dobrujanetza написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?
Collapse
X
-
Даже по добре да е със свински опашки, че след три месеца като махаш парчетата от нея няма много да благославяш. За твоя мотор дори е препорачително да свалиш и предпазната планка на генерацията която е закрепена за картера.Иначе Дидо може и да е прав, кората би трябвало да дайства като обтекател и да преплъзва по лесно въздушната струя, което може да доведе до допълнителна стабилност на колата при висока скорост. При дизелите тая кора е по скоро с цел да държи по висока температура в двигателния отсек но нищо повече.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Без кора, завихрянията под дввигателния отсек създават въздушна възглавница. Тази въздушна възглавница повдига предницата и намаля стабилноста. Това се получава при скорости над 120 - 130 км/ч.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не съм ечрашен ! От опит го разбрах.alvanovo написа:това как го разбра?Dido_Lyubenov написа:Без кора, завихрянията под дввигателния отсек създават въздушна възглавница. Тази въздушна възглавница повдига предницата и намаля стабилноста. Това се получава при скорости над 120 - 130 км/ч.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар