Искам да премахна катализатора, за да видя дали има някаква разлика във вървенето на колата, защото ми се струва мудна. Въпросът ми е може ли да се извади без да се реже, че където и да отида искат да го режат. В смисъл, ще покарам месец два и ако няма разлика ще го сложа пак и затова не искам да се реже и после да се заваря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изваждане на катализатор Брава 1,9 жтд
Collapse
X
-
Другият вариант е през въздушният филтър, но там трябва по-мека тел. Остави ги какво ти говорят майсторите, гледат как да ти вземат парите и да продадат катализатораkrasio_79bs написа:С една дълга тел бъркаш през ауспуха,ама не бъркаш много на дълбоко да не закачиш някой клапан и вадиш катализатора.После по обратният ред и си готов.Нищо сложно,работа за 10 минутки.
ТОВА Е БГ ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ!!!
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Re: Изваждане на катализатор Брава 1,9 жтд
Иди на канал и виж как стоят нещата.Катализатора от едната си страна е хванат с гъякавата връзка с муфа с три болта. От другата страна незнам как е.@krasio_79bs @M5kov:Това, което сте написали е чист СПАМ.Като ходите на зъболекар от къде ви бъркат в устата ?!?madunko написа:Искам да премахна катализатора, за да видя дали има някаква разлика във вървенето на колата, защото ми се струва мудна. Въпросът ми е може ли да се извади без да се реже, че където и да отида искат да го режат. В смисъл, ще покарам месец два и ако няма разлика ще го сложа пак и затова не искам да се реже и после да се заваря.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Re: Изваждане на катализатор Брава 1,9 жтд
E как през къде, през там за където питаш. Колега направо го режи и го махай, слагай си резонатор и си готов.vgeorgiev написа:Иди на канал и виж как стоят нещата.Катализатора от едната си страна е хванат с гъякавата връзка с муфа с три болта. От другата страна незнам как е.@krasio_79bs @M5kov:Това, което сте написали е чист СПАМ.Като ходите на зъболекар от къде ви бъркат в устата ?!?madunko написа:Искам да премахна катализатора, за да видя дали има някаква разлика във вървенето на колата, защото ми се струва мудна. Въпросът ми е може ли да се извади без да се реже, че където и да отида искат да го режат. В смисъл, ще покарам месец два и ако няма разлика ще го сложа пак и затова не искам да се реже и после да се заваря.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Като ходим на зъболекар казваме къде ни боли и започва лечението.Не е като да искаме да ни извадят зъбите, да ни сложат чене и след 2 месеца, ако не ни хареса, да ни върнат зъбите :DИ да, катализатора трябва да се среже и после да се завари резонаторно гърне на мястото му. Не е на резба или да е хванат с видии."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
В конкретният случай не вярвам да има проблем с катализатора, ама карай
Колега madunko, откачи си буксата на дебитомера и покарай малко, за да видиш има ли разлика, пък тогава дерзай с катализатора.Това е дебитомера, а това на заден план му е буксата:
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Bane
Катализатора се маха без да се реже, разглобява се, махаш го и изтърбушваш питата, и теления скелет, като махнеш всичката гняс си го слагаш обратно вместо да даваш пари за гърне, защото гаранция тая черупка ще издържи много повече, от което и да е гърне.
Коментар
-
Bane написа:Катализатора се маха без да се реже, разглобява се, махаш го и изтърбушваш питата, и теления скелет, като махнеш всичката гняс си го слагаш обратно вместо да даваш пари за гърне, защото гаранция тая черупка ще издържи много повече, от което и да е гърне.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Моя е като този от първата снимка, но след него е само права тръба. Според мен е просто набит в другата тръба. Чудя се дали ако я нагрея ще мога да го извадя обаче ?!krasio_79bs написа:
И как ги вадите тия пити и пак ги слагате? Или имаш катализатор или нямаш! Кви са тия филми със сваляне на катализатора без рязане? Махала се била питата.А после имате ли катализатор или нямате?Ама вярно ли мое да монтирате питата обратно? Ей страшни инджинери има тука.
Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
Bane
Нали се сещаш, че така изглежда нов, моя като го избихме само едни черни канцерогенни сажди изпадаха и армировката, която е държала керамиката, и да разглобява се.По спомен отпред беше с болт/ове, а задния край се мушка в генерацията.Като го махнеш взимаш един клин и почваш да дъниш питата, без да режеш нищо през отвора за газовете.Като изпада всичкия боклук, слагаш обратно и ето ти вечно гърне, а някой ако се заяде казваш че си имаш катализатор и не може да ти каже копче.П.С. И турбото много приятно свисти, като ги изтърбушиш.Музика за ушите.krasio_79bs написа:
И как ги вадите тия пити и пак ги слагате? Или имаш катализатор или нямаш! Кви са тия филми със сваляне на катализатора без рязане? Махала се била питата.А после имате ли катализатор или нямате?Ама вярно ли мое да монтирате питата обратно? Ей страшни инджинери има тука. 
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар