може да е проблем също. По принцип когатo се подаде контакт от контактния ключ към бубините трябва да се появи захранване през реле, а компютъра подава маса на бубината за да протече ток през нея. Има ли постоянно захранване към тази бубина когато колата е на контакт и ДВГ не работи ? Направете сравнение с другата бубина, защото не знам точно на този модел как е изпълнено, но принципа е този. Не мисля че проблема е в компютъра, не знам и защо толкова упорито сменяте компютри преди да сте установили точно принципната схема.p.s. Ако е от датчик няма да запали изобщо или ще прекъсва хаотично, не само на едната бубина.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Ти пък ... То новото Пунто си е фабрично с 2 цилиндъра.
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #7
              Re: Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

              Я дай малко предистория - от колко време съществува този проблем, как се появи ? От сега да кажа - не е от имобилайзер, най вероятно кабела от компютъра до бубината прави проблем, но е рано за категоричен отговор. Евнтуално бушон може да е проблем също. По принцип когатo се подаде контакт от контактния ключ към бубините трябва да се появи захранване през реле, а компютъра подава маса на бубината за да протече ток през нея. Има ли постоянно захранване към тази бубина когато колата е на контакт и ДВГ не работи ? Направете сравнение с другата бубина, защото не знам точно на този модел как е изпълнено, но принципа е този. Не мисля че проблема е в компютъра, не знам и защо толкова упорито сменяте компютри преди да сте установили точно принципната схема.p.s. Ако е от датчик няма да запали изобщо или ще прекъсва хаотично, не само на едната бубина.[/quote]Проблема се появи изведнъж в движение.Усетих,че колата се разтресе и нямаше мощност.Угасих я веднага и я закарах на майстор,работеща на два цилиндъра.След което,той провери първо свещите и установи,че колата работи само на два цилиндъра.Замери сигнала от компютъра към двете бубини и установи,че има сигнал само на едната бубина и затова работи само на два цилиндъра.Бубините се оказаха идентични и им разменихме местата за да видим дали има изгоряла бубина.Проблема остана.Нямаше изгоряла бубина,просто компютърът не подаваше сигнал към едната бубина.Поръчахме същия модел компютър.Намерихме човек,който работи с програми за синхронизиране на информацията от един към друг компютър.Сложихме новия работещ компютър (знаем,че е работещ,защото колата,от която го свалихме е в движение) ,колата запали пак на два цилиндъра,след 10 секунди заработи на четири цилиндъра,но не можеше да поддържа ниски обороти.Като позагря малко се оправи и работеше перфектно.Прибрах се до вкъщи,след два часа ми се наложи да ползвам колата и след като я запалих работеше отново само на два цилиндъра.След което я закарах пак при майстора.Там я окачи на компютър за да види къде е грешката.Показваше,че грешката е във втора бубина ( а с оригиналния компютър показваше грешка в бубина 1 ) .Тоест с нейния компютър грешката е в първа бубина,а с новия е във втора бубина.Няма логика,защото бубините работят (пробвахме и с бубини от друга работеща кола) ,кабели,свещи,всичко е изправно.От компютъра към бубините се променя сигнала.Измерихме букси,кабели,захранване.Всичко замерено е изправно.Просто не разбирам от къде се губи сигнала.

              Коментар


                #8
                Re: Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

                Dido_Lyubenov написа:
                e_koycheva написа:
                Сменихме бубини,кабели и свещи,колата работи пак на два цилиндъра.След , което измерихме сигнала от компютъра към бубините и имаше сигнал само към едната бубина.Предположихме,че проблема е в компютъра,който е тип хибриден (намира се на дроселната клапа).Намерихме такъв компютър същия модел.Програмирахме го със същите данни от оригиналния компютър.Сложихме го и колата пак работеше на два цилиндъра.Така направихме с още два идентични компютъра и колата все още е със същия проблем.Възможно ли е проблемът да е в някой датчик или имобилайзер?Ако не,от къде може да идва проблема? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
                Я дай малко предистория - от колко време съществува този проблем, как се появи ? От сега да кажа - не е от имобилайзер, най вероятно кабела от компютъра до бубината прави проблем, но е рано за категоричен отговор. Евнтуално бушон може да е проблем също. По принцип когатo се подаде контакт от контактния ключ към бубините трябва да се появи захранване през реле, а компютъра подава маса на бубината за да протече ток през нея. Има ли постоянно захранване към тази бубина когато колата е на контакт и ДВГ не работи ? Направете сравнение с другата бубина, защото не знам точно на този модел как е изпълнено, но принципа е този. Не мисля че проблема е в компютъра, не знам и защо толкова упорито сменяте компютри преди да сте установили точно принципната схема.p.s. Ако е от датчик няма да запали изобщо или ще прекъсва хаотично, не само на едната бубина.
                Проблема се появи изведнъж в движение.Усетих,че колата се разтресе и нямаше мощност.Угасих я веднага и я закарах на майстор,работеща на два цилиндъра.След което,той провери първо свещите и установи,че колата работи само на два цилиндъра.Замери сигнала от компютъра към двете бубини и установи,че има сигнал само на едната бубина и затова работи само на два цилиндъра.Бубините се оказаха идентични и им разменихме местата за да видим дали има изгоряла бубина.Проблема остана.Нямаше изгоряла бубина,просто компютърът не подаваше сигнал към едната бубина.Поръчахме същия модел компютър.Намерихме човек,който работи с програми за синхронизиране на информацията от един към друг компютър.Сложихме новия работещ компютър (знаем,че е работещ,защото колата,от която го свалихме е в движение) ,колата запали пак на два цилиндъра,след 10 секунди заработи на четири цилиндъра,но не можеше да поддържа ниски обороти.Като позагря малко се оправи и работеше перфектно.Прибрах се до вкъщи,след два часа ми се наложи да ползвам колата и след като я запалих работеше отново само на два цилиндъра.След което я закарах пак при майстора.Там я окачи на компютър за да види къде е грешката.Показваше,че грешката е във втора бубина ( а с оригиналния компютър показваше грешка в бубина 1 ) .Тоест с нейния компютър грешката е в първа бубина,а с новия е във втора бубина.Няма логика,защото бубините работят (пробвахме и с бубини от друга работеща кола) ,кабели,свещи,всичко е изправно.От компютъра към бубините се променя сигнала.Измерихме букси,кабели,захранване.Всичко замерено е изправно.Просто не разбирам от къде се губи сигнала.

                Коментар


                  #9
                  Re: Fiat Punto 1.2 60к.с. 2001г. работи на два цилиндъра

                  e_koycheva написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  e_koycheva написа:
                  Сменихме бубини,кабели и свещи,колата работи пак на два цилиндъра.След , което измерихме сигнала от компютъра към бубините и имаше сигнал само към едната бубина.Предположихме,че проблема е в компютъра,който е тип хибриден (намира се на дроселната клапа).Намерихме такъв компютър същия модел.Програмирахме го със същите данни от оригиналния компютър.Сложихме го и колата пак работеше на два цилиндъра.Така направихме с още два идентични компютъра и колата все още е със същия проблем.Възможно ли е проблемът да е в някой датчик или имобилайзер?Ако не,от къде може да идва проблема? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
                  Я дай малко предистория - от колко време съществува този проблем, как се появи ? От сега да кажа - не е от имобилайзер, най вероятно кабела от компютъра до бубината прави проблем, но е рано за категоричен отговор. Евнтуално бушон може да е проблем също. По принцип когатo се подаде контакт от контактния ключ към бубините трябва да се появи захранване през реле, а компютъра подава маса на бубината за да протече ток през нея. Има ли постоянно захранване към тази бубина когато колата е на контакт и ДВГ не работи ? Направете сравнение с другата бубина, защото не знам точно на този модел как е изпълнено, но принципа е този. Не мисля че проблема е в компютъра, не знам и защо толкова упорито сменяте компютри преди да сте установили точно принципната схема.p.s. Ако е от датчик няма да запали изобщо или ще прекъсва хаотично, не само на едната бубина.
                  Проблема се появи изведнъж в движение.Усетих,че колата се разтресе и нямаше мощност.Угасих я веднага и я закарах на майстор,работеща на два цилиндъра.След което,той провери първо свещите и установи,че колата работи само на два цилиндъра.Замери сигнала от компютъра към двете бубини и установи,че има сигнал само на едната бубина и затова работи само на два цилиндъра.Бубините се оказаха идентични и им разменихме местата за да видим дали има изгоряла бубина.Проблема остана.Нямаше изгоряла бубина,просто компютърът не подаваше сигнал към едната бубина.Поръчахме същия модел компютър.Намерихме човек,който работи с програми за синхронизиране на информацията от един към друг компютър.Сложихме новия работещ компютър (знаем,че е работещ,защото колата,от която го свалихме е в движение) ,колата запали пак на два цилиндъра,след 10 секунди заработи на четири цилиндъра,но не можеше да поддържа ниски обороти.Като позагря малко се оправи и работеше перфектно.Прибрах се до вкъщи,след два часа ми се наложи да ползвам колата и след като я запалих работеше отново само на два цилиндъра.След което я закарах пак при майстора.Там я окачи на компютър за да види къде е грешката.Показваше,че грешката е във втора бубина ( а с оригиналния компютър показваше грешка в бубина 1 ) .Тоест с нейния компютър грешката е в първа бубина,а с новия е във втора бубина.Няма логика,защото бубините работят (пробвахме и с бубини от друга работеща кола) ,кабели,свещи,всичко е изправно.От компютъра към бубините се променя сигнала.Измерихме букси,кабели,захранване.Всичко замерено е изправно.Просто не разбирам от къде се губи сигнала.
                  Кабела от компютъра към бубината е замерен и всички бушони са здрави.Това с подаването на контакт и измерването на сигнала не сме го правили.Измервахме сигналите към двете бубини при работещ двигатели и установихме,че сигнала на бубината,която диагностиката посочва като неработеща е много слаб в сравнение с работещата.Затова майстора реши,че проблема е в компютъра.

                  Коментар


                    #10
                    А преди да пипа компютъра сети ли се да провери масите? Ще е ти кажа какво ме навежда на тая мисъл - вадили сте, сменяли сте размествали се и сте наместили масите, колата е загряла разшира е малко метала и затегнала връзките, после сте минали през някоя дупка или от изтиването на метала пак е разхлабила и ето ти го проблема отново. САМО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Направете така : да вземе майстора една крушка за фар - 55W примерно и да провери, на тази бобина която не работи, като подаде контакт, между +12В на буксата и мааса, ще свети ли крушката с цялата си мощност, или ше мъждука. Мисля че има проблем с тия +12В към бобината, а не в компютъра. Другия вариант е, да се пробва с крушката пак, като се подаде +12В от акумулатора на крушката, това задължитело при подаден контакт, а другия край се закачи към единия от пиновете на буксата към компа, на който пин компа подава маса, когато трябва да се получи искра. Така когато трябва да има искра, крушката ще премигва докато въртиш на стартер. Но препоръчвам да изключите и другата бобина, за да не запали на 2 цилиндъра пак. Дори може да сравни премигването на крушката с тест към буксата на другата бобина, за да види ще има ли разлика в интензитета на светлината. Но пак казвам - според мен се губи +12В към бубината. Може да ги има като измерва с мултицет, защото мултицета има изключително малка консумация, но когато трябва да се захрани бобината с голям ток, да се получава пад на напрежение и бобината да не може да работи.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X