Здравейте, купихме си Фиат Мултипла, който има фабрична аларма, която е изключена, а нямаме ключе.Какво може да се направи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аларма Фиат Мултипла
Collapse
X
-
На оригиналните аларми ( моделите които са окомплектовани фабрично с аларма ) има един модул за дистанционното, който управлява централното заключване и алармата. Имаш ли дистанционно на ключа, и то командва ли централното ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На ключето трябва да има 3 кабела. Когато е изключена алармата от него, между два от кабелите има връзка, за да я включиш, еединия от тези кабели се включва към свободния. Лошото е че кабелите са обозначени с еди нцвят и няма описание кой кабел на кой пин на ключето отива.Трябва да измериш с мултицет, на тези кабели, дето са на късо в момента, какво напрежение има спрямо маса, и на свободния какво напрежение има спрямо маса и да ми кажеш. после ще ти кажа какво а направиш. По-лесно ми се струва, да си купиш ново такова ключе, има ги по магазините за електроники и да го смениш. Не са скъпи. Това в колата трябва да има 4 крачета, новото трябва да е същото. Иначе нещо може да се омота. И си бележи кабелите, кой от кое краче откачаш на сарото люче, да ги закачиш по същия начин на новото.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Е да де, за него ти говоря, на Мареа -та ми има същото копче на същото място. Това е електрически превключвател, но за да не го щрака всеки, е направена със секретен ключ. Сваляш го - има гайка отзад, записваш кой кабел къде е запоен и отиваш на махгазина и си купуваш същтот такова "копче" но то ще с друг секретен ключ. Слагаш новото, като подреждаш кабелите по същия начин ( има си номерца до крачетата) и си решаваш всички проблеми. Лесно и практично. Понякога, наистина се налага да заключиш а да не работи алармата - врътваш "копчето" и си ти. И не е зле да се увериш, че алармата е там, да не си играеш да оправяш нещо дето го нямаravi написа:Благодаря за отговора. Явно не съм се изразила правилно.При бушоните има копче за алармата в момента е на позиция off и за да мине в позиция on трябва някакъв ключ, който обаче не ни е даден.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не знам къде са я скрили на Мултипла, но на Мареа/Брава/Браво е под левия калник, и е голям зор стигането до модула. Наличието на обемни датчици означава че фабрично тая кола се продава с аларма, въпроса е като сия купил, дали все още е била там. А такива "кочета" съм купувал от магазините дето продават резервни части за телевизори и други там електроники. Правих аларми преди години - евтинджос, както се казва, и им слагах такива ключета в купето за изключване, затова знам че са евтини и ги има по магазините. Много си ми далече, иначе щях да се хвана да ти я оправя за 15 минути, но така по интернет може да не се разберем правилно и да стане поразия, вместо да свършим работа.ravi написа:Много благодаря.В какъв магизин се продава това "копче"?Как да разберем дали със сигурност е там алармата. В купето има обемни датчици. На кутията пише магнет марели.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар