Здравейте приятели!Отскоро съм собственик на Мареята- 1998г със метални колектори 1,6 16в и обикновенно агуВинаги пали на бензин , после се обръща на газ при достигане на примерно 3000 оборотаДнес сутринта запали нормално , след 1 км обърнах на гас , и след 4-5км , вече парното духаше топло спрях в задръстванеПри потеглянето припука /детонира/ и огасна.И от там въртене въртене и няма паленеРазкачах акумулатора за няколко часа пак въртене и пак няма палене Гледах за нещо разкачено или нередно но не видях нищо Моля за съвети ! Може и препоръки за майстори из софия Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Марея 1,6 16в не пали
Collapse
X
-
Re: кола
Ключа е автоматичен или само бензин или първо бензин , форсираш и минава на газПробвах и в двете положения никаква файдаПрипуквал е и друг път , гасне , въртя , палиТоз път обаче няма паленеkluchar написа:На бензин не пали и само само на газ какъв е ключа газ ,автоматичен и бензин ли Пробвай като превключиш само на бензин
Коментар
-
Абе пробвай с едни други кабели за всеки случай, все някой ще ти услужи за две минути и после погледни бобината.dkyky написа:Кабели и свещи сменени преди няколко месецаivel написа:първо си смени кабелите и свещите ,че от там идват гърмежитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: кола
Колеги , да ви припомня , че не запалва СЛЕД ДЕТОНАЦИЯ , не много силна.И ако има някой пробил кабел пък няма ли да припали на бенз поне малко мама му стара ?Ако може някой да ми каже откъде да си купя такъв дълъг ключ за свещи и ще пробвам, или да ми услужи , от софия съм жк Люлин. :Dkluchar написа:Извади една свещ и пробва да запалиш за пробанещо свети ли като не пали
Коментар
-
Скъпи колеги , има развитие по случаяПърво да кажа за бубината : На първичните намотки ми дава практически късо на едната на другата 1 ом , доколкото е верен мултицета На вторичната едната е 4,7ком другата 4,8комПри откачен куплунг и въртене на стартер няма никакво напрежение и на двата кръга Пробвахме с включена бубина , на контакт евентуално да не я търси компа , после откачане въртене и пак няма никой Чека като дам на контакт светва и си изгасва след няколко секунди Лошия контакт го отписваме До десния ботуш срещу посоката на движение имам 4 предпазителя по едри от нормалните - по 30-60 ампера всичко здраво В купето ги вадих един по един всичко здраво Датчика на коляновия вал мога ли да го мера по някакъв начин ?kiriluz1 написа:А чек лампата на двигателя свети ли? Ток на бобината може да няма поради доста причини, имо, датчик колянов вал ,лош контакт на куплунга за ниско на бобината , има един предпазител под пластмасата до десния ботуш срещу посоката на движение и др.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар