Момчета помагайте! На живо изглежда добре, с дребни забележки. Обаче запали от третия път. Може би слаб акумулатор... не знам въртеше нормално...Тази е: http://www.cars.bg/c615310
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ново браво покупка помагайте!
Collapse
X
-
Не, нищо такова. Но реших да мина на бензин - всичко ок. После обаче не искаше да минава на газ. светеше оранжевото (бензин) и мигаше зеленото (газ). Форсирах, но никакво минаване на газ не се случи. Човека я изгаси и запали, тогава всичко беше ок. Не знам дали е проблем това?Изглежда здраво купето, но задната врата се разминава малко. До десния стоп има (например) 5мм, до левия 2-3мм. Болтчетата на вратата не изглеждат развивани, но пък точно там кората на тавана в купето е увиснала странно. Други сериозни забежки няма, но ме притеснява че има боя с цвета на колата по пластмасите на задна дясна врата (отвътре), все едно някой е пипал с ръце по които е имало боя...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
това че не прехвърля, вече си е нещо по самата газова уредбаизчакахте ли ли да позагрее?често ги настройват на 40 оС + 40 секундиа това че е някои детайли са боядисвани не трябва да те притесняваслучва сеако искаш звънни им, питай ги дали ще ни дадат да я закачим на компютър евентуално да се разбере защо е запалила от третия път (кофти адаптация , зарада газта), ако имаме късмет и реалните километрии ако са навити ще отидем дваматаа ако дадат да се кара още по-добре, моята е абсолютно същата и знам как трябва да изглежда и да се движи Браво на 70000 км
Коментар
-
Хммм, не се сетих да гледам температурата. Но тя беше вече на газ като седнах вътре. Но пък той може да я е превключил приниудително по-рано. Както и да е, сигурно не е проблем.това че не прехвърля, вече си е нещо по самата газова уредбаизчакахте ли ли да позагрее?често ги настройват на 40 оС + 40 секундиблагодаря за предложението. ще пиша евентуално.ако искаш звънни им, питай ги дали ще ни дадат да я закачим на компютъревентуално да се разбере защо е запалила от третия път (кофти адаптация , зарада газта), ако имаме късмет и реалните километрии ако са навити ще отидем дваматаЕдва ли, защото е без номера, но ще разпитам. все пак да се купува кола без да се кара никак не го разбирам..Мерсиа ако дадат да се кара още по-добре, моята е абсолютно същата и знам как трябва да изглежда и да се движи Браво на 70000 кмFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Принудително на газ трудно ще прехвърлиДа не е запалил на направо на газ джамбазина?Това означава ,че има проблем на бензинИзразява се в това, че регулатора за налягане на бензина се е предалНищо особено, мога да ти го потвърдя на място за 1 мин, стига колата да не е работила на бензин 3-4 часаНова помпа, или втора ръка от Стило и си готовВ първия случай 300-400 леваВъв втория 50-100
Коментар
-
Sev, Точно имах нужда от мнения на някой който вече има опит с такавакола!Последен въпрос. Не съм карал бравото с такъв мотор. Сегашната ми брава 103, когато я взех, вървеше прилично и не се притеснявах много при изпреварване, особено в обороти (е вече се притеснявам).10 коня надолу ще се усетят ли се според теб?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
да може да го видя.Иначе тази остана резервен план. По-скоро ще разгледам тази:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=73ojg91 година по-нова, Динамик и надявам се (по-)реални км.Малко странно ми се струва че има сензори за парктроник на снимката, но не са го написали, нито мога да го намеря в списъка с екстри за Динамик?!Що не погледнеш синьото фейслифтовото 1.6 120 дизел в мобилето?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
оборудването в България и Европа е различноколата определено изглежда Динамик с добавени екстри (но Европейски динамик, в България динамик беше с двузонов автоматичен климатик) ; парктроника може да е поръчван отделно, но определено не е слаган след това - фабричния е...като гледам е след т.нар фейслифт и гледайки ключа за газ/бензин и разположението на изпарителя и филтъра след него ми се струва (даже съм 99,9999% сигурен) , че това е напълно заводската газова уредба Landi Renzo Omegas Plusт.е. не е слагана в шоурума или подобни, а още в заводавсичко е пипнато както трябвас multiecuscan може да се пипа по газтабутилката събира 40 литра (нямаш резервна гума, може да си купиш от Стило, заедно с крик - пасва идеално)ако колата е добро състояние даже и да не е тези километри, определено си струва
Коментар
-
Цената му вече е обявена 11 111 лева. Аз се заинтересувах от него, когато за сефте излезе в Мобиле-то.Тогава беше изложен с цена "по договаряне". Това е и едно от малкото 1.6 мултиджет, което ме грабна...поне на картинка. Мисля, че и цената за тази година на производство също е приемлива. Остава някой измеждунас, непредубедените към марката ФИАТ да се наканят.spark написа:Що не погледнеш синьото фейслифтовото 1.6 120 дизел в мобилето?
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Сигурно в cars.bg няма опция "договаряне" и са нацвъкали някаква цена. Вътре ми се струва доста захабено за няма и 4г кола, а и тоя плюш ми бърка в здравето. Другия тип седалки повече ми харесват. Имаше и едно друго Браво в Кърджали преди седмица, но изчезна за 1-2 дни.ntodorov написа:Цената му вече е обявена 11 111 лева. Аз се заинтересувах от него, когато за сефте излезе в Мобиле-то.Тогава беше изложен с цена "по договаряне". Това е и едно от малкото 1.6 мултиджет, което ме грабна...поне на картинка. Мисля, че и цената за тази година на производство също е приемлива. Остава някой измеждунас, непредубедените към марката ФИАТ да се наканят.spark написа:Що не погледнеш синьото фейслифтовото 1.6 120 дизел в мобилето?
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар