Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за една аларма ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за една аларма ???

    Алармата е някаква "куча" марка "SELCA SPLIT88"и е монтирана на Ланчия КАПА и колата има аларма но не работи ! Смених батерийте на дистанционното но пак не работи ! И почнах да търся къде е самата аларма ! Накрая я намерих и се оказа че са и изрязани повечето от кабелите и така след 3 часа мъки успях да запоя кабелите по цвят и алармата проработи даже вдига и стъклата ! Но след като изключа алармата т.е. отключа колата след около 2 мин алармата сама се задейства и колата гасне и почва да пищи ! Така и неможах да открия проблема - явно затова са я срязали ! Ето и самата аларма http://abacuscaralarms.co.uk/alarmsh...d&productId=61 !Немога да открия нищо конкретно за самата аларма ! Как действа и дали се програмира и как ! Помагайте !!! Освен дистанционното има и ето тези "атрибути" към алармата Но незнам за какво са ???
    Прикачени файлове
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    кола

    Ето това ако свърши работа иначе търси в нета ;http://translate.google.bg/translate...og_remotes.pdf
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да това го четох но доколкото го разбирам е за обучаване на допълнителни дистанционни към алармата ! За какво служат PST и Selca Touchkey
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        Днес открих къде е проблема за повторното включване,но се нуждая от съвет какво да направя и как да отсраня проблема ! Алармата се включва и всички врати се заключват и прозорците се вдигат ! После натискам бутона за отключване и вратите се отключват , НО ако не дам веднага на контакт точно след 30 сек. алармата се активира и след още толкова време почва да пищи !Естествено почнах да търся дали не е прекъснат кабела който се свързва към плафона така че алармата да "разбере" кога е отворена вратата и да не се активира повторно но ето на какво се натъкнах Защо е сложен този кондензатор и това съпротивление Някой има ли представа ??? Пробвах и с директен кабел от плафона но пак не става-алармата пак се самовключва
        Прикачени файлове
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #5
          Selca Touchkey ти е за деактивиране на блокировка ако е закачена разбира се . като имобилайзер.А 100% не ти отчита че е отворвена вратата .

          Коментар


            #6
            Locksmith написа:
            А 100% не ти отчита че е отворвена вратата .
            Е то това и на мен ми стана ясно ама защо не отчита !Когато вратата е затворена на плафона и на двата му извода има +12V а когато вртата се отвори единия извод става - (минус) !!!
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #7
              Липсва ти маса.

              Коментар


                #8
                Locksmith написа:
                Липсва ти маса.
                Какво къде ще липсва маса -давай по конкретно !!!
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #9
                  Иди при някой жичкаджия да търси проблема най добре.

                  Коментар


                    #10
                    Няма ли алармаджий в тоя форум бре Маса не липсва защото ако липсва няма да ми свети изобщо плафона ! Плафоните се управляват от модул ама не ми е ясно ка работи и защо при затворена врата има 2* 12V ! Проблема е те в тоя кондензатор и резистора който не случайно са сложени !!!
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      Нямаш два плюса ,просто когато вратата е затворена плюса минава през жичката на крушката и излиза на другия кабел.Ако махнеш крушката и измериш отново ще има плюс само на единия кабел.А за вратите може би не свързваш със правилния кабел на алармата.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Колега ти си интересен кой се занимава с ремонт на аларми това е в краен случай например при Рено ,Тойота новите модели или други подобни щото ако няма централно не пали колата Или някоя скъпа и си заслужава ремонта .но така от направи си сам става
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          vaskopa написа:
                          Нямаш два плюса ,просто когато вратата е затворена плюса минава през жичката на крушката и излиза на другия кабел.Ако махнеш крушката и измериш отново ще има плюс само на единия кабел.А за вратите може би не свързваш със правилния кабел на алармата.
                          Браво !!! За това не се бях сетил Алармата си е монтирана на колата и така дойде от Италия аз нищо не съм свързвал ! А по принцип когато вратата се отвори + или - трябва да отива към блока на алармата ( по кабелчето което се свързва към машинките на вратите)
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #14
                            Ако има обемни датчици може входа за врати въобще да на е свързан (ако монтажника го е мързяло) Алармите обикновенно имат вход от врати по минус.Ако ти се занимава ще ти кажа как да го свържеш.

                            Коментар


                              #15
                              Поразрових малко и ти намерих и схема,само има малък проблем че цветовете на кабелите са на Холандски
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X