Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло на хидравликата на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло на хидравликата на волана

    Колеги, мога ли да долея малко масло в хидравликата на волана или трябва да го сменям цялото? Бях чел по някакви сайтове, че се сменя а не се долива, но понеже тук в ДЕ сгурно ще ме изръсят яко със смяна, а от капачката беше изтекло доста и волана сега ми е доста по-твърд, се питам, дали може само да се долее? И дали ще има полза от това доливане ???
    FIAT BRAVO 1.6 16V

    #2
    хидравлика

    на капачката има едно разграфение или на самото казанче провери да ли е на ниво над средното и долей ако мерише гадно маслото трябва да се смени като нямаш условия трабва да развърти най ниският маркуч и да изтече като въртиш вълана на дясно и на ляво проидължително може за секунди да запалиш и двигателя гадна работа за саминаче при маслар е дига и със Смукалката изтегля всичкото масло промива и тогава налива ново
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега,нищо не пречи да попиташ колко сте три струва смяната в АТУ.При всички случай няма да е космическа цифра.иначе си изтегляш описанието на Хайнес и четеш как се сменя.Има и писано по форума някой как го е правил,но нещо ми се струваше,че не е както по Хайнес.Знаеш немски и нямаш проблеми.Само се скрии на някое тайно местенце и гледай някой сасед да не те види и се обади на "горските",който при нас са облечени като"морски" (ссъс сини униформи),а също гледай и да не капне навън,че за подобно почистване на масло,на пожарната ще трябва да платиш над 100 еурети Иначе аз съм доливал масло АТФ на хидравликата и така се прибрах до БГ без проблеми,защото АТУ затвориха под носа ми,а от първата бензиностанция отказаха да ми продадат хидравлично масло,защото можело да се пресече,а баш майстора го нямаше в събота следобяд.....Успех!
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        dudulia написа:
        Колега,нищо не пречи да попиташ колко сте три струва смяната в АТУ.При всички случай няма да е космическа цифра.иначе си изтегляш описанието на Хайнес и четеш как се сменя.Има и писано по форума някой как го е правил,но нещо ми се струваше,че не е както по Хайнес.Знаеш немски и нямаш проблеми.Само се скрии на някое тайно местенце и гледай някой сасед да не те види и се обади на "горските",който при нас са облечени като"морски" (ссъс сини униформи),а също гледай и да не капне навън,че за подобно почистване на масло,на пожарната ще трябва да платиш над 100 еурети Иначе аз съм доливал масло АТФ на хидравликата и така се прибрах до БГ без проблеми,защото АТУ затвориха под носа ми,а от първата бензиностанция отказаха да ми продадат хидравлично масло,защото можело да се пресече,а баш майстора го нямаше в събота следобяд.....Успех!
        Ми и аз си я поддържам в Ату принципно, но мисълта ми беше дали ще мина само с доливане. Ще проверя дали мирише гадно, ако да- ще се ходи в сервиз. Инач тия горските ще им сменят униформите 2007, защото нали куките стават сини :P
        FIAT BRAVO 1.6 16V

        Коментар


          #5
          няма проблем с доливането, купуваш масло ATF червено трябва да е и си доливаш не е нужно да го сменяш цялото
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            stef написа:
            няма проблем с доливането, купуваш масло ATF червено трябва да е и си доливаш не е нужно да го сменяш цялото
            А каква е вероятноста да се пресече? Ако има изобщо такава. Значи ще проверя дали мирише и ще доливам. Ако нещо ме съмнява ще го сменя...
            FIAT BRAVO 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Аз днес ще ходя да ми го сменят. Ще пусна клюките после. :D
              Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
              www.fiat-bg.org/forum

              Коментар


                #8
                divaka написа:
                stef написа:
                няма проблем с доливането, купуваш масло ATF червено трябва да е и си доливаш не е нужно да го сменяш цялото
                А каква е вероятноста да се пресече? Ако има изобщо такава. Значи ще проверя дали мирише и ще доливам. Ако нещо ме съмнява ще го сменя...
                ако сложиш такова каквото съм ти казал няма да се пресече,, червено на цвят това е същото масло което се налива във автоматичните скоростни кутии ATF-DEXRON-2-това е маслото за теб-марката на маслото е без значение
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Колеги, аз свърших работа. Качиха колата на високо, отвъртяха някаква гайка, изтече старото масло ( на вид като мазут ), свалиха я, напълниха новото , поразвъртяха волана и ми я връчиха-15 лв. Дори не ми промиха системата и не си направиха устата да ми върнат остатъка от тубата с маслото.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                  www.fiat-bg.org/forum

                  Коментар


                    #10
                    Машшалла! Ами с една дума Софийска му работа. :D
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #11
                      Blue написа:
                      Колеги, аз свърших работа. Качиха колата на високо, отвъртяха някаква гайка, изтече старото масло ( на вид като мазут ), свалиха я, напълниха новото , поразвъртяха волана и ми я връчиха-15 лв. Дори не ми промиха системата и не си направиха устата да ми върнат остатъка от тубата с маслото.
                      Има ли няква разлика в лекостта на волана?
                      FIAT BRAVO 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        Той волана си беше лек, но виеше помпата. Сега е много по-добре. Ако бяха и промили, щеше да е бомба!
                        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                        www.fiat-bg.org/forum

                        Коментар


                          #13
                          Зеленикавите хидравлични масла също стават аз мойто типо го карам само с такова и няма никакви грижи върти се като масло.Ползвам българско никаква грижа и е без пари .
                          Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                          Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                          Коментар


                            #14
                            Аз също съм доливал от червеното масло, че малко ми тече от рейката и няма проблеми никакви - не се пресича, но вътре си е от същата туба ако се смесят не зная :P
                            Fiat Tipo 1.6 DOHC

                            Коментар


                              #15
                              Е тва е върха, което ми се случи. та отивам аз в сервиза (АТУ) и виждам, че имат масло само Liqui Moly. Викам и то моето не е същото, така че направо ще го сменям. Отивам да питам колко ще ми струва и оня ми вика "Ма то маслото на хидравликата не се сменя, само се долива"?!?!?!И не можели да ми го сменят. Понеже не искам да доливам масло, което 100 процента не е като това, което имам, реших просто да си тръгна. Отивам във "Фиат сервиз" и там ми викат, че нямат това масло, което тук ми го препоръчахте, червено??? Егати шаша>.. Проверих нивото- някъде малко над една трета от пръчицата на капачката е.Явно така ше се кара, докато не намеря червено, както ми казахте Та Въпроса ми е малко ли е това? И ако е малко пречи ли да се кара така още 10тина хил км. ?
                              FIAT BRAVO 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X