BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Болтове от железни на алуминиеви джанти.
Collapse
X
-
Нека да провери колко стърчат неговите болтове от джантата, като ги прекара през отворите, и колко стърчат като ги прекара през отворите на стоманена джанта. Ако стърчат по-малко с повече от 2 мм, е желателно да ги смени с подходящи. Има и друга особеност - дали са с конус или с радиус. Това също трябва да погледне, как е на неговите джанти. И щом майстора му е направил забележка за болтовете, явно има защо. На всичко отгоре, 8 мм навиване и на мен ми се вижда малко, за теб не знам.Открий разликите :Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Аз само да предупредя, щото съм сърбал тази попара:Ако сложиш по-дълги болтове (задължително), остави си поне един комплект (4 или 5, с колкото ти е колата) в багажника. Резервната ти гума най-вероятно е със стоманена джанта. По-дългите болтове не стават на стоманените джанти, поне отпред. Отзад поне аз нямах проблем. Ама трябваше да местя задна здрава гума отпред, на мястото на спуканата, а да слагам патерицата отзад, на мястото на здравата.П.П. Сега изчетох темата, че колегите са зачекнали и този проблем. Да се има предвид.
Коментар
-
По принцип, на алуминиевите джанти леглата на болтовете са сферични - като на левия болт от снимката, а на стоманените - конусни - десния бот. За това му казвам на колегата да провери с какви легла са му отворите на джантите и дори може да провери колко е дълбока резбата в главините, така ще се ориентира най-правилно, дали неговите болтове са подходящи за тези джанти.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар