Здравейте колеги, имам един странен проблем, който мислех че го разреших със смяна на ключалката на шоф. врата. Но уви проблема си остана.Та следния проблем е на лице. Заключвам колата (било то от ключа в патрона или с алармата (допълнително сложена)) и понякога веднага след като се заключат вратите и се отключват сами, или по някога се заключва колата и по-нататък се отключва сама (примерно я оставям вечерно време заключена и сутринта я намирам отключена). Разглабяхме ключалката на шоф. врата и уж така го нарочихме, че проблема е от нея. Онзи ден купих друга от колега от форума, смених я уж заключи и не се отключи сама, но на сутринта я намерих пак откючена.Та ясно ми е че проблема ми може да идва от доста източници, какво бихте казали вие?Искам да подчертая, че акумулатора ми е за смяна, това го подозирам като проблема в цялата тази история. Има няма ако не я паля колата 2 дни на 3тия ден ще трябва да си търся някой да ме зарежда преди да запаля!!! Миналата зима имах проблем в студа и трябваше да зареждам акумулатора!!!Евентуално друга причина да е някакъв вакуум в системата за заключването.... но вие бихте ли показали къде се намират моторчетата в колата да проверя какво се случва с тях.Понеже колата ми като се заключва се чува все едно въздух управлява всичкото, свисти докато се заключат всички врати.Колата е Brava ’99 1.9JTDДа оточня и зимата претърпях катастрофа от дясната страна (врата, калници), без изкривявания и усуквания. Майсторите оправиха дясната предна врата като я подмниха с друга такава!Моля дайте съвети от какво може да се дължи тази неприятна работа със заключването!Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с отключване на колата - Брава
Collapse
X
-
Re: кола
Колеги мерси за съветите, виж за алармата може да е проблема, но пак защо се отключва сама и то отвреме на време а не постоянно, може би алармата да е наред, а акумулатора като падне и да се отключва.Немога да се сетя преди да сложим алармата на колата си беше добре централното и не ми е правила такива проблеми. Но след като претърпях катастрофата майсторите ми направиха колата, обаче тогава не ми работеше централното от ключа, но пак заключвах колата от шоф. врата, тогава се принудихме да сложим алармата за да може да има дистанционно.Дали пък като се замисля да не се е преебал нещо компа за заключването или нещо от сорта. А не съм имал проблем до сега с лампа CODE и да не иска да пали!От лостчетата ако беше щеше май да прави този проблем постоянно...kluchar написа:махни алармата +- за проба може да е от нея май е от нея или да е изкривено някое от лостчетата и все едно нее затворена а като нее затворена не може да заключи99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
Коментар
-
Имаш предвид, кабелите от ключалката, ако е така ще откача всичките 3 букси защото незнам коя е за централното.По този начин ще тествам коя от машинките не работи нали това имаш предвид?pugsy написа:Няма никаква логика като ти падне акумулатора да ти се отключват вратите.Откачи буксите за централното на предна дясна врата и пробвай,ако пак го има пробваш така и с лявата.99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
Коментар
-
Re: Проблем с отключване на колата - Брава
отпиши акумулатора аз съм карал със скапан, всяка сутрин със стартерно у-во но никакъв проблем с централнотоmarshal_t написа:Здравейте колеги, имам един странен проблем, който мислех че го разреших със смяна на ключалката на шоф. врата. Но уви проблема си остана.Та следния проблем е на лице. Заключвам колата (било то от ключа в патрона или с алармата (допълнително сложена)) и понякога веднага след като се заключат вратите и се отключват сами, или по някога се заключва колата и по-нататък се отключва сама (примерно я оставям вечерно време заключена и сутринта я намирам отключена). Разглабяхме ключалката на шоф. врата и уж така го нарочихме, че проблема е от нея. Онзи ден купих друга от колега от форума, смених я уж заключи и не се отключи сама, но на сутринта я намерих пак откючена.Та ясно ми е че проблема ми може да идва от доста източници, какво бихте казали вие?Искам да подчертая, че акумулатора ми е за смяна, това го подозирам като проблема в цялата тази история. Има няма ако не я паля колата 2 дни на 3тия ден ще трябва да си търся някой да ме зарежда преди да запаля!!! Миналата зима имах проблем в студа и трябваше да зареждам акумулатора!!!Евентуално друга причина да е някакъв вакуум в системата за заключването.... но вие бихте ли показали къде се намират моторчетата в колата да проверя какво се случва с тях.Понеже колата ми като се заключва се чува все едно въздух управлява всичкото, свисти докато се заключат всички врати.Колата е Brava ’99 1.9JTDДа оточня и зимата претърпях катастрофа от дясната страна (врата, калници), без изкривявания и усуквания. Майсторите оправиха дясната предна врата като я подмниха с друга такава!Моля дайте съвети от какво може да се дължи тази неприятна работа със заключването!Благодаря предварително!Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Ами колеги проблема си продължава
Проблема наистина нещата отиват към електрически проблем. Като си припомвам нещата от преди катастрофата и след това, почвам да си мисля че след като я блъснах и я оправиха централното не работеше, от там ми идва и следващият въпрос бихте ли ми казали къде се намира модула за централното на фиатчето???? За да проследя кабелите, тоците и всичко до вратите. Защото проблема клони към куплунга на дясната врата с кабелите, защото там останових че имаше проблем с копчето на прозореца на дясната врата не се спускаше и след като размърдах куплунга и спускането на прозореца се оправи.... така че проблема се очертава че е от кабелите на вратата. Но все пак искам да разбера къде се намира модула на централното ми (фабричното на Фиат)Благодаря предварително!!!
99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
Коментар
-
Re: централно
Ами колега правих го този опит със махането на алармата. Ефекта беше същият!Ще разровя из жабката да видя къде е това реле и да поразгледам кабелите и релето.Лостчетата уж са добре, защото отвреме на време се заключва и си остава заключено...kluchar написа:Махни + на алармата и виж как е . а иначе централното е в жабката/ едно жърто реле /поне на повечето коли -ако няма екстри . Другото е някое лостче да е изкривето малко и да прави проблем.99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар