Накратко попадам в опашка и има доста първа-втора. Накрая започнах да карам от време на време да карам на съединител. Накратко, тръгвам на първа и държа полусъединител и пускам крака от газта и колата си върви, или така правя и на 2-ра. Мога ли да прееба нещо така? Какво може да се случи с тоя вид каране?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ли е този вид каране?
Collapse
X
-
То аз едва съм натиснал съединитела, понеже си мисля, че ще угасне колата, ако го пусна. Става въпрос за бензинова, но ще пробвам и без него как е. По този начин затормозяваш ли нещо? Предполагам пак си има разход на гориво, дори без да натискаш газта... Като запалена кола на място ли е или малко повече дърпа горивце?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Мареата ми е със същият мотор, който не само на 1-ва и 2-ра, а и на 3-та върви без газ. Тъй че, това че държи съединителя натиснат, ще повлияе след време на джоба ти. Така износваш целия комплект съединител. Просто карай без газ, или засили колата и я пусни на свободна по инерция.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Давай смело тогава, няма смисъл да държиш съединителя полу натиснат. За това ти казвам ако 1-ва и 2-ра е бавно без газ, колата върви и на 3-та без газ.qnkov написа:Мен цаката ми е да си цъкам в километровата колона без газ на първа или втораFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Е то някой път няма как...трябва ти малко да се мръднеш напред. Искаш не искаш...държиш съединителя. Или си на баирче за ляв завой, наспрели коли и нямаш мн видимост. И трябва да се татрузиш някакси на-горе. Предполагам момчето от скоро има колата и за това пита.S_BANKOV написа:аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Ако предната кола в колоната е на един х.. място, няма начин да караш на 1-ва и 2-ра без газ. Особено ако движението е тръгни - спри. Сменяй маршрута, това е най-правилното решение. Иначе, по принцип самата ситуация ти подсказва как да боравиш с педалите и скоростите. Полусъединителят е оправдан само ако маневрираш някъде за да се паркираш, в тесни пространства, в това число и в едва пъплеща и спираща постоянно колона.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
У тез шъ са от яките,nsn написа:после съединителите били фалшиви(изкарват по 10000-20000км) :DS_BANKOV написа:аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На всяка смяна на въждушен филтър ....и съединителS_BANKOV написа:У тез шъ са от яките,nsn написа:после съединителите били фалшиви(изкарват по 10000-20000км) :DS_BANKOV написа:аз пък винаги съм на съединител по светофарите и задръстванията ако са бързи.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар