Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как точно работи имо-то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как точно работи имо-то

    Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    кола

    Каква е колата дизел -бензин не познава ключа щото например е отслабнал акумулатораключа е падал на земята кабелите -буксите са се окислили или просто програмите са се бъгнали Махни кода и готово
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Как точно работи имо-то

      infineon написа:
      Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?
      ММММММ..... Любимият ми модел.....Първо забрави да го накараш , да го моднеш да подава сингнал без ключ. За тая цел е емулатора, но и той не може да проработи без да се бута ЕЦУ.Сигнала си е един и същ. или разрешава или не разрешава палене.Причините за не палене , са много .Може реле да е , не добра връзка,спойка..... и други неща.

      Коментар


        #4
        Re: Как точно работи имо-то

        Locksmith написа:
        infineon написа:
        Днес по едно време фиата не разпозна ключа и светеше кода. Разкостих го и извадих това. Проблема е в него.Някой има ли схема или да обясни как работи и кой чип за какво е?Не искам да барам паметта на екуто на колата. Предпочитам да модна имото че да подава сигнал към компа дори без ключ.Някой знае ли дали сигнала който се изпраща по серийната връзка към еку-то е един и същ при всяко палене? Или е с плаващ код?Комуникацията с основното еку двупосочна ли е?И поради каква причина имото почва да не разпознава всеки път ключа?
        ММММММ..... Любимият ми модел.....Първо забрави да го накараш , да го моднеш да подава сингнал без ключ. За тая цел е емулатора, но и той не може да проработи без да се бута ЕЦУ.Сигнала си е един и същ. или разрешава или не разрешава палене.Причините за не палене , са много .Може реле да е , не добра връзка,спойка..... и други неща.
        Бензин е колата,.И щом подава един и същи сигнал когато пали без да има двупосочна комуникация, какъв е проблема да му подавам всеки път този код с някакъв емулатор?И проблема не е от слаб акумулатор. Днес угасих, след 1 мин пробвам да паля и нъцки... Code...Сигнала за лампата code го проследих че идва от тази кутийка. Значи проблема е между чипа на ключа и имо-то.какво му става на чипа при изпускане?Струва ми се че поради някаква причина му е слаб сигнала от чипа и затова понякога не го чете.Възможно ли е проблема да е в бобината( антената) дето приема от ключа? Забелязах че с махната пластмаса под волана винаги пали.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Именно че ти трябва емулатор , който за да сработи , ЕЦУ-то трябва да е бутнато. Защо трябва да се повтарям?На твоя чип няма какво да му стане при изпускане , защото не е ампула и се чупи по трудно.Слаб сигнал имат ампулите. Слаб сигнал идва от не добра връзка или някой по заминал елемен в някой от контролерите.Разбира се с Осцилоскоп.

          Коментар


            #6
            Locksmith написа:
            Именно че ти трябва емулатор , който за да сработи , ЕЦУ-то трябва да е бутнато. Защо трябва да се повтарям?На твоя чип няма какво да му стане при изпускане , защото не е ампула и се чупи по трудно.Слаб сигнал имат ампулите. Слаб сигнал идва от не добра връзка или някой по заминал елемен в някой от контролерите.Разбира се с Осцилоскоп.
            Осцилоскоп имам в работата само че не знам кое да му меря на имо-то.Както и да е. Отворих екуто. Обаче вътре не виждам нищо което да може да се бара с поялник. Всичките чипове са с BGA корпус.Снимка на екуто:Би ли ми разяснил какво точно се пипа по еку-то?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              кола

              КАКВА Е КОЛАТА дизел бензин Нищо не може да направиш ново с Ключове и BSI Това е Хибриден модел ECU -не е трябвало да го отварашПрави се ама трудно ;или прекодиране на ново или емулаторДори и диагностика не може да направишДа не се се е изгубила масата на двигателя Да не си пипал нещо по колата преди това .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                КАКВА Е КОЛАТА дизел бензин Нищо не може да направиш ново с Ключове и BSI Това е Хибриден модел ECU -не е трябвало да го отварашПрави се ама трудно ;или прекодиране на ново или емулаторДори и диагностика не може да направишДа не се се е изгубила масата на двигателя Да не си пипал нещо по колата преди това .
                Колата е браво 1.2 16v 99 година Екуто е Бош motronic 1.5.5Нищо не съм пипал, масата на екуто е почистена.Проблема е че понякога се инати и не разпознава ключа от доста опити.Прави го при горещо време, зимата нито веднъж не го правеше.Как се прекодира тая гад като неможе да се пипа никой чип по него?Малко инфо за емулатор за това нещо?Защото колегата по нагоре каза че освен емулатора се пипало нещо вътре затова питах какво се бара вътре.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Да , не може да се пипа еку-то . Хибридно е. Само с хакване по кабел евентуално.Ама кой , не знам.... ще го направи.Емулатор не знам дали ще тръгне от веднъж.Най добре си смени антената като за начало на контакта .....Покарай и виж как ще е .Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Имам подобен проблем на моето пунто (от подписа) Свети ключето понякога и ми гаси колата след като запаля, като изчакам около 30на секунди ключето премигва и ако завъртя да запаля по-бързо , може и да не ми изгаси колата. Как мога да махна "кода" датчик ли има нещо, реле ли :S Ако някой помогне с информация, ще съм много благодарен П.с: Не винаги ми го прави този проблем, някой път дори като свети "кода" запалвам и не ми я гаси... :S
                    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                    Убий скороста - Спаси дете!

                    Коментар


                      #11
                      Locksmith написа:
                      ...Най добре си смени антената като за начало на контакта .....Покарай и виж как ще е .Успех.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Там е работата че на хибридните ECU няма кво да му се прави или ако се пави нещо е трудно -скъпо не сатава с махане/слагане на една жичка .Другите модели по може да се пипа Може а се прочете да се види кво е
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Ето го метода, но това е за 1.4 http://www.youtube.com/watch?v=4G7K9Lk4EU0
                          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Е да ама това е друга бира коренно са различават
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Na 1.7 D е лесно, трябва да поразглобиш клапана на помпата обаче.А при мен установих следното.Проблема го прави най често ( винаги) ако колата е била угасена и съм я оставил с пуснато радио и след 5-10 мин опитам да запаля.Което е странно понеже тогава акумулатора е възбуден и няма как да от липса на ток.Сутрин доста рядко го прави.А антенките на имо на всички фиати еднакви ли са?Пробвах с една от дизелова мареа от 96 та дето е била с ключ с стъклена ампула.С нея изобщо не разпознава ключа.На мареата обаче тази антена си работи.Колко ома трябва да е съпротивлението на бобинката?
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X