Здравейте,Имам постоянен проблем с предните чистачки, които редовно се откачат от задвижващия механизъм и спират по време на дъжд. Проблемът е много сериозен и с опасни последици по време на движение. Търся начин за трайното му решаване му и засега единственото по-смислено нещо, което намирам е това:http://www.askthemechanic.co.uk/puntowipers/Знае ли някой такава част от България къде може да се намери или трябва да разчитам на доставка от UK?ПоздравиКрасимир
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с механизъм на предни чистачки Punto MK2
Collapse
X
-
занимаваш се с глупости 1. всички пунтовци страдат от този проблем (втора ръка са пак износени)2. тези китове в БГ ги няма 3. Решението е :сваляш целия механизъм и го занасяш на заварчик там ще заварите 3 шаибички по начина показан на снимката и всичко заспива цена не повече от 10лв.krusanov написа:Предполагам рамената в морга ще струват повече, а и не се знае дали няма да са по-износени от моитеTornado написа:Втора употреба всички рамена и си ОК.
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
[quote="todorshalev"]Правил ли си го на твоя автомобил? Питам понеже изглежда добро решение, но ако някой го е изпитал е добре да каже как се държи. Предполагам има значение доколко има свобода около сферата, за да се движи рамото.krusanov написа:3. Решението е :сваляш целия механизъм и го занасяш на заварчик там ще заварите 3 шаибички по начина показан на снимката и всичко заспива цена не повече от 10лв.Tornado написа:Втора употреба всички рамена и си ОК.
Коментар
-
Лепни му някаква шайба с моментно лепило, но го зачисти хубаво.Там няма натоварване и просто трябва да го подпира да не падне.Преди малко точно чистачки на пунто разглабях и ситуацията с лесно падащото долно рамо е същата, но за сега държи. Няма какво да го мислиш толкова
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
така и не успях да го свършаkrusanov написа:Правили си го на твоя автомобил? Питам понеже изглежда добро решение, но ако някой го е изпитал е добре да каже как се държи. Предполагам има значение доколко има свобода около сферата, за да се движи рамото.todorshalev написа:3. Решението е :сваляш целия механизъм и го занасяш на заварчик там ще заварите 3 шаибички по начина показан на снимката и всичко заспива цена не повече от 10лв.Tornado написа:Втора употреба всички рамена и си ОК.
понеже ударих колата и всичко се промени но съм помагал на не един и двама колеги с този съвет и досега никой не се е оплакал може и да стане с моментно лепило въпроса да е нещо което дават че лепи МЕТАЛM5kov написа:Лепни му някаква шайба с моментно лепило, но го зачисти хубаво.Там няма натоварване и просто трябва да го подпира да не падне.Преди малко точно чистачки на пунто разглабях и ситуацията с лесно падащото долно рамо е същата, но за сега държи. Няма какво да го мислиш толкова
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Варианта-решение при мен и на двата пунтовци е ламаринка огъната на буква П. Отдолу е пробита по спомен с 10мм свредло на разстояние отговарящо на стърчащият щифт от който се измъква рамото. Нещата ги "конструирах" по метода проба грешка, че трудно се измерват точни мерки при механизъм на колата, доста тясно и неудобно е там особено за лявата чистачка. След което, поставената и напасната вече ламаринка се връзва с ТЕЛ
за да не изпадне и готово. Желатално е да направиш няколко маха на вдигнати чистачки за напасване на елементите. Втора година вече и двете са така. По въпроса за лепило - опитах и изкара около 2 месеца по спомен. Усилията найстина там не са големи, но почистването качествено явно не успях да го постигна и двата пъти при все голямото ми старание и търпение после да чакам 2 дена лепилото за метал да стегне. Според мен вибрациите просто го откъртват.
Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
5 минути работаOptimusMaximus написа:само след пълно разглобяване на системата.
3 кръстати видии на пластмасовата кора, 2 гайки 13 на чистачките, 2 болта 10 да откачиш механизма и тва е
Това дупчене за мен е излишна работа. Има хиляди лепила, които да свършат работа, но ако си търсите хоби вече е друга работата
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Аз си признавам, че не мога за 5 мин, да се справя с този проблем. Опитах преди месец да развия едната гайка на лявата чистачка, за да я презацетя на друго положение и като видях как се заогъваха отдолу всички пластмаси и не измислих с какво да хвана читава контра се отказах да не строша тази 14 годишна система. Идеята е да внимава колегата да не изпадне в много кофти състояние ако счупи нещо. Да не говорим, че не се пробива лесно отвор в този щифт в домашни условия. За мен след като изгледах клипето дадено от колегите ми се стррува, че това може да се направи в дом. условия макар и не толкова закалена ламарина.А и все си мисля, че ако се разглоби всичко много скоро ще трябва да се реевизират всички такива съединения с дупки и шплентове.
Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Благодаря на всички за предложенията! Темата ще е от полза на много колеги с Пунто, а и на други модели с подобен механизъм на чистачките. Поръчах в крайна сметка скобите от UK, за да не се занимавам с разглобяване. 3 броя излизат 40 лв с доставката. Ще пиша как се държат. Ще монтирам 2 скоби в двата края, а третата при нужда ще разгклобявам и ще монтирам и нея.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар