Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на помпа, рейка и чип/ремап ма 1.6 -103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на помпа, рейка и чип/ремап ма 1.6 -103

    Какъв ще е ефекта ако се смени на 1.6 16в 103кс горивната рейка, помпата и да се чипне или да се ремапне ( незнам точно какъв е израза... ) По интернет гледам разни чип тунинги които дигат по 10-12 коня макар че се съмнявам ?...Ако се сменят валовете с такива от 1.8 да речеме ако съвпадат...и някакви други такива дребни "ъпгрейдвания" ....
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    #2
    Ти, ще дадеш толкова пари за части, колкото за един, нов мотор 1.8, който като караш на бензин, върви доста прилично, дори и на метан. И пак ще имаш 1.6.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Помпата и дюзите са напълно достатъчни за 10 коня само с читав чип. Валовете също няма смисъл да ги пипаш,че няма как да съвпаднат фазите с тези на 1.8.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Хм, а тези от купе инжектори за 1.8 дали ше станат, може направо с помпата .... турбо за момента неискам, че там е по-дебело... някакви други идеи ?
        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
        Убий скороста - Спаси дете!

        Коментар


          #5
          Не си заслужава гимнастиките.... колкото и да го точиш тоя мотор ще налееш маса пари а резултата спрямо вложени пари/вървене няма да е особено задоволителен.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            "На мене малко ми трябва" и без това обмислям да си зема пунто 1.7 д или тд за изграда да джиткам, пък тази да си я "чопкам" . Някой правил подобни неща ако може да даде малко акъл. Поздрави
            Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
            Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
            Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
            Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
            Убий скороста - Спаси дете!

            Коментар


              #7
              Съвет от мен - не се опитвай да си направиш бегачка с 1.6 100 коня мотор. Като стане 110 коня, 1.8 16в. сигурно пак ще те бие. Просто си купи по-мощна кола и не се занимавай с малолитражката, щом ще си имаш друга кола за ежедневието.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                "Малко", в този случай, НИКОГА не е достатъчно . Или правиш нещо голямо или нищо. Карай си така колата и й се радвай. Ще дадеш сумати пари, за едни умрели 10магарета и няма да си доволен
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  kal0yanch40 написа:
                  "Малко", в този случай, НИКОГА не е достатъчно . Или правиш нещо голямо или нищо. Карай си така колата и й се радвай. Ще дадеш сумати пари, за едни умрели 10магарета и няма да си доволен
                  Ми за момента ще е от малкото, после вече може охлюви и т.н....Благодаря за "съветите" ....... Ако неискате да дадете съвет, спестете си това да си купа друга кола или дирекно мотор, кефа е да направиш от нищо нещо, най-лесно е намирам купе от чужбина 2.0 20вт и се приключват нещата, но тръпката е другаде Който ме разбере да даде акъл ако му хрумва нещо и има желание...
                  Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                  Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                  Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                  Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                  Убий скороста - Спаси дете!

                  Коментар


                    #10
                    Ако да направиш от мъртвец 100 коня мъртвец 110 коня е да направиш от нищо-нещо, аз съм трамвай. Чудя се защо често се появяват теми във форума от този сорт, примерно тунинг на пунто 1 1.1, и всеки пише как иска да сложи спортен филтър, не знам кво си, ама колко коня ще стане, ама ще бяга ли 2.0 16, и т.н. и с това приключва темата, без никакъв резултат. Ако искаш да направиш от нищо-нещо, или от браво 1.6 да направиш бегачка, трябва да изхвърлиш фабричния двигател, и да сложиш нещо което фабрично е 200+ коня, подобренията отделно. Но както казах вече, развитие се съмнявам,че ще има. Толкова от мен.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #11
                      Tempras написа:
                      Ако да направиш от мъртвец 100 коня мъртвец 110 коня е да направиш от нищо-нещо, аз съм трамвай. Чудя се защо често се появяват теми във форума от този сорт, примерно тунинг на пунто 1 1.1, и всеки пише как иска да сложи спортен филтър, не знам кво си, ама колко коня ще стане, ама ще бяга ли 2.0 16, и т.н. и с това приключва темата, без никакъв резултат. Ако искаш да направиш от нищо-нещо, или от браво 1.6 да направиш бегачка, трябва да изхвърлиш фабричния двигател, и да сложиш нещо което фабрично е 200+ коня, подобренията отделно. Но както казах вече, развитие се съмнявам,че ще има. Толкова от мен.
                      Еми да си купя нещо 300-400 коня за 20на хилки и въобще да не Ви търся мнението тогава ? Незнам защо винаги някой като пита нещо или иска съвет му се обяснява едва ли не колко е прост да не се разправя и т.н ... Ми аз тва мога да го чуя от някой дядо дет хал хабер си няма какво е компютър и форуми...Помолих за информация относно "заглавието"...
                      Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                      Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                      Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                      Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                      Убий скороста - Спаси дете!

                      Коментар


                        #12
                        Ако искаш да вкараш повече гориво с тая смяна на помпа и рейката с дюзите, ще трябва да вкараш и повече въздух, защото ефекта най вероятно ще е работа на мотора на богато и повишен разход на гориво.За да вкараш повече въздух или по скоро да диша по лесно двигателя ще трябва портване на главата и спортен филтър за по голяма пропускливост на въздуха, това в атмосферен вариант, другия вариант за вкарване на повече въздух е компресор или турбо, но там филма ще е голям.За валове нямам идея какви биха могли да станат на 1,6 фиат, трябва да се интересуваш дали валовете от алфа туинспарка примерно ще станат и имат ли някаква разлика спрямо твойте, все пак при алфа тоя мотор е 120к.с. /незнам дали са еднакви и там незнам дали имаше вариатор като при двулитровия/. Аз знам, че валовете на 1,4 и 1,6 са еднакви, също еднакви са и валовете на 1,8 и 2,0, това при алфа, дано не бъркам.Тия чипове дето вдигат по 10-12к.с. без нищо друго да се пипа са си чиста реклама, то аз като питам за 1,8 ми казват, че няма да усетя нищо, пък какво остава за по малък мотор, общо взето за да се постигне нещо си трябва сериозна доработка на целия мотор, а това хич не е ефтино.Най ефтиния тунинг и постигане на някаква динамика си е олекотяването, но аз лично не бих си орязъл колата и вътрешния комфорт за да почна 0-100 да ги правя за 9сек, вместо 10сек.
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          didich написа:
                          Ако искаш да вкараш повече гориво с тая смяна на помпа и рейката с дюзите, ще трябва да вкараш и повече въздух, защото ефекта най вероятно ще е работа на мотора на богато и повишен разход на гориво.За да вкараш повече въздух или по скоро да диша по лесно двигателя ще трябва портване на главата и спортен филтър за по голяма пропускливост на въздуха, това в атмосферен вариант, другия вариант за вкарване на повече въздух е компресор или турбо, но там филма ще е голям.За валове нямам идея какви биха могли да станат на 1,6 фиат, трябва да се интересуваш дали валовете от алфа туинспарка примерно ще станат и имат ли някаква разлика спрямо твойте, все пак при алфа тоя мотор е 120к.с. /незнам дали са еднакви и там незнам дали имаше вариатор като при двулитровия/. Аз знам, че валовете на 1,4 и 1,6 са еднакви, също еднакви са и валовете на 1,8 и 2,0, това при алфа, дано не бъркам.Тия чипове дето вдигат по 10-12к.с. без нищо друго да се пипа са си чиста реклама, то аз като питам за 1,8 ми казват, че няма да усетя нищо, пък какво остава за по малък мотор, общо взето за да се постигне нещо си трябва сериозна доработка на целия мотор, а това хич не е ефтино.Най ефтиния тунинг и постигане на някаква динамика си е олекотяването, но аз лично не бих си орязъл колата и вътрешния комфорт за да почна 0-100 да ги правя за 9сек, вместо 10сек.
                          Благодаря Дидич, доста полезна информация. Ще поразгледам и чуждестранни форуми да вида има ли нещо по въпроса !Поздрави!
                          Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                          Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                          Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                          Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                          Убий скороста - Спаси дете!

                          Коментар


                            #14
                            Другото, което се сещам - ако си с чугунен изпускателен колектор се огледай за такъв, но метален от някой друг мотор, също премахване на катализатора, би трябвало с тези неща да се поотпуши генерацията и да върви по добре.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              didich написа:
                              Другото, което се сещам - ако си с чугунен изпускателен колектор се огледай за такъв, но метален от някой друг мотор, също премахване на катализатора, би трябвало с тези неща да се поотпуши генерацията и да върви по добре.
                              По-зле е Пластмаса металните повече дебит ли имат ?
                              Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                              Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                              Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                              Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                              Убий скороста - Спаси дете!

                              Коментар

                              Working...
                              X