Здравейте! Колата е Брава 1.8 1995 г. Преди няма и 20 000 километра беше сменен целия комплект съединител и жилото на съединителя. От тогава няколко пъти ходя при майсторите да регулират жилото, защото съединителя започва да отделя доста ниско и предавките се включват трудно. Регулират го, карам известно време и нещата стават същите. Така няколко пъти. Днес реших да погледна за какво иде реч и се оказа, че жилото е затегнато докрай, а пък педала на съединителя стои 2 сантиметра под педала на спирачката, отделя много ниско и ако не е натиснат съвсем докрай скоростите се включват изключително трудно. Дайте идеи къде да пипна за да оправя това недоразумение
p.s. https://www.youtube.com/watch?v=bl5c...ature=youtu.be -такъв ход се получаваПоздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е това положение на жилото на съединителя?
Collapse
X
-
Няма да е лошо да го покриеш с някакъв маркуш/маншон, абе импровизирай, че зимата като пръсне малко вода и замръзне, няма да можеш да включваш скоростите."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
До сега си мислех, че като се затяга гайката на жилото педала се вдига (а то е обратното, така ли?)johnfound написа:По принцип може да се отхлаби от регулиращия винт и би трябвало да се вдигне педала и да отлепя по в средата.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Не, грешката е моя. Действително би трябвало да се вдига при затягане...Но, пък като гледам на снимката, има нещо странно - правилно ли виждам, че жилото е захванато неподвижно за корпуса на скоростната кутия, а лоста се мести всъщност от бронята на жилото? Ако е така, може би си струва да се направи експеримент с развиване на гайката - това все пак са пет минути работа...Punto_II_HGT написа:До сега си мислех, че като се затяга гайката на жилото педала се вдига (а то е обратното, така ли?)johnfound написа:По принцип може да се отхлаби от регулиращия винт и би трябвало да се вдигне педала и да отлепя по в средата.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Реално не е супер важно откъде ще мине жилото барабар с бронята - важно е разстоянието което се движи като натиснеш педала и къде е захванато.Според мен жилото ти си заминава и се отпуска - късат се една по една нишките и затова се получава този ефект.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Днес прокарах жилото по пътя, който е описан в сервизното ръководство и затегнах още няколко оборота гайката. В момента педала на съединителя се изравни с този на спирачката и отделя горе долу по средата. Капнах му и по 5-10 милилитра 10w40 масълце със спринцовка в двата края от към скоростната кутия и от към купето, раздвижих жилото за да се разнесе добре маслото и в момента доста меко върви педала. Занапред ако продължава да се снишава педала и да влизат трудно скоростите се замислям дали да не направя интервенцията с късото жило, колеги разправят, че се получавало много добре...
1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
При 1,8 не само, че е супер важно, ами е жизнено важно. Освен ако не е сложено късо жило без обратния завой, както беше описал един колега в моята тема от преди няколко години. Факт!Имам си резерва едно жило, точно щото ми казаха твоите думи, но след слагането на ново по същия път, и продължаване на проблемите се допитах тук. Получих отговори, но на първата неделна среща, колегата Pifto за 30 мин. с 2 инструмента ми реши проблема на пътя. От тогава 40 000 км. без проблем.Yavor написа:Реално не е супер важно откъде ще мине жилото барабар с бронята ........
П.П. Аз му капвам 1-2 пъти в годината тънко масалце- такова за шевни машини.
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар