Каква аларма да си взема?Казаха ми ,че не ставало каквато и да е.Не сработвало централното.Само да поясня,че ключовете ми са без бутони за заключване.Има ли вариант да се опитват да ме работят и да ми искат повече пари?В един сервиз ми го казаха и ми предложиха за 130лв.аларма.Подариха ми преди време нова аларма SPIDER 100.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за аларма
Collapse
X
-
Re: Съвет за аларма
ако има брошурка с схема на инсталацията ще ти я разсня без проблем. Всички аларми работят на един и същи принцип или по скоро масовите. Някой има 3 радиоканала за управление , други 2 ... Едни имат опция за контрол над центрланото то не че е голямата особеност. Просто отделен канал да заключиш и отключиш без да включваш алармата. 3 ти имат отделен канал и възмощност за иснталиране машинка от централно за вратата на багажника. Ако те интересува мога да ти обесня и как да я свържеш към GSM апарат и да ти звъни при аларма. Ако ти се дават повече пари може да се зонират врати капаци запалване и с GSM трансмитер да ти праща SMS коя врата капак или запалване идва алармата ама си бърка в джоба това ... Пиши на skype ако ти се занимава. Общо взето алармите работят при подване на минус от вратите и един шоков датчик за наличе на чупене на стъкло или някакъв шум. Вървят пот 30-40-50-60 лева е има и от 100 като функции не са много различни. SPIDER 100 струва 63 лева http://shopping.bg/spider-avtoalarma-100-1 вероятно другото е за труд ... Ако ти се занимва драскай ще ти ударя едно рамо , труда да ти е без пари ... Описание за Spider Автоаларма 100Автоаларма SPIDER 100Възможности: дистанционно радио управление с два бутона двоен код вграден имобилайзер изходи за централно заключване с +/- (0.7/3.5 сек.) дълго заключване заключване при контакт допълнителен канал за вдигане на стъкла или пейджър два режима на охрана повторно самовключване пасивно активиране заключване при пасивно активиране вход бутони с отрицателно задействане вход бутони с положително задействане електронен ударен ( шок) датчик с два режима на действие предупреждение за отворена врата (при включване на алармата) сервизен("валет") бутон интелигентен ударен (шок) датчик интелигентен токов датчик.... Общо взето си има всичкоflogic написа:Каква аларма да си взема?Казаха ми ,че не ставало каквато и да е.Не сработвало централното.Само да поясня,че ключовете ми са без бутони за заключване.Има ли вариант да се опитват да ме работят и да ми искат повече пари?В един сервиз ми го казаха и ми предложиха за 130лв.аларма.Подариха ми преди време нова аларма SPIDER 100.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: Съвет за аларма
[quote="Fiat_Punto11"]ако има брошурка с схема на инсталацията ще ти я разсня без проблем. Всички аларми работят на един и същи принцип или по скоро масовите. Някой има 3 радиоканала за управление , други 2 ... Едни имат опция за контрол над центрланото то не че е голямата особеност. Просто отделен канал да заключиш и отключиш без да включваш алармата. 3 ти имат отделен канал и възмощност за иснталиране машинка от централно за вратата на багажника. Ако те интересува мога да ти обесня и как да я свържеш към GSM апарат и да ти звъни при аларма. Ако ти се дават повече пари може да се зонират врати капаци запалване и с GSM трансмитер да ти праща SMS коя врата капак или запалване идва алармата ама си бърка в джоба това ... Пиши на skype ако ти се занимава. Общо взето алармите работят при подване на минус от вратите и един шоков датчик за наличе на чупене на стъкло или някакъв шум. Вървят пот 30-40-50-60 лева е има и от 100 като функции не са много различни. SPIDER 100 струва 63 лева http://shopping.bg/spider-avtoalarma-100-1 вероятно другото е за труд ... Ако ти се занимва драскай ще ти ударя едно рамо , труда да ти е без пари ... Описание за Spider Автоаларма 100Автоаларма SPIDER 100Възможности: дистанционно радио управление с два бутона двоен код вграден имобилайзер изходи за централно заключване с +/- (0.7/3.5 сек.) дълго заключване заключване при контакт допълнителен канал за вдигане на стъкла или пейджър два режима на охрана повторно самовключване пасивно активиране заключване при пасивно активиране вход бутони с отрицателно задействане вход бутони с положително задействане електронен ударен ( шок) датчик с два режима на действие предупреждение за отворена врата (при включване на алармата) сервизен("валет") бутон интелигентен ударен (шок) датчик интелигентен токов датчик.... Общо взето си има всичко[/quoteВ сервиза ми казаха,че моята не става и за това ми предложиха някаква за 130лв.Тази,която имам е SPIDER 100 нова останала за предишната ми кола така и не сложена.Да разбирам,че моята си става и няма проблем да се монтираflogic написа:Каква аларма да си взема?Казаха ми ,че не ставало каквато и да е.Не сработвало централното.Само да поясня,че ключовете ми са без бутони за заключване.Има ли вариант да се опитват да ме работят и да ми искат повече пари?В един сервиз ми го казаха и ми предложиха за 130лв.аларма.Подариха ми преди време нова аларма SPIDER 100.
В сервиза(няма да кажа кой)като им казах,че имам аларма и искам само монтаж ми казаха че не ставала.
Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
Явно си попаднал на "наядени техници".Щом искаш да минеш по тънко и си имаш аларма,във всеки един монтажен център за аларми ще ти я монтират и ще ти вземат цената за монтажа.Лошото е че няма да имаш гаранция никаква и ако нещо стане с алармата гориш.Никой няма да му се занимава да ти я оправя.Намери си друг сервиз.Поне такива бол.Друг е въпроса дали ти се плаща и цената за монтажа защото тя не е 10-20 или 30 лв а около или над 60лв(поне тук в бургас е толкова).И такива са минавали през мен.Ако мислиш да си я монтирваш сам и нищо не разбираш по добре не се хващаи.Виждал съм много запалени коли самоделки.Предполагам че не искаш и ти да си в статистиката на самозапалилите се автомобили.Продължавай да опитваш все някои ще се навие да я сложи....П.С. Ако колата ти е от подписа(стило),по добре не опитвай сам.....Скоро дооправях такава самоделка със сума ти грешки по таблото.... Алармата ти няма функция игнориране на незатворена врата и може и да не стане.Тоест става но иска повече играчка от страна на майстора.Може би за това не искат да я слагат.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Колега я ми разясни тази функция ? "Алармата ти няма функция игнориране на незатворена врата и може и да не стане.Тоест става но иска повече играчка от страна на майстора." Те вратите са вързани на едно предимно, предния капак отделно ,запалването отделно, освен ако не е няква гъзарска аларма със зони ... И как игнориране на незатворена врата ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
На почти всички по нови автомобили бутоните не са на едно а са отделно(особено ако показва на таблото коя врата е отворена).По хубавите аларми имат функция да не търсят вратите.Демек чакат докато изгасне плафона и тогава се задействат.Това е по лесно за вързване от колкото да търсиш 5 кабела от всички врати и да ги разделяш с диоди за да не смущават BSI-то ако автомобила има.А те всички по нови имат.Китайските аларми нямат такава функция и след като заключиш пищи на отворена врата.По лесно е да се хване импулс директно от плафона.Иначе за сравнение на Е36 БМВ имат модификация с 5 кабела,2 от които са в клявата страна и 3 от дясно.Сещаш се за какво масово разглобяване става дума за 3 кабела....а и трябва да ровиш и да ги намериш измежду 40 кабела...Fiat_Punto11 написа:Колега я ми разясни тази функция ? "Алармата ти няма функция игнориране на незатворена врата и може и да не стане.Тоест става но иска повече играчка от страна на майстора." Те вратите са вързани на едно предимно, предния капак отделно ,запалването отделно, освен ако не е няква гъзарска аларма със зони ... И как игнориране на незатворена врата ?FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Re: Съвет за аларма
[quote="flogic"]Каква аларма да си взема?Казаха ми ,че не ставало каквато и да е.Не сработвало централното.Само да поясня,че ключовете ми са без бутони за заключване.Има ли вариант да се опитват да ме работят и да ми искат повече пари?В един сервиз ми го казаха и ми предложиха за 130лв.аларма.Подариха ми преди време нова аларма SPIDER 100.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org[/quoteМонтираха ми друга,защото ще има проблем с централното.Даже и отделно модулче се слага, за да работят всички мигачи при пускане и изключване на алармата.Нещо много сложно се оказа това монтиране аларма на Стило!Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
При мен махнаха кората на шоф.врата и свърза бутоните за затваряне към алармата.И другото което ми се струва странно е мигачите,че при закл.и отключване индикират само два.Последва слаганена модулс, който индикират и другите четири мигача.galinchooo написа:На почти всички по нови автомобили бутоните не са на едно а са отделно(особено ако показва на таблото коя врата е отворена).По хубавите аларми имат функция да не търсят вратите.Демек чакат докато изгасне плафона и тогава се задействат.Това е по лесно за вързване от колкото да търсиш 5 кабела от всички врати и да ги разделяш с диоди за да не смущават BSI-то ако автомобила има.А те всички по нови имат.Китайските аларми нямат такава функция и след като заключиш пищи на отворена врата.По лесно е да се хване импулс директно от плафона.Иначе за сравнение на Е36 БМВ имат модификация с 5 кабела,2 от които са в клявата страна и 3 от дясно.Сещаш се за какво масово разглобяване става дума за 3 кабела....а и трябва да ровиш и да ги намериш измежду 40 кабела...Fiat_Punto11 написа:Колега я ми разясни тази функция ? "Алармата ти няма функция игнориране на незатворена врата и може и да не стане.Тоест става но иска повече играчка от страна на майстора." Те вратите са вързани на едно предимно, предния капак отделно ,запалването отделно, освен ако не е няква гъзарска аларма със зони ... И как игнориране на незатворена врата ?Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
Те са ти вързали само шофъорската врата.Което автоматично значи че ако отвориш останалите врати алармата няма да се разпищи изобщо.А на мигачите се слага не модул а диоди да ги разделят защото на стилото всеки един е на отделно.Пробвай си алармата дали пищи на останалите 3 врати.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Колега на всички врати се включва алармата.Казваш,че с диоди ще работят всички мигачи при активиране и изход от охрана?С BSI дали ще има проблем?galinchooo написа:Те са ти вързали само шофъорската врата.Което автоматично значи че ако отвориш останалите врати алармата няма да се разпищи изобщо.А на мигачите се слага не модул а диоди да ги разделят защото на стилото всеки един е на отделно.Пробвай си алармата дали пищи на останалите 3 врати.Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар