Здравейте,някой знае ли на какво се дължи това,след обевъздушаване колата работи нормално докато загрее и започва да надува и изхвърля водата.Немога да я карам така,някой ако знае от какво може да е да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след обевъздушаване надува и изхвърля водата,защо?
Collapse
X
-
А капачката на разширителният съд слагаш ли я?Щото ако не я сложиш е нормално да изхвърли водата, понеже вдига налягане около атмосфера и нещо."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
10 лв. струва тест за изгорели газове в антифриза.ninoneno написа:Забравих да допълня,че след като я обевъздуша и затворя капачката разбира се,се виждат в рашерителния съд една ивица с много ситни балончета.По колата нищо не съм пипал,просто стана изведнъж тая работа.
Коментар
-
Ако помпата е заминала, директно когато налива ще изтича отдолу водата.При мен така беше
Капачката на разширителният съд? Поне е около 5 лв., купи си една нова.А двигателят как работи? Пушеци/мушеци? От къде изхвърля водата?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
За помпата не е задължително да тече за да е прецакана,имам наблюдение на 2 помпи с отлепени лопатки,видимо помпата е ОК обаче няма кой да завърти водата. Към колегата с проблема метни едно око на тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=1164837M5kov написа:Ако помпата е заминала, директно когато налива ще изтича отдолу водата.При мен така беше
Капачката на разширителният съд? Поне е около 5 лв., купи си една нова.А двигателят как работи? Пушеци/мушеци? От къде изхвърля водата?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Я си поговори с Жоро
контакти и отзиви тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57159
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Съвсем нормална сума за този вид ремонт. Само гарнитурите, които ще подменят и консумативите, като например нов антифриз и т.н.- това в случай,че направят ремонта както трябва, а именно- нови гарнитури- на главата, на изпускателен и всмукателен колектор, гарнитури на капаците на клапаните, семеринг на разпределителния вал и 16 гумички на клапаните. Отделно труд - демонтаж, шлайфане на главата(за това шлайфиста взема поне 30-40лв),напасване на клапани,монтаж на главата, зацепване на ангренажен ремък и смяна на антифриз. Гориво- да занесат главата на шлайф и после да я вземат. При положение,че частите и шлайфането, което споменах излизат около 150лв, мисля че тези 300, които са ти обявили са съвсем приемливи.ninoneno написа:Привет колеги,днес карах колата в сервиз и за мое голямо съжаление се оказа гарнитурата.В сервиза ми казаха,че ремонтът всичко ще ми струва около 300 лева.Струва ми се много,вие как мислите?ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
.
При тази цена,маистора си слага в джоба моментално една стотачка.Които го може го може,а които не отива на маистор.Все пак и те са хораninoneno написа:Привет колеги,днес карах колата в сервиз и за мое голямо съжаление се оказа гарнитурата.В сервиза ми казаха,че ремонтът всичко ще ми струва около 300 лева.Струва ми се много,вие как мислите?Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар