Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой пробвал ли е да свали имобилайзера???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой пробвал ли е да свали имобилайзера???

    Добър вечер колеги,Едно гадно "CODE" ми свети постоянно на таблото... Да-а знам, че вече има доста теми по въпроса Прочетох ги.Интересува ме друго. Може ли вместо да се занимавам с препрограмиране и бъркане в джоба (в сезона на отпуските) по някакъв начин физически да се разкачи имобилайзер?! Така или иначе не ми трябва....Ако някой го е правил моля да бутне едно рамо с умна приказка. Ще съм много задължен.Колата ми е Брава /96 /дизел /1.9 TD SOFT /75 hp.Благодаря предварително за отделеното време.
    "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

    #2
    Последния път когато си счупих ключа и трябваше да идва ключар да идва на място да сваля ПЦ-то и да вади дубликат го попитах колко струва да се махне имобилайзера , цената която ми каза до колкото си спомням беше малко повече от цената на дубликата на ключа демек около 200лв. А само физически да се махне мисля че не става трябва и препрограмиране на бордовию и т.н.
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    Коментар


      #3
      Re: Някой пробвал ли е да свали имобилайзера???

      MOYA написа:
      Добър вечер колеги,Едно гадно "CODE" ми свети постоянно на таблото... Да-а знам, че вече има доста теми по въпроса Прочетох ги.Интересува ме друго. Може ли вместо да се занимавам с препрограмиране и бъркане в джоба (в сезона на отпуските) по някакъв начин физически да се разкачи имобилайзер?! Така или иначе не ми трябва....Ако някой го е правил моля да бутне едно рамо с умна приказка. Ще съм много задължен.Колата ми е Брава /96 /дизел /1.9 TD SOFT /75 hp.Благодаря предварително за отделеното време.
      Ако все пак ти "чете" ключа - можеш да отвориш пластмасата около контактния ключ и с двойно залепващо тиксо или някое бързо залепващо лепило да си залепиш ампулата за антената - така няма да имаш "контактни" проблеми. А от моя опит - при изправна система CODE свети заради акумулатор, който е пътник.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #4
        Само не разбрах с ВИЗА не става ли да си изключи?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Re: Някой пробвал ли е да свали имобилайзера???

          jenshen73 написа:
          MOYA написа:
          Добър вечер колеги,Едно гадно "CODE" ми свети постоянно на таблото... Да-а знам, че вече има доста теми по въпроса Прочетох ги.Интересува ме друго. Може ли вместо да се занимавам с препрограмиране и бъркане в джоба (в сезона на отпуските) по някакъв начин физически да се разкачи имобилайзер?! Така или иначе не ми трябва....Ако някой го е правил моля да бутне едно рамо с умна приказка. Ще съм много задължен.Колата ми е Брава /96 /дизел /1.9 TD SOFT /75 hp.Благодаря предварително за отделеното време.
          Ако все пак ти "чете" ключа - можеш да отвориш пластмасата около контактния ключ и с двойно залепващо тиксо или някое бързо залепващо лепило да си залепиш ампулата за антената - така няма да имаш "контактни" проблеми. А от моя опит - при изправна система CODE свети заради акумулатор, който е пътник.
          Тук има надежда. Ключа го чете.Акумулатора обаче е много клеясал. Ако не е от него мисля, че ще се справя с залепването на ампулата до антената. Ще опитам.Благодаря колега.
          "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

          Коментар


            #6
            кола

            Оправи клеймите на акумулатора . Може да се е загубила връзката м/у ECU и иммото като е слаб тока така прави. Lиж и бушоните при двигателя и вътре в купето .Rначе махането на ТД е пипкава работа механична - те .Не се пипа ECU .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Оправи клеймите на акумулатора . Може да се е загубила връзката м/у ECU и иммото като е слаб тока така прави. Lиж и бушоните при двигателя и вътре в купето .Rначе махането на ТД е пипкава работа механична - те .Не се пипа ECU .
              Изчистих клемите.Дори взех многожилен (меден) кабел и го опънах преди да набия ухото на клемата. Стана много здраво.Акумулатора не дава признаци на слаб ток. Сега започвам да преглеждам бушоните.Благодаря колега.
              "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

              Коментар


                #8
                Не забравяй и масата на купето и двигателя, почисти ги с шкурка и намажи с технически вазелин или грес
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Не стигнах до бушоните.След хубавото почистване на клемите днес нямаше и помен от светещ CODE на таблото!!! Направо невероятно. Логически никога нямаше да стигна сам до това... Останах очарован от вас Правилното диагностициране си е половината работа.Много благодаря за отделеното време и спасяващите съвети колеги. Да видим следващите дни как ще е п.с.Колега KlucharТи извършваш ли тази услуга по разчитане на код, премахване на код и.т.н??? Питам за да знам. Ако се наложи няма защо да си давам парите на други хора
                  "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Не забравяй и масата на купето и двигателя, почисти ги с шкурка и намажи с технически вазелин или грес
                    Утре започвам с точките за замасяване. Изобщо не са малко де Благодаря ти колега.
                    "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Прави се макар че е пипкава работа .Ако не стане обади се
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Прави се макар че е пипкава работа .Ако не стане обади се
                        Днес пак светна но за малко. Може и да се обадя тези дни. Мисля, че всеки ден инавам покрай теб на петте кьошета (завивам посока подлеза на НДК) Ако е твое Пунтото де.
                        "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                        Коментар

                        Working...
                        X