От около 2-3 месец почна да пали трудно и отначало като запаля прекъсваше и като позагрее колата се оправяше. Преди 4-5 дена като почна да се застудява почна да пали трудно и от първия път не ставаше, а угасваше и палеше от втория. Днес опитах да запавя и въобще не успях, отначало се мъчеше да запали и сега въобще не може - като завъртя ключа не става нищо - мисля че е паднал акумулатора. Та се чудя как може толкова бързо да падне тоя акумулатор като вчера карах колата? Дали е за смяна самия акумулатор или може да е нещо друго. Сигурен съм само в това че тоя проблем става от студа, защото като е по-топло колата пали по-лесно, а като застудее става трудно и днес въобще не може. Представям си като стане по-студено какво ще е. Иначе с тоя акумулатор имах проблеми и лятото - ходих да ми регулират фаровете и за 10-ина минути светене на къси падна акумулатора и се наложи да ме бутнат за да запаля. Забелязах го ме много бързо пада и затова си мисля че е от него. Сега ще ходя да го измеря с мултицета да видя колко волта ще ми покаже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неще да запали колата.
Collapse
X
-
Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Eми зареждането ми е добро - към 14 волта. Акумулатора го мерих с мултицета преди малко и е 12.1 в момента и не иска да запали. Това да пробвам с друг акумулатор е добра идея, ще видя да намеря някой и да пробвам с неговия.HCO написа:Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .
Коментар
-
Добре да приемем , че зареждане има. Но двигателя върти ли се със нужните обороти като завъртиш ключа. Защото има акумулатори които държат ток , обаче няма стартов ток . Или проблема не е до акумулатора . Бензин / газ , кабели свещи. Виж дали прескача искра (извади някои кабел от свеща и го добли близо до мотора 1-2мм и накараи някои да завърти да видиш дали има искра.mvmrik написа:Eми зареждането ми е добро - към 14 волта. Акумулатора го мерих с мултицета преди малко и е 12.1 в момента и не иска да запали. Това да пробвам с друг акумулатор е добра идея, ще видя да намеря някой и да пробвам с неговия.HCO написа:Нормално е зимата които и да е ДВГ да пали по трудно. Визкозитета на маслото в мотора и ск.кутия е със много голям (тоест е много гъсто) .От там идва и по трудното въртене.По проблема ти: Вземи от някой приятел акумулатор (читав) и виж дали ще запалиш по лесно.Или просто да ти даде ток със кабели.Виж си зареждането на акумулатора със мултицет при работещ двигател. Ако е към 12 волта нямаш зареждане. Незнам за твоята кола колко е но трябва да е приблизително 13-13.5 .Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Направи го и се моли да не ти изгори електрониката.За по сигурно бодни една свещ на лулата и така провери за искра.Освен това ми е много интересно как разбра на колко волта зарежда,като не можеш да запалиш?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Мерил съм го с колко зарежда преди няколко дена, когато работеше. Сега въобще неще да завърти стартера. Много за малко се чува слабо завъртане и спира, абе точно както е гокато падне акумулатора. В това че е паднал съм 100% сигурен.dudulia написа:Направи го и се моли да не ти изгори електрониката.За по сигурно бодни една свещ на лулата и така провери за искра.Освен това ми е много интересно как разбра на колко волта зарежда,като не можеш да запалиш?
Коментар
-
акумолатор
за 12.1 V няма да запали като стартираш ще стане 10V и няма да тръгне като го мериш с мултицет показва12 V но няма мощност и затова пада на 10 Vтрябва да е над 12.6 Vпробвай да стартира някой друг а ти виж на уреда колко е може и стартера да е малко за почистване -ремонт И като даваш ток с кабели трябва да са с голямо сечение поне 8-10 квадратас тези от по 4 лв не става винаги
Коментар
-
Щом си сигурен,сменяй акумулатора.Вчера един мой приятел ми изрева,че не можел да запали и в разговора стана ясно,че 2 години не е наливал вода на акумулатора.Наля,дадоха му малко ток и запали.Покарал е 1ч и няма проблеми.Пали си колата....Та си прегледай добре акумулатора и клеимите!!!!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
еми аз тая кола я имам от година и половина и нищо не съм наливал, да не би да е от това, акумулатора си беше с колата и незнам от колко време еdudulia написа:Щом си сигурен,сменяй акумулатора.Вчера един мой приятел ми изрева,че не можел да запали и в разговора стана ясно,че 2 години не е наливал вода на акумулатора.Наля,дадоха му малко ток и запали.Покарал е 1ч и няма проблеми.Пали си колата....Та си прегледай добре акумулатора и клеимите!!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар