Здравейте на всички ! Понеже ми хрумна една идея и искам да попитам има ли мост с диференциал които да пасва на стило 1.9 или поне с малко преправяне да стане ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заменяне на задния мост на Stilo 1.9 jtd с диференциален ???
Collapse
X
-
Re: Заменяне на задния мост на Stilo 1.9 jtd с диференциален
И каква е целта на опражнението ??laneca88 написа:Здравейте на всички ! Понеже ми хрумна една идея и искам да попитам има ли мост с диференциал които да пасва на стило 1.9 или поне с малко преправяне да стане ???Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

-
Re: Заменяне на задния мост на Stilo 1.9 jtd с диференциален
Целта е да се сложи един електродвигател на задния мост с не мн. голяма мощност (5-10 кв.) Общо взето ’хибрид’ . И да ползваш ел. в града на задръствания примерно (на малки разтояния) след като свърши да си с ДВГ. Та някои да има идея за мост ?cs_aleksandar написа:И каква е целта на опражнението ??laneca88 написа:Здравейте на всички ! Понеже ми хрумна една идея и искам да попитам има ли мост с диференциал които да пасва на стило 1.9 или поне с малко преправяне да стане ???Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
-
Затова нашия форум е най-великия от всичките.Трябва ти един електромотор, малко зъбно колело за ротора и голямо зъбно колело с фройлайф за задно дясно колело скачени с двойна агренажна верига с успокоител за пулсацийте.А забравих да кажа,че зъбните колела трябва да са двойни и си на пистата.Тия от Фиат ще ги пратят в пенсия.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
И аз мислех само за едното колело.При положение, че няма да има голям пробег не би трябвало да има голямо влияние. Но как ще закачиш зъбното колело с фройлайфа ? И все пак се надявах,че може да има малко съвпадение с др. мост с дифер. и само да ги замениш. Така като гледах обаче няма да се намери и по лесно е да се преправи фиатския със задвижване на едното колело .FGRC написа:Затова нашия форум е най-великия от всичките.Трябва ти един електромотор, малко зъбно колело за ротора и голямо зъбно колело с фройлайф за задно дясно колело скачени с двойна агренажна верига с успокоител за пулсацийте.А забравих да кажа,че зъбните колела трябва да са двойни и си на пистата.Тия от Фиат ще ги пратят в пенсия.Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
-
http://www.goldenmotor.com/ тук си има всичко. д-тели по 10 кW , контролера може да си го направя не ми трябва да е толкова сложен .Батерията не трябва и тя да е 10 кВ. може и по-малко но за сметка на времето.Не е голямата работа , само зацепването ми е по-така .muns61 написа:За тази цел става Панда 4х4. Поне носиш малко килограми, щото с този туч Стило...С какви батерии и контролер ще оборудваш, с какъв мотор?Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар