на снимката т.1 и т.2 не трябва ли да са свързани и т.3 как се маха лулата на 4 цилндър.Някой знае ли за какво служи това нещо Ще ви бъда много благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с браво 1.6
Collapse
X
-
свещи
така като го гледам е лулата на свещите нещо се е скъсала на 3 цилиндър направо взимаш нов кабел има на места продават и поотделно иначе комплект е поне 40-50лва се вади като се издърпва нагоре внимателно ина една скоба от ламарина около свеща и гума това е лулата щото е на вътре и се вади трудно така като запалиш тресе колата и работи на 3 цилиндъра.
-
това не е кабела на 3 цилиндър ,кабела сам го бутнал на страни за да се види по хубаво маркучето което е с номер 2 и номер 1 Проблема е с номер 1 и номер 2 и е маркуче което от температурата се е втърдило и се чупи много лесно и днес го видях та въпроса ми е тряба ли номер 1 и номер 2 да са свързани?Fiat bravo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
и аз се подведох от снимката... на която леглото в което ляга кабела за 3-ти цилиндър изглежда като отрязан... и си помислих същото като колегата kluchar. Ами едва ли 1 и 2 са вързани... по-скоро огледай някъде за щуцерче в близост до 2, което ми прилича на вакумна тръбичка, която например ти показва в какъв режим караш колата "Power" или "Economy".Пък за това как се вади лулата на 4-ти цилиндър... малко странен въпрос - както на 3-ти която си извадил за да покажеш маркучето... А ако не се вади явно просто нещо се е спекло вътре... и тогава повече дърпане му е майката.
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
100% 1 и 2 не са вързани! Ако от едно ти съска, значи си е заминало маркучето (вакумно) и просто го подмени. А пък 2 трябва да си има също някъде щуцер на който да се нахлузва. С фенерче се зарови някъде около края на 2 и няма начин да не видиш щуцер.tache написа:а защо 1 и 2 сочат едно кам друго мен еи тва ме претисняваа и като запоша праст с 1-то оборотите малко падат на слухAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Дърпай смело! Най-вероятно се е развил накрайника на свеща. Като извадиш лулата го завий с клещички, внимателно.п.п. А ако края на свеща завършва с резба, значи накрайника ти е останал в лулата...tache написа:вади се лулата на 4 цилиндър около 1 см
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Re: Проблем с браво 1.6
За лулата, виждам, че колегите са ти отговорили, а маркучето което идва от регулатора на налягането на горивото е задължително да се свърже със щуцера на смук. колектор - накратко казано вакуума дава отражение на налягането на горивото, а от там и на останалите параметри!tache написа:на снимката т.1 и т.2 не трябва ли да са свързани и т.3 как се маха лулата на 4 цилндър.Някой знае ли за какво служи това нещо Ще ви бъда много благодарен
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар