първо да уточня, че въпреки че задавам постоянно въпроси за моето браво в тема консултации, в действителност съм доволен от него
та на въпроса: нямам представа каква ми е хидравличната течност за волана, още е от предишния собственик, но ми се налага да долея малко. едни казват да сипвам смело каквато и да било, други- че според цвета били различни видове и може да се пресече, ако ги объркам. проблема е, че моята е мръсно кафява- най вероятно от старост, и ня мога да я приспадна към никой вид на пазара. та може ли да се пресече или не, и мога ли да я източа някак си цялата и да си я сменя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хидравлична течност за волана- каква?
Collapse
X
-
Преди 2 години в Германия ми се наложи да доливам хидравлична течност и т.к. всички сервизи бяха затворени тругнах да търся по бензиностанциите.На две места ми отказаха,да ми продадат такава,защото отговорникът за смяна на масла го нямаше,а те не знаели точно кой тип е моята течност и имало вероятност да се пресече.Накрая се обадих на един приятел в БГ и ме посъветва да долея АТФ масло.Така и направих,и се прибрах без проблем.Това ме навежда на мисълта,че има значение каква ще е течноста и може би е най-добре да се смени изцяло.В този ред на мисли искам да попитам на колко км или години трчбва да се сменя маслото на хидравликата?Така и не намерих отговор на този въпрос.Благодаря!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Ти като купиш най-малката разфасовка от 1 литър - то е достатъчно за пълна смяна. По ръководство пише Dexron II (API GL-5) и всяко друго което отговаря на същия стандарт става - например Плама или Приста МХЛ-32. Колегите като разбраха, че ще наливам такова казаха, че в сервизите тези ги ползвали само за промиване на системата. Но пак ми е по-добре от това което беше преди - щото ако твоето е кафяво моето беше черно.
Коментар
-
Аз пробка не намерих, а и да бях я намерил нямаше да смея да я напъвам за да не и разваля главата или резбата. Брат ми въртеше волана на запален двигател, а аз теглих от казанчето с една спринцовка с маркуче 2-3мм диам. и 4-5см дълго - защото спринцовката не стигаше до дъното на казанчето, а на изгасен двигател течноста не циркулира от там и нямаше как да я хвана, а и маркучите ме беше страх да не ги скъсам тях или скобите които ги стягат. Извадих със спринцовката някъде 750 от всичките 800 грама и долях прясно масло 200 мл. после то почерня и го изтеглих и него и накрая долях остатъка от тубичката 1л.
Коментар
-
A не е ли проблем да въртиш волана след като си източил почти всичкото масло ?! Няма ли опасност да стане някоя беля с хидравликата ?niko_ymn написа:Аз пробка не намерих, а и да бях я намерил нямаше да смея да я напъвам за да не и разваля главата или резбата. Брат ми въртеше волана на запален двигател, а аз теглих от казанчето с една спринцовка с маркуче 2-3мм диам. и 4-5см дълго - защото спринцовката не стигаше до дъното на казанчето, а на изгасен двигател течноста не циркулира от там и нямаше как да я хвана, а и маркучите ме беше страх да не ги скъсам тях или скобите които ги стягат. Извадих със спринцовката някъде 750 от всичките 800 грама и долях прясно масло 200 мл. после то почерня и го изтеглих и него и накрая долях остатъка от тубичката 1л.
Коментар
-
Ами за да се източи през откачените маркучи май пак трябва да въртиш на запален двигател. Чува се едно къркорене като стане малко количеството и минават балончета въздух и става твърд волана - като при изгасен двигател - върти се трудно, но като долееш и всичко се нармализира. Дано не се е износила от 5 минути работа на сухо, защото от маркуч ако източвах сигурно щеше да отнеме по-малко време - това е разликата.RumenMM написа:A не е ли проблем да въртиш волана след като си източил почти всичкото масло ?! Няма ли опасност да стане някоя беля с хидравликата ?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар