zlatarov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 или Мареа
Collapse
X
-
Това трябва да е нещо френско, а там цените са наистина безумни. Сега започна да ми светва, защо си мислиш лоши неща за дизеларките :D Питай Дурекса, защо иска рендето му да е с италиански ДВГ :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
M5kov написа:При бензинката имаш ПАРНОDido_Lyubenov написа:И кое е на далавера ?
Колкото и да ми е кеф да карам дизелова кола, предпочитам да имам парно, че предната зима простудих детето 
Че аз си имам климатик ! Като му кажа да държи 24* и нема грижи. Зимата паля, свалям малко сняг от колата и вътре вече се е затоплило и джамовете размразени. За не-повече от 2-3 минути. Как изобщо си помисли че ми е студено през зимата ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Бъркаш! Карал съм на мах този мотор и просто му думнах гарнитурата и имах възможността да го махна. Разликата между хди и дци е огромна , но явно не си на ясно хди е един от най-здравите мотори съвместно разработен с фиат... Ама тези неща са подробности.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Добре бе emzo и Dido - убедихте ме, че дизела е по-добрия избор. Следващата ми кола ще е италиански дизел. Остава да реша на кой двигател да се спра, съобразно контекста на разговора -здравина, икономия, пък ако има и приличен вървеж... 1.9 TD 751.9 TD 100,1.9 JTD 105,1.9 JTD 110,2.4 JTD
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Купи си кола, не курник.Проблема с парното, жабарите са го решили през 2001ва година още.Всички други точки се отнасят за курника.Да не ти ровя темите за мареатаM5kov написа:При бензинката имаш ПАРНОDido_Lyubenov написа:И кое е на далавера ?
Колкото и да ми е кеф да карам дизелова кола, предпочитам да имам парно, че предната зима простудих детето
Редактирано:Какво ми липсва в дизеловата кола:- ВървежаКакво НЕ ми липсва в дизеловата кола:- Земетресението при палене- Земетресението при гасене- По-шумният двигател- Лютата миризма, когато си отвориш прозореца на паркинга при запален автомобил- Слабото парно
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А, няма смисъл, аз си знам, че беше курникemzo написа:Да не ти ровя темите за мареата
Тя си имаше и подгрев и нов радиатор сложих и пак фуфлек...Карам 2-3 служебни дизелчета и впечатленията са общи, не само на база мареата
При нея и без дебитомер, пак ми липсва вървежа й
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ама заблуждаваш хората ! Затуй съм по-остър
Електрическото парно се справя отлично, да не кавам, че духа по=бързо от бензинка топло.Просто има хора дето от инат не си признават, че предпочитат дизела.Ей виж го оня безсмъртния, хвалеше метана, газта и накрая дизел кара.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Либър 1.8 131к.с. минимум разход при оптимални смеси - 8.0/100 газ с климатик и скорост 100км/ч --------> 8*1.19=9.52лв.147 мжет 3.9/100 с климатик и скорост 100км/ч ---------> 3.9 * 2.60 = 10.14лв.За някви стотинки говорим тука.Какъв би бил разхода на 147 мжет без "софтуерни жокери"? Все пак 99% от потребителите не ползват жокери.Ще предположа 4,4/100 => 11,44лв. Почти 2лв на 100км или 20% разлика. Иначе и на мен ми харесват дизелите. Особено когато са служебни.Но тук данъка на дизеловите МПС-та е 310^, а на бензиновите - 92^.emzo написа:Все пак колата има 6та предавка + софтуерни жокери.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не става въпрос за здравина, а за цена и някои качества. Карам френски бус със HDI мотор - не е много читав. JTD се държи по-добре и цените за италианските машини са по-ниски като цяло отколкото за френските. Няма да сравняваме два или три детайла, казвам общо.zlatarov написа:Бъркаш! Карал съм на мах този мотор и просто му думнах гарнитурата и имах възможността да го махна. Разликата между хди и дци е огромна , но явно не си на ясно хди е един от най-здравите мотори съвместно разработен с фиат... Ама тези неща са подробности.Това вече е по-труден въпрос. Зависи какво очакваш и какво искаш от тоя мотор. Не ти препоръчвам 1.9 ТД75 - тромавичък и не е по-икономичен от 1.9 ТД100, дори ще гори повече. Карам ТД100 вече 6 години и съм си доволен от машинката. Нямам "странни" проблеми, доста пъргав мотор въпреки че е дизел, ускорението е по-добро от аналогичен JTD, но се усеща по-малката мощност в сравнение с 1.9 JTD115 - по баирите( наскоро взех Стило с този мотор и от там са ми наблюденията), по-добре се държи като цяло от JTD105 ( това и няколко човека са ми го казвали, освен личните ми наблюдения). И като си направя една глупава сметка, 1.9 JTD ХХХ не е по-икономичен от ТД100. От друга страна, тези коли (ТД ХХХ) вече са доста стари и от това следват някои други подробности. Подръжката на изброените 1.9 ... е почти без разлика, тъй като се използва един и същ базов мотор, с разлики в горивната система и цилиндровата глава. Ремъци, ролки, масла и филтри са единтични. За 2.4 не мога да дам мнение. По-новото си е по-ново, както и да го погледнеш. Само не вземай кола, която е "живяла" по на север от Италия, че от това сега ме боли глава с "реставрацията" на Стило -то. То е 6 години по-ново от Мареата, а изглежда поне 6 г. по-стар, като му видиш ръждата и изядения от химии радиатор на климатика. Това е което мога да сопделя от лични наблюдения.OpenGL написа:Добре бе emzo и Dido - убедихте ме, че дизела е по-добрия избор. Следващата ми кола ще е италиански дизел. Остава да реша на кой двигател да се спра, съобразно контекста на разговора -здравина, икономия, пък ако има и приличен вървеж... 1.9 TD 751.9 TD 100,1.9 JTD 105,1.9 JTD 110,2.4 JTDОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Както виждаш с JTD-тата се въздържаме от коментар.Ето коментарът на колегата от предната страница за средният ми разход за 1г от 6,3/100:"Абе бая зор ще трябва, за да изгоря 6/100 дизел с ТД100, ама айде"Стана ми интересно какъв му е средния разход с ТД100, ама чак сега се престрашавам да попитам... Колега?
Коментар
-
Това някакъв майтап ли е?....Дори jtd80 е по-пъргаво от ТД100 в каквото и да е купе. Разхода на ТД е винаги с почти 1литър нагоре при еднакви други условия. Или не си карал нормално jtd или наистина се майтапиш.Dido_Lyubenov написа:Това вече е по-труден въпрос. Зависи какво очакваш и какво искаш от тоя мотор. Не ти препоръчвам 1.9 ТД75 - тромавичък и не е по-икономичен от 1.9 ТД100, дори ще гори повече. Карам ТД100 вече 6 години и съм си доволен от машинката. Нямам "странни" проблеми, доста пъргав мотор въпреки че е дизел, ускорението е по-добро от аналогичен JTD, но се усеща по-малката мощност в сравнение с 1.9 JTD115 - по баирите( наскоро взех Стило с този мотор и от там са ми наблюденията), по-добре се държи като цяло от JTD105 ( това и няколко човека са ми го казвали, освен личните ми наблюдения). И като си направя една глупава сметка, 1.9 JTD ХХХ не е по-икономичен от ТД100.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар