Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем - счупи се ключът в стартера .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям проблем - счупи се ключът в стартера .

    Здравейте, преди 2 часа след като свърших работа отключвам колата , качвам се, вкарвам ключа и ........... той се счупи и остана вътре по голямата част.Веднага отидох в близкият сервиз но от там ми казаха че нищо не могат да направят.Пратиха ме при единственият ключар в Пещера но уви той беше затворил.Също така ми казаха че не са сигурни дали и той ще свърши работа защото само правел ключове.1 час се опитвах да извадя остатъка от ключа но уви, пробвах с какво ли не но не става и не става.Мислех да запаля чрез жиците но волана е заключен и този вариант отпада.Баща ми ми донесе резервният ключ, заключих колата и я оставих пред работата си но проблема е че не съм от Пещера и сега колата е там, утре ако и ключарят каже че нищо не може да направи не знам какво ще правя.Дайте съвет как да изкарам проклетият ключ от там , влязъл е навътре и не се вижда част от него да го извадя с клещи.Който може да помогне ще съм много благодарен защото проблема е сериозен.Колата е Фиат Пунто 1.1 96г.1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. МОДЕРАТОРСКИ ЕКИП НА FIAT-BG.ORG
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Почти съм сигурен, че трябва да се разглоби бравата, за да се извади. Аз навремето, когато опитвайки се да изгася двигателя, успях да счупя ключа на таблото на баща ми на Уно-то (и колата продължи да работи :D ), той свали ключалката и я носи на ключар, за да го извадят.
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    Коментар


      #3
      Щом се е счупил дотикан вътре опитай с останалата част като освободиш волана в средно положение щом е заключен да завъртиш патронника.Ако не става с парчето ключ опитай с отвертка.Не помня коя кола така си я карах доста време парчето беше вътре а аз въртях с остатъка.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Аз грешно съм разбрал, че колегата си е счупил ключа във вратата А то случаят е като моя.
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          Кви клещи, бе Ванка? Трябва да бръкнеш с нещо много тънко и здраво, нямам идея с какво, може би с тънко шило или с две жички, и да издърпаш остатъка от ключа. Аз съм вадил така на два пъти счупен ключ. Вярно е, не го вадих от контактния ключ, а от ключалката. Но мисля, че няма разлика.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Пробвах да запаля така с парчето което е вътре но не става, не се върти стартера , само леко се завърта в двете посоки но съвсем леко.Също така волана без да искам го заключих и сега е със заключен волан.Доста опити направих с остатъка от ключа да завъртя и да отключа волана но безуспешно.Сега прочетох че можело с парченце тел да стане но трябва да е доста корава тази тел.Също така ми се струва че останалата част трябва да влезе още малко в ключалката но тя не потъва повече.
            ----------------------------------------------------------------------------
            Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
            ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
            ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

            Коментар


              #7
              snake написа:
              Кви клещи, бе Ванка? Трябва да бръкнеш с нещо много тънко и здраво, нямам идея с какво, може би с тънко шило или с две жички, и да издърпаш остатъка от ключа. Аз съм вадил така на два пъти счупен ключ. Вярно е, не го вадих от контактния ключ, а от ключалката. Но мисля, че няма разлика.
              Е туй е то, с какво да се бръкне, пробвах с пинсети не става, пробвах с остри като игли отпред пинсети да го хвана от двете страни не става, изкривяват се.
              ----------------------------------------------------------------------------
              Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
              ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
              ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

              Коментар


                #8
                Мисля, че ако ключалката не е завъртяна в начална (или както там се казва) позиция, няма как да извадиш ключа, защото ключалката го "държи"
                Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                Коментар


                  #9
                  Пробвай с магнит.По-голям!
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #10
                    Викаш "ключар",сваля целия механизъм,по номера го наглася и ти прави ключ.Цялата процедура за Сузуки Витара ми излезна 35 лв.миналата година.Във форума има колега "ключар"и предполагам ,че неговото мнение ще е най-миродавно.
                    Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Свали корите около волана свали и буксите на клеимореда и Иммо гривната не вади самия клеиморед че трудно се наглася има 2 болта разви ги с права отверка и чук слагаш една пластина 0.10-0.15 като от лувтомер и чукаш с широкото на чук там където слагаш ключ под въздеиствието на чука парчето само ще излезе навеждаш го с отвора на долу http://forum.fiat-bg.org/files/remov...ch_150.jpgПо BIN № може да се направи ключили се обади 0888642747 като си на колата
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        И така, днес с един приятел който има Браво и е свалял на неговата кола патрона свалихме всичко, разглобихме целият страртер, сега самият патрон е отделно и но поне волана се отключи и паля като доближа ключа към датчика за разпознаване и завъртя една джаджа която се намира в края на стартера след патрона.Поне мога да ползвам автомобила си но .... ключът е все още в патрона.Ходих на ключар но се оказа че човека прави само ключове и не можа да помогне.Също така ми се струва че самият ключ малко е завъртял и затова не иска да излезе.Има ли начин да върна патрона в нулево положение и да се опитам от зад на патрона да го избутам.Гледах но е капсоловано май всичко.Това с чука не знам дали ще стане защото днес ключара се опита да чука патрона в едно желязо наведен надоло но ключът не помръдва.Можеби защото не е на нулева позиция? Ще пробвам това с чука но ако не е в нулева позиция дали самите щифтчета на патронника няма да пречат на ключа да излезе?
                        ----------------------------------------------------------------------------
                        Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                        ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                        ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                        Коментар


                          #13
                          Защо не си вземеш друг патрон от някоя кола на части. Вярно че ще имаш два ключа - новия за патрона и стария за вратите, багажника и резервоара обаче това е най-лесното решение. Освен ако не си смениш и останалите патрони така че да се отключват с новия ключ. Тоя вариант става ако ти е изключен Fiat Code - лампичката с ключето на таблото. Ако не е изключен - препрограмиране или изключване на Fiat Code. Ако не ти се занимава с препрограмиране - парчето от стария ключ го скрий някъде в таблото или си го носи в джоба за да чете стария Fiat Code.
                          Bravo 1.6 / 16

                          Коментар


                            #14
                            Ако си свалиш патрона,намериш автоключар/не ключар/,който си разбира от работата,ще му отнеми не повече от 10 мин. разглобяване/сглобяване на патрона за изваждане на счупеното парче и направата на дубликат без чип.
                            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                            Коментар


                              #15
                              Така или иначе си разпарчотил всичко, прати го на колегата kluchar да го оправи и да ти го върне с куриер. Ще отнеме два дни.
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X