Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 1.4 12V Проблеми при палене на газ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT BRAVO 1.4 12V Проблеми при палене на газ.

    Здр.имам проблеми при палене на газ,когато колата е студена,а на бензин този проблем го няма.моля за съвети.

    #2
    Проблема се казва Студ и колата се дави.Палиш на бензин и след 5 минути обръщаш на газ и си готов, или подменяш изпарителя с нов.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      в студеното време няма смисъл да мъчиш колата с тази газ пали си на бензин да поработи малко и после я мяташ на газ

      Коментар


        #4
        Прост трик, ако ти замръзва изпарителя: Като я палиш рано сутрин за пръв път от вас свалаяш една торбичка пълна с топла/вряла вода и я слагаш върху изпарителя... Ако е стабилна можеш да потеглиш, ако не можеш да я сложиш стабилно - палиш и чакаш да загрее
        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

        Коментар


          #5
          Re: FIAT BRAVO 1.4 12V Проблеми при палене на газ.

          ivan_h_58 написа:
          Здр.имам проблеми при палене на газ,когато колата е студена,а на бензин този проблем го няма.моля за съвети.
          Аз имам проблем с четенето на глупави теми във форумите.По темата - дай инфо за колата и проблемите, дето ти създава.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Re: FIAT BRAVO 1.4 12V Проблеми при палене на газ.

            muns61 написа:
            ivan_h_58 написа:
            Здр.имам проблеми при палене на газ,когато колата е студена,а на бензин този проблем го няма.моля за съвети.
            Аз имам проблем с четенето на глупави теми във форумите.По темата - дай инфо за колата и проблемите, дето ти създава.
            Е да ама ти имаш избор Може да не четеш, а момчето не може да пали на газ.хаха То информация за колата си пише в темата. Няма за газовото. По темата: В Петрич ( гледам, че си от там) не е студено - провери изпарителя. Моята до към -5/-7 си пали от раз на газ ( че и рима се получи ).
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              газова

              Настройка на газовата на студуно
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Или просто трябва малко да му се отвърти месинговият винт на изпарителя .
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  При големи студове колата запалва по лесно на газ,от там нататък е въпрос на настройки и антифриз
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    vladrak написа:
                    Прост трик, ако ти замръзва изпарителя: Като я палиш рано сутрин за пръв път от вас свалаяш една торбичка пълна с топла/вряла вода и я слагаш върху изпарителя... Ако е стабилна можеш да потеглиш, ако не можеш да я сложиш стабилно - палиш и чакаш да загрее
                    Мда лесен трик да изгориш електрониката на колата.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      vladrak написа:
                      Прост трик, ако ти замръзва изпарителя: Като я палиш рано сутрин за пръв път от вас свалаяш една торбичка пълна с топла/вряла вода и я слагаш върху изпарителя... Ако е стабилна можеш да потеглиш, ако не можеш да я сложиш стабилно - палиш и чакаш да загрее
                      Мда лесен трик да изгориш електрониката на колата.
                      И как точно ще изгори електрониката на колата от евентуално намокряне на изпарителя, което трябва да си супер сакат в ръцете, че да не завържеш торбичката както трябва?
                      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Проблема се казва Студ и колата се дави.Палиш на бензин и след 5 минути обръщаш на газ и си готов, или подменяш изпарителя с нов.
                        изпарителя го смених и пак неще.

                        Коментар


                          #13
                          дай инфо

                          Айде бе друже,дай малко инфо за тея неволи.Аз имам разрешение,ама как да ти го дам кат не знам къв ти е изпарителя,(нов/стар,марка,вакумен или ел.)Къде е вързан на маллкия кръг ли на големия ли??Къде е сложен,над общото ниво на водата или под него,къв ти е газовия клапан и чистен ли е скоро.Ключа газ/бензин къв е?Тоя проблем дет така го пазиш от зли очи скорошен ли е или така си купил колата?... .Да нямаш проблем по газ-ел системата?Тая кола въобще прехвърля ли на газ след като позагрее има ли тяга.Бутилката ква е,да не ти е свършила газта и да са мъчиш да караш?.Ква е сондата?Отделно на безнин няма проблеми е много общо...как са свещите и кабелите-някога ТИ сменял ли си ги или поне да си ги погледнал в какво състояние са? Дай инфо колкото повече,по-добре за теб .Все пак тук не на един човек са помогнали хората от форума ,но истината е че това е двустранен процес.Успех !
                          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                          Коментар


                            #14
                            Re: дай инфо

                            pl4 8rp написа:
                            Айде бе друже,дай малко инфо за тея неволи.Аз имам разрешение,ама как да ти го дам кат не знам къв ти е изпарителя,(нов/стар,марка,вакумен или ел.)Къде е вързан на маллкия кръг ли на големия ли??Къде е сложен,над общото ниво на водата или под него,къв ти е газовия клапан и чистен ли е скоро.Ключа газ/бензин къв е?Тоя проблем дет така го пазиш от зли очи скорошен ли е или така си купил колата?... .Да нямаш проблем по газ-ел системата?Тая кола въобще прехвърля ли на газ след като позагрее има ли тяга.Бутилката ква е,да не ти е свършила газта и да са мъчиш да караш?.Ква е сондата?Отделно на безнин няма проблеми е много общо...как са свещите и кабелите-някога ТИ сменял ли си ги или поне да си ги погледнал в какво състояние са? Дай инфо колкото повече,по-добре за теб .Все пак тук не на един човек са помогнали хората от форума ,но истината е че това е двустранен процес.Успех !
                            изпарителя(ловато) е стар,със сменявани мембрани,електрически,свързан е на малкия кръг,под общото ниво на водата,газовия клапан е със сменен филтър,сондата е обикновена без евро клапан и ГАЗ ИМА.свещтите,кабелите са сменени и пак неще да пали лесно.и малко глъхне на трап.

                            Коментар


                              #15
                              Колега не си написал дали си сменил въздушния филтър и виж дали не ти е гърмяла кутията на филтъра защото при мен го имаше същия проблем и се оправи след смяната им. А също така бих ти препоръчал и една хубава настройка на газовото, защото ако не е добре направена също може да го прави това. Можеш да пробваш ако ти е електрически изпарителя, преди да запалиш да дадеш на контакт после връщаш контакта и после веднага пак на контакт и да я запалиш.Ако след като го направиш пали значи си за настройка на газовото.А също и едно продухване на бутилката ако не е правено скоро може да ти помогне.От моята на 2 години излизат около 2 пластмасови чашки графит.Другото за което се сещам е да видиш дали замръзва изпарителя, това се получава от некачествен антифриз или липсата му дори и при плюсови температури, също може мембраните да не са качествени, като е запалена колата отвий капачката на разширителния съд и помириши дали не мирише на газ ако мирише са два вариантите или мембрани или гарнитура на главата.Ако се съмняваш,че мирише пробвай в някой сервиз или във пункт за ГТП имат едни малки като писалки датчици с който проверяват за течове на газ, аз моята с такова я установих, че е за нови мембрани.P.S. Аз съм със същия двигател и съм ги имал тези проблеми. При мен беше заминали мембрани и много малко антифриз, повечето беше вода и при 3-4 градуса си замръзваше изпарителя и правеше въздушна възглавница и няма палене. От мембрани се отказах да сменям, защото качествените са на цени близки до тези на хубавите китайски изпарители.

                              Коментар

                              Working...
                              X