Възможно ли е вакуумният регулатор да се развали от това, че не се кара на бензин, а преимуществено на газ. Въпроса ми е породен и от това, че не знам дали това устройство действа когато се кара на газ. Какво по-точно в него се разваля и подлежи ли на ремонт (то май е капсуловано, така че последния въпрос...). Има ли някакви тънкости и настройки при смяната му, за да си го сменя евентуално сам. п.п. Знам, че струва 10-15 лева, защото го сменях преди 3.5 години като купих Типото, и не съм се стиснал за тях - просто ми е интересно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново Вакуумен регулатор
Collapse
X
-
Re: Отново Вакуумен регулатор
мисля че не може да се развали от това че не се кара на бензин моя поне не се е развалил :D действа и на газ и на бензин , а разваля се това че вътре има една мембрана която се пробива не подлежи на ремонт или поне не си струма иначе ако успееш да го отвориш може със секундно лепило да му запушиш дупчицата аз така съм възстановявал датчика за економайзера ако ти се занимава можеш да опиташkiro_of_the_day написа:Възможно ли е вакуумният регулатор да се развали от това, че не се кара на бензин, а преимуществено на газ. Въпроса ми е породен и от това, че не знам дали това устройство действа когато се кара на газ. Какво по-точно в него се разваля и подлежи ли на ремонт (то май е капсуловано, така че последния въпрос...). п.п. Знам, че струва 10-15 лева, защото го сменях преди 3.5 години като купих Типото, и не съм се стиснал за тях - просто ми е интересно.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Отново Вакуумен регулатор
Абе в ТН кар ми казаха, че струвал даже 8 лева, ама го нямат. Никъде няма в момента в София, вчера и оня ден съм навъртял сигурно над 200 км и никъв резултат.Сега чакам отговор от хит-ко :Dstef написа:мисля че не може да се развали от това че не се кара на бензин моя поне не се е развалил :D действа и на газ и на бензин , а разваля се това че вътре има една мембрана която се пробива не подлежи на ремонт или поне не си струма иначе ако успееш да го отвориш може със секундно лепило да му запушиш дупчицата аз така съм възстановявал датчика за економайзера ако ти се занимава можеш да опиташkiro_of_the_day написа:Възможно ли е вакуумният регулатор да се развали от това, че не се кара на бензин, а преимуществено на газ. Въпроса ми е породен и от това, че не знам дали това устройство действа когато се кара на газ. Какво по-точно в него се разваля и подлежи ли на ремонт (то май е капсуловано, така че последния въпрос...). п.п. Знам, че струва 10-15 лева, защото го сменях преди 3.5 години като купих Типото, и не съм се стиснал за тях - просто ми е интересно.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Това ясно, а има ли някакви тънкости и настройки при смяната му, и ако има какви са, за да си го сменя евентуално сам.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
най лесно се проверява като извадиш маркучето което свързва регулатора със карбуратора от страната на карбуратора и засмучеш и запушиш с език ако ти защипе езика значе мембраната е здрава ако не значи е за смяна и след смяната му и разхода на колата трябва да е надолу :DSandeto написа:A един тъп въпрос може ли...?
Как разбирате, че този вакумен регулатор си е отишъл? Какви са симптомите и как се проверява?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Благодарско....stef написа:най лесно се проверява като извадиш маркучето което свързва регулатора със карбуратора от страната на карбуратора и засмучеш и запушиш с език ако ти защипе езика значе мембраната е здрава ако не значи е за смяна и след смяната му и разхода на колата трябва да е надолу :DSandeto написа:A един тъп въпрос може ли...?
Как разбирате, че този вакумен регулатор си е отишъл? Какви са симптомите и как се проверява?
Още не се бях целувал с Типочката, но явно отношенията ни вече са узряли и за целувка с език...
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Симптомът е, че при подаване на газ се "замисля" преди да се изфорсира или да поеме като е на скорост. Но това може да е симптом и за други неща май... Така, че проверката посочена от колегата stef е екстра! И аз ще го разцелувам още довечера Типока!Sandeto написа:Благодарско....stef написа:най лесно се проверява като извадиш маркучето което свързва регулатора със карбуратора от страната на карбуратора и засмучеш и запушиш с език ако ти защипе езика значе мембраната е здрава ако не значи е за смяна и след смяната му и разхода на колата трябва да е надолу :DSandeto написа:A един тъп въпрос може ли...?
Как разбирате, че този вакумен регулатор си е отишъл? Какви са симптомите и как се проверява?
Още не се бях целувал с Типочката, но явно отношенията ни вече са узряли и за целувка с език... 
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Ами принципно не му пречи ако си караш само на газ (аз поне и двете типо-та не съм имал ядове с него а едното вече 4 години се кара само на газ.Моето като го взех беше повреден и го смених).Вакуумният регулатор няма как да го ремонтираш защото е капсолован.А като цяло представлява много просто устройство - една гумена мембрана за която има закрепено пластмасово лостче.Принципът на действие е че в зависимост от силата на вакуума мембраната изтегля лостчето на ралзично разстояние с което променя аванса на запалването (лостчето разбра се е закрепено в делкот0).Общо взето се разбира че не работи по лошото ускорение на колата и по завишения разход на гориво (поне на бензин).Наблюденията ми върху поведението на автомобил с повреден вакуум регулатор са били само на бензин и резултатът беше нестабилна работа при обороти,различни от тези на празен ход,доста завишен разход на гориво,ужасна динамика на автомобила.На моето Типо си го проверих много лесно - свалих го и пробвах като дръпна с уста дали се мърда лостчето - в моя случй не помръдна а аз си вдишах доста стабилно - разглобих го и се оказа че половината мембрана я няма
.Иначе е нормално като смучеш с уста да чуваш едно свистене но и лостчето да се мърда.Свистенето се чува защото вакуумчето фабрично си има една дупка която е съобразена с двигателя така че,при различния вакуум да има ралзично отклонение на лостчето (иначе би се получил ефекта при който двигателя след известно време работа дори на празен ход изтегля целия въздух от вакуум регулатора и мембраната премества лостчето до край).Иначе да цената е около 10-15лв.За около 3-4 години е нормално да се развали поради причината че мембраната е гумена и се скапва с времето.Отделно не е и никак дебела.
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Какво се оказаааа... Тръгнах да проверявам дали работи таз урутка по описаният по-горе начин и какво да видя!? Въпросното маркуче се скъсалоооо... Все пак направих теста - оказа се, че вакуумният регулатор си е здрав и работи - оттам в първият магазин - едно маркуче за 2 лв. и работата заспа! Поради изолирането на вакуумният регулатор калата имаше нестабилни обороти на студен двигателособено на газ. При топъл двигател често при изключване от скорост колата гаснеше, та се наложи да вдигам оборотите на празен ход и от карбуратора и от изпарителя. С включването на вакуум регулатора - оборотите на бензин и на газ отидоха на около
2 000, което наложи отново регулирането им т.е. връщане в предишното положение! Колата имаше и засечен повишен разход на гориво средно с около 1/100, че и повече! Сега отново засекох нормалният разход, който ми даваше преди, т.е. около 7.5/100 газ извънградско. Ето какво може да направи едно скъсано маркуче, а аз си мислех вече за лоши работи...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И не само! Понякога на вид са здрави, но с годините и топлината от двигателя са се втвърдили и са станали като пластмаса, която не уплътнява добре около щуцерите и от там се получават неравномерности в центровката, т.е. правиш центровка примерно при едно положение, тръгваш, караш малко от друсането се разместят втвърдените маркучета и вакума вече е различен и от там центровката пак избягала...zfa159 написа:Тези маркучлета имат навика да се цепват много гадно по дължина точно на тръбичката на вакуумчето или на карбуратора.....гадна работа ама факт.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Именно! Ще взема да ги сменя наред всичките за да има мир!Sandeto написа:И не само! Понякога на вид са здрави, но с годините и топлината от двигателя са се втвърдили и са станали като пластмаса, която не уплътнява добре около щуцерите и от там се получават неравномерности в центровката, т.е. правиш центровка примерно при едно положение, тръгваш, караш малко от друсането се разместят втвърдените маркучета и вакума вече е различен и от там центровката пак избягала...zfa159 написа:Тези маркучлета имат навика да се цепват много гадно по дължина точно на тръбичката на вакуумчето или на карбуратора.....гадна работа ама факт.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse

Само дано жената не разбере...
Коментар