Колеги ето ви снимки на агренажен ремък на 115к.Всички надписи се четат съвсем нормално.Ремъка е от Опел, който съм сменял аз и знам кога съм го сменял.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поизтъркан ангренажен ремък
Collapse
X
-
Старият ти ремък е бил сменян сравнително скоро, 10-20 хиляди. Кат са го видели, са преценили, че ще изкара още 50-60. След толкоз ли ти казаха да го смениш?MAKARI??? написа:Стария ремък незнам какъв е бил и на колко км. е бил,колата е имам около 2седмици.Естествено,че след 150 км ще го проверя :D .Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Мушеници
аз с тях кви ядове брах с гаранцията на един аку Бош мани бегаи
Първо викат не е в ред ще го сменим , после викат аа нищо му няма
а бележката от техния тест седи в ръката ми и на нея машината си е написала че аку е за хвърляне
Та от тогава и на тях не вярвам
Та нищо чудно да са го видели че е нов и да са преценили че ще кара, после като си се върнал и си ги фанал на тясно лесно са се съгласили да го сменят пак щото така или иначе пари са ти взели но номера не е минал
Инак от 100 кладенеца вода щяха ти извадят ма ремъка нямаше да ти сменят повторно само заради тва че му е паднала боята малко и на теб не ти харесва цвета на буквите и наклона на шрифта
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
А де, ако бяха сменяли ремъка защо сега ще ти сменят пак чисто новите ролки
Чак па толкова да са коректни и педантични
А ако наистина са постъпили така, сещаи се какво и къде ще отиде твоя ремък с твоите ролки
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега Макари,сподели ако обичаш при първата смяна на ремъка сменихте ли ролките или икономисахте това.Защото ако сте ги сменили с ремъка,при втората смяна на ремъка нямаше да ти ги сменят дори и да се съмняват в ремъка.На снимките които си показал видимо ремъка е нов.Ремъците Гейтс се произвеждат на много места и за съжаление не навсякъде се маркират с качествен надпис.Това не значи че ремъка е некачествен.Попадал съм на ремъци маркирани с некачествена боя.Работя с ТЕХ-КО откогато съществуват на пазара и от тогава нямам издънка с техни ремъци.Колеги, не е коректно винаги по правило да оплювате сервизите.Не че няма такива които са некоректни, но каквото и да стане вие първо хвърляте вината в сервиза.Много пъти за икономия не сменяте неща които се сменят рутинно с даден ремонт и после търсите вината в другите.И още нещо колега Макари,кое те накара след 140 км да проверяваш ремъка :D .Струва ми се много чудно,освен ако няма конкретна причина.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Колега всички ролки БИ ТРЯБВАЛО да са сменени,втория път не са сменяли ролки,никъде не съм писал,че 2рия път са ги барали тях.И нищо не съм икономисал от смяната за ремаци и ролки,всички са сменени,въпреки че точно те казаха че не всички са за смяна,но аз предпочетох да ги сменя.Аз не ги обвинявам просто ми стана интересно да видя и на колегите мнението,защото на пунтото Гейтса е на 20к и е като нов.Този ремък който свалиха беше видимо като НОВ само с изтъркана бояMunari написа:Колега Макари,сподели ако обичаш при първата смяна на ремъка сменихте ли ролките или икономисахте това.Защото ако сте ги сменили с ремъка,при втората смяна на ремъка нямаше да ти ги сменят дори и да се съмняват в ремъка.На снимките които си показал видимо ремъка е нов.Ремъците Гейтс се произвеждат на много места и за съжаление не навсякъде се маркират с качествен надпис.Това не значи че ремъка е некачествен.Попадал съм на ремъци маркирани с некачествена боя.Работя с ТЕХ-КО откогато съществуват на пазара и от тогава нямам издънка с техни ремъци.Колеги, не е коректно винаги по правило да оплювате сервизите.Не че няма такива които са некоректни, но каквото и да стане вие първо хвърляте вината в сервиза.Много пъти за икономия не сменяте неща които се сменят рутинно с даден ремонт и после търсите вината в другите.И още нещо колега Макари,кое те накара след 140 км да проверяваш ремъка :D .Струва ми се много чудно,освен ако няма конкретна причина.
.И решихме с един приятел да видим ремъка,че ме наплаши с разни истории за този мотор и ремъка му.И тогава като го видяхме първата ми реакция както и неговата беше,че ремъка не е баран.Затова реших да им се обадя в сервиза да ми дадът компетентно мнение,преди това даже името на сервиза не съм споменал.И пак повтарям хората го погледнаха и на тях не им хареса и решиха да го сменят с НОВ за тяхна сметка.За мен това е коректно отношение,все пак и си поемат гаранция 1 година
Fiat Marea 1.6/16V
Коментар
-
За ангренажният ремък.
Та и от мен един въпрос...И аз покрай колегата и неговите притеснения около тоя важен възел реших да хвърля един поглед под капака на ремъка.За надписи и дума не може да става-всичко е почти изтъркано,но като го натиснах м/у валовете започна да ме гложди,че някакви си надписи са ни последна грижа в момента.Нека ,който е наясно да сподели дали е нормално ремъка да е толкова опънат/отпуснат.Вярвам ,че снимките са достатъчно ясни/фокусирани... :D Ремъка е "Дайко",сменен преди две години и 20к.Дали има истина в твърденията за донатягане след определен пробег или ментажна оптяжна ролка?ПП:Качвам снимките от външен сайт,че тук не става да ги прикача.Дава ,че някакви 30 секунди са минали и фатал ерор
Мерси ,колега!С един изчерпателен отговор,ми разтоварваш доста нерви и в бездруго напрегнатото битие.Подравиivel написа:напълно нормално,това е самооптяжна ролка,а на тези мотори трудно прескачат зъби
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
За мене тоя ремък е хлабав, на моя 1.6 16 в се беше счупило зъбчето (ограничителя) на обтяжната ролка и вече не обтягаше и ремъка изглеждаше по тоя начин. След смяна на дефектната ролка всичко е наред. Провери го ако го дръпнеш ремъка откъм колелата и има шанс да го извадиш от тях (плъзга се лесно от разпр.колела) значи е хлабав.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Ето и от мен една снимка на Dayco на около 150 км и месец след смяната:https://www.dropbox.com/s/cxt4qxsfxf...C%2C%2C%2C.jpg"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е хората са си свършили работата.M5kov написа:Ето и от мен една снимка на Dayco на около 150 км и месец след смяната:https://www.dropbox.com/s/cxt4qxsfxf...C%2C%2C%2C.jpgFiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар