Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем откл/закл Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем откл/закл Стило

    Здравейте, колегитази сутрин си отключих колата нормално, но като стигнах до работа въобще не можах да я заключа. Заключва се ръчно (пъхане на ключа в ключалката, не с копче) и като пъхна ключа не иска да мръдне на никъде(влиза но не се върти) сякаш е замръзнала ключалката или не знам. Странното е, че прави тоя номер и от двете врати. Иначе като влезна вътре копчето на вратата за откл/закл работи.Моля ако някой има идея какво е да сподели.ПС: с ключалката на багажника няма проблем.Благодаря!

    #2
    На ключа лампата свети ли ?Батерията му как е ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами той няма лампа, аз съм с втория ключ без копченцата... на таблото нищо не свети...

      Коментар


        #4
        кола

        ключа да не е износен може да се провери с машинката що не отваря с бутоните и после да се свали бравата да се погледнат патроните може някой да е ръчкал нещо да не е вярно много студено и да е замръзнала
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ами може да са замръзнали ключалките, знам ли ....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            На обяд ще проверя пак има ли подобрение и ще пиша... но едва ли е замразването сутринта отключи, а и не е много студено... ноо ще проверя, интересното е, че го прави и на 2-те врати, а иначе багажника няма проблем както и паленето...Много е странно.........

            Коментар


              #7
              Леко са ти позамръзнали ключалките колега.Не се шашкаи. :D
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Хаха баси кефа: )) заключих си колата : )) сега съм спокоен, колегата galinchooo беше прав... явно са били замръзнали.Етоо защо във Враца и гарга не каца : )))

                Коментар


                  #9
                  Вземай някакъв спрей за смазване ключалки и ги напръскай, че кто паднат студовете само ще я обикаляш и ще се чудиш как да влезеш вътре.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Това си е идея, абе странното е, че сутринта си отключих без проблем, а после замръзнаха докато карам... друг път и в много по-големи студове не е имало проблем

                    Коментар


                      #11
                      В движение студа е много по голям.От там ти се е получило така наи вероятно.Във всички прогнози дават температури да речем -2обаче ако има вятър се усеща -5.-6.-8 и т.н.Зависи от силата на вятъра.В твоя случаи от скороста на колата. :D Провери си външните уплътнения на прозорците.От там наи често влиза вода в бравите вътре. :D
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        galinchooo написа:
                        В движение студа е много по голям.От там ти се е получило така наи вероятно.Във всички прогнози дават температури да речем -2обаче ако има вятър се усеща -5.-6.-8 и т.н.Зависи от силата на вятъра.В твоя случаи от скороста на колата. :D Провери си външните уплътнения на прозорците.От там наи често влиза вода в бравите вътре. :D
                        Не можеш да избегнеш конденза, а водата не замръзва по усет. Ако ще го усещай като -20’ заради вятъра, като си е +1, няма да замръзне. Додтатъчно е да попадне влажен въздух вурху студения метал (до под 0’, защото конденза е като дестилирана вода и змръзва при 0’) и почти веднага да замръзне. Спасението да не може да се задържи конденз, а именно като напръскаш с нещо мазно. Вода върху мазно не се задържа. Това е спасението. Ако ще и от НАСА да ти разработят уплътнения за прозорците, ключалката има дупка от външната страна на вратата и уплътненията не помагат.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Колега изобщо незнам за какъв конденз ми говориш.Просто си дадох мнението като специалист отворил към 20 000 кори на врати за 10 год.(зима,лято,есен,пролет) на каквито и да е автомобили.(такава ми е част от работата)И освен дъждовна вода или вода от автомивки друго не съм виждал а и няма как да е конденз.Между кората и външната част на ламарината пространството където са брави ключалки ит.н е външно(а за се получи конденз знаеш какво е нужно предполагам) а и вратата си има вентилация и т.н.Не ми се влиза в подробности а и не ми се спори.Наи често замръзват ключалките при дъжд и след автомивка в комбинация с минусови температури.И между другото си прав за смазката,но за да смажеш всичко както трябва а не само за 3 дена трябва да се свали кората и да се намаже всички елементи вътре.Аз лично не го препоръчвам защото след смазване обираш всичкия прах от пътищата и пак става зле(особено за бравите на вратите).Ето за кои уплътнения говоря.От там наи често влиза вода(дъждовна от автомивка,слана разтопена от стъклото след отопляване на купето вътре и попаднала в механизма за заключване и последствие да речем замръзнала в движение ако температурата е под 0 и т.н). :D
                          Прикачени файлове
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            Хммм... което ме подсеща, че вчера колата мина на автомивка: )))))galinchooo трябва ли сега да се отварят вратите ако има вода в тях да се източи???И да се сещате за някакъв начин ако замръзне да се размрази... да се пръсне с нещо в ключалката или нз??Защото с горелка ще е ефективно... ама боятаа : ))Аа и между другото това оплътнение сега се сещам, че от както ми отваряха вратата да се опитват да ми правят стъклото(че играеше настрани сега не играе обаче пък шуми сякаш въжето...) се мести ако го побутна: )

                            Коментар


                              #15
                              Между другото утре колко градуса го дават, че мисля пак да ходя с колата а така и не взех днес спрей за смазка: ))

                              Коментар

                              Working...
                              X