Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли да се маха акумулатора на фиат мк2 без да се блокира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли да се маха акумулатора на фиат мк2 без да се блокира

    С нов акумолатор съм а пак се изтощава и немога да премера да ли има консумация без да махна акумулатора защото ми казаха,че може да се блокира ТАКА ЛИ Е???

    #2
    кола

    С кои двигател е 1.2 по може другите по рядко ако го направиш както трябва и всичко си е наред по жиците не би трябвало да прави проблем на каквато и да е кола ако е слаб акумулатора и се опитваш да запалиш тогава може да ти прави проблем CODE
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      С кои двигател е 1.2 по може другите по рядко ако го направиш както трябва и всичко си е наред по жиците не би трябвало да прави проблем на каквато и да е кола ако е слаб акумулатора и се опитваш да запалиш тогава може да ти прави проблем CODE
      Значи мотора е 1.2 16v кое да направя както трябва????каквото и да правя щом се застуди времето акумулатора все пада и новия и стария новия го връщах за рекламация и казаха,че си е наред

      Коментар


        #4
        кола

        Тогава първо трябва да видиш от къде иде консумацията или да видиш дали зарежда правилно алтернатора Правилното махане е внимателно да се свалят клеймите -да не е на контакт колата и после хубаво да ги сложиш да не мърдат на този модел по не стават бели
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Тогава първо трябва да видиш от къде иде консумацията или да видиш дали зарежда правилно алтернатора Правилното махане е внимателно да се свалят клеймите -да не е на контакт колата и после хубаво да ги сложиш да не мърдат на този модел по не стават бели
          всичко зарежда кат трябва само че ми казаха че трябвало да имам някакъв зелен ключ а аз нямам

          Коментар


            #6
            Може да се измери консумацията без да се откача акумулаторът, ако си сръчен с мултицета и не нарушиш контакта между извода и клемата, или ако имаш ампер-клещи

            Коментар


              #7
              кола

              /зелен ключ /Не знам за такива ключове .при по старите модели има червен -мастер ама тука е друго . само да си погледнеш консумацията вадиш например - и слагаш ампермер и вадиш един по един бушоните най вече тези за аларма ,централно ,касетофон трябва да е минимална консумацията и другото дали зарежда алтернатора правилно 13.5волтаако не разбираш търси майстор Жичкаджия
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                ...и другото дали зарежда алтернатора правилно 13.5волта...
                Е, Коце, на това ако казваш правилно...
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  програма

                  Е тогава нещо по точно ЦитатПри заряд тока с който се зарежда акумулатора не трябва да превишава 10% от неговия капацитет. Така например акумулатор 55Ah трябва да се зарежда с ток до 5,5А и достигане на напрежение 14,4V и плътност 1,28 на електролита.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: програма

                    kluchar написа:
                    Е тогава нещо по точно ЦитатПри заряд тока с който се зарежда акумулатора не трябва да превишава 10% от неговия капацитет. Така например акумулатор 55Ah трябва да се зарежда с ток до 5,5А и достигане на напрежение 14,4V и плътност 1,28 на електролита.
                    20%

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      Провери дали ти свети лампата в багажника. Моята беше изключена, свързах я. И дали от спуканото маркуче на задната чистачка или от студеното време и влага, лампата се пуска и акумулатора пада.
                      moniii написа:
                      kluchar написа:
                      С кои двигател е 1.2 по може другите по рядко ако го направиш както трябва и всичко си е наред по жиците не би трябвало да прави проблем на каквато и да е кола ако е слаб акумулатора и се опитваш да запалиш тогава може да ти прави проблем CODE
                      Значи мотора е 1.2 16v кое да направя както трябва????каквото и да правя щом се застуди времето акумулатора все пада и новия и стария новия го връщах за рекламация и казаха,че си е наред
                      Fiat Bravo 1.2, 1999

                      Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

                      Коментар

                      Working...
                      X