Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене на хидравлика на мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виене на хидравлика на мареа 1.8

    Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.

    #2
    Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8

    simeon_89 написа:
    Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.
    Като първа стъпка най-елементарното е да долееш течност, колега. После задължително огледай от къде тече и се губи хидравличното масло, за да не се получи неприятна изненада и помпата да остане на сухо да върти. Маслото за хидравликата е червено на цвят и се води масло за автоматични скоростни кутии (ATF). Задължително да отговаря на стандарта Dexron II D. Няма проблем ако маслата са с различни марки, просто трябва да отговарят на изискванията.
    ex. Fiat Marea 1.6 16V
    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.0 VIS

    Коментар


      #3
      Първо намери теча от къде е/ предполагам от снадката на тръбата за високо налягане само предполагам/после можеш да долееш хидравлична течност АТФІІ малинено червена на цвят.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Благодаря много!

        Коментар


          #5
          Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8

          simeon_89 написа:
          Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.
          A да попитам, защо сменя рейка ( причина) ?
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #6
            Re: Виене на хидравлика на мареа 1.8

            Kay_ написа:
            simeon_89 написа:
            Здравейте, преди около 5 месеца ми се наложи да сменя рейката. Преди два дена погледнах и видях че течности в казанчето е около минимума и съответно когато съм на място и върта волана се чува виене. Въпроса ми е дали трябва да сменя цялата течност, и ако е така как и от къде да го направя или само да долея. Ако доливам има ли значение каква, защото мисля да долея от маслата на лукойл, но незнам дали няма да се пресекат.
            A да попитам, защо сменя рейка ( причина) ?
            Защото тогава купих колата с проблем в рейката и по изгодно беше да я сменя със здрава но втора употреба от колкото да я ремонтирам. За ремонт ми искаха 150 лв. а аз я взех за 80

            Коментар


              #7
              Досипах масло но още се чува леко виене и когато стигнат гумите до крайно положение било то ляво или дясно се чува много силно виене. Забравих да кажа че джантите са 15 а не 14 както трябва.

              Коментар


                #8
                simeon_89 написа:
                Досипах масло но още се чува леко виене и когато стигнат гумите до крайно положение било то ляво или дясно се чува много силно виене. Забравих да кажа че джантите са 15 а не 14 както трябва.
                При мен имаше преди време също много виене и волана беше станал твърд. В крайна сметка проблема ми се оказа в казанчето за хидравликата ( моето нямаше цедка) Не знам дали при теб има същите симптоми, но имай в предвид казанчето, ако ще сменяш нещо
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #9
                  А ако сложа 14" джанти. Не би трябвало да натоварват толко хидравликата отколкото 15"

                  Коментар


                    #10
                    Не е проблемът в джантите. След като си долял, е било необходимо да обезвъздушиш системата, защото не е изключено в помпата и в самата рейка да се е посъбрал въздух и да свири заради него. А обезвъздушаването става, като завъртиш волана в крайно положение (дясно или ляво) и оставиш да поработи така. Следиш нивото на течността в казанчето. Ако почне да спада - доливаш. После въртиш волана в другото крайно положение и оставяш да поработи така. Ако спадне на нивото - доливаш. Пак връщаш в предишното крайно положение и така няколко пъти, докато спре да пада нивото в казанчето. При обезвъздушена система ако продължава да свири, значи помпата е за ремонт.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #11
                      ivchotr написа:
                      Не е проблемът в джантите. След като си долял, е било необходимо да обезвъздушиш системата, защото не е изключено в помпата и в самата рейка да се е посъбрал въздух и да свири заради него. А обезвъздушаването става, като завъртиш волана в крайно положение (дясно или ляво) и оставиш да поработи така. Следиш нивото на течността в казанчето. Ако почне да спада - доливаш. После въртиш волана в другото крайно положение и оставяш да поработи така. Ако спадне на нивото - доливаш. Пак връщаш в предишното крайно положение и така няколко пъти, докато спре да пада нивото в казанчето. При обезвъздушена система ако продължава да свири, значи помпата е за ремонт.
                      Благодаря!

                      Коментар


                        #12
                        Смених хидравличната помпа с втора ръка от алуминиевите, но шума се усули тройно, даже започна да вибрира волана при завиване.Свалих "новата" и ги разглобих и двете без да избивам оста. Размених турбината и нейната основа с тази на старата помпа. По корпуса на основата на турбината имаше язвички. Сглобих я и я монтирах отново. Сега вибриране на волана няма, но виенето пак го има, но е малко по тихо.Някой знаели как се избива оста на алуминиевите помпи за да се смени лагерът. Някой знаели колко струва рециклирането или ако не си струва от къде да си купя от железните помпи защото доколкото съм запознат техните оси се вадяти може да се сменят лагерите.ИЛИ ако не е от лагерите ако някой знае от какво е да каже.

                        Коментар

                        Working...
                        X