Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с контактен ключ/палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с контактен ключ/палене

    Здравейте, колеги, От известно време като се опитам да запаля, са ми необходими поне няколко опита, за да се завърти стартера. Лампичките в началото си светват, помпата се чува, но като завъртя в положение "палене", се чува едно леко цъкване и нищо не става - лампичките още си светят, но стартерът не върти.В началото (преди около месец) се случваше само при добре загряла кола и доста рядко. Мислех си, че вероятно е от стартера. Но като се разчетох по форумите, доста хора казаха да се провери акумулатора и самия контактен ключ (това обаче го имаше предимно из форумите на vw, seat).Сега дори когато е студена, прави този номер... Напоследък е все по-упорито. Обикновено като извадя и обърна ключа 2-3 пъти, всичко тръгва. Може ли някой да ме ориентира колко би ми струвал ремонтът на това нещо, дали мога още така да карам и т.н. Предварително благодаря!

    #2
    Не знам дали може да се ремонтира!Ще е добре да се каже какъв е автомобила!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      кола

      свали кората извади САМО буксите и пробвай на друг клеиморед и то ще си проличи ако нямаш ела да пробвамеиначе няма смисъм да се отремонтирва щото е занитен и е от пластмаса а нее толкова скъп а на стартера и на акумолатора жиците добре ли са че и от тях понякога прави проблеми
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Пробвай да завъртиш ключа докрай и после бавно и плавно да го връщаш, докато нацелиш положението, на което ще запали. Аз така си палех почти две години предишната кола. Причината се нарича клеморед. Не е препоръчително да се ремонтира, а направо се подменя. За труд ще ти вземат 10-ина лв., а самият клеморед колко струва, вече зависи от това дали е нов или втора употреба и каква е колата.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          Колата е тази от подписа ми - Мареа 1.6.Вероятно ще го сменя. Днесм и хрумна да пробвам с резервния ключ и сутринта запали от първия път. Ако в близките дни си остане ок, ще ползвам просто този ключ и засега няма да сменям Много ти благодаря за съвета, задължително ще тествам ако/като се наложи!

          Коментар


            #6
            Щам с ключа въртиш свободно - не е от ключа ... освен ако не си го изпилил отпред с 1-2 мм ...При въртене на ключа неговата предна част върти клемореда ...Стигни до клемореда и ще видищ че от страната на двигателя има три кабела .... даваш на контакт с ключа ...след това дай с едно кабелче (и с кламер става) късо между долната и горната клема и трябва да се завърти стартера ... Кабелчето може и да е тънко - не минава голям ток в тая верига ...Другия вариант за проверка е с пробна лампа на същите клеми ... при даване на ключа в положение "запалване" лампата трябва да свети ...Нов клеморед струва под 20 лв ... няма смисъл да търсиш втора употреба ... сменя се за 5 минути ...
            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

            Коментар


              #7
              кола

              ако стария ключ е видимо износен може и от него да е но тогава не трябва да може да тръгва да върти веднага а като го размърдаш малко така че остава клеимореда да е и Резервнния ключ да не е Червен -кафяв
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                За съжаление и с резервния ключ го прави проблема (явно вчера сутринта беше случайно )Ще звънна тия дни на kluchar и ще го сменя.Поздрави,

                Коментар


                  #9
                  кола

                  клейморедите са 2 вида от дези кадето по се търсат по старите по ги няма сега продават по нови а те не стават за по старите модели пластинките -пиновете са по малки и буксата не влиза като трябва и нагаря много бързо
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Малко ъпдейт Проблемът прогресира през уикенда и започна да се налага да бутаме Днес отидох до един сервиз на бул. Климент Охридски. Казаха, че е изгорял шалтера на стартера и ч освен товаклемореда е прецакан, като стартерът бил следствие от прецакания клеморед. Сега трябва да завъртам ключа малко по-бавно, но пали безпроблемно. Взеха ми 100 лева (не е ли малко множко?!)ОБАЧЕ... Покарах 50 километра и засвети лампичката за маслото. В началото само мигаше, сега е постоянно (минал съм 100 километра). Свети САМО когато е на празен ход. Подам ли газ, изгасва. Пръчката показва, че маслото си е наред (беше на средата, долях още 300 мл за всеки случай и сега е на максимум). Така или иначе масло не харчи. Ще изчакам да видя нивото утре сутринта, но съм 99.9% сигурен, че си е ок.Дали може да са ми разбърникали датчика? Просто съм бесен... Кажете някой сносен сервиз за Фиат в района на Младост / Дървеница / Изгрев...

                    Коментар


                      #11
                      Mi6t0 написа:
                      Малко ъпдейт ОБАЧЕ... Покарах 50 километра и засвети лампичката за маслото. В началото само мигаше, сега е постоянно (минал съм 100 километра). Свети САМО когато е на празен ход. Подам ли газ, изгасва. Пръчката показва, че маслото си е наред (беше на средата, долях още 300 мл за всеки случай и сега е на максимум). Така или иначе масло не харчи. Ще изчакам да видя нивото утре сутринта, но съм 99.9% сигурен, че си е ок.Дали може да са ми разбърникали датчика? Просто съм бесен... Кажете някой сносен сервиз за Фиат в района на Младост / Дървеница / Изгрев...
                      Това май е друг проблем. Сам казваш, че като подадеш газ изгасва лампата - датчика е механичен и е доста трудно да му избяга калибровката. Дали ще свети лампата, при студен двг?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Къде ги видяхте тея клемореди по 20лв бе колеги, айде да не си разказваме приказки от 1001 нощ. Клемореда е 100лв и представлява ето това и аз поне не видях начин да се разглабя. Може да видиш самите клеми да не са нагорели, но аз като гледах моите миналата седмица бяха като нови. Както каза колегата от там не минава голям ток.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          ключ

                          ми това където си дал снимката е цялата конзола -клеимореда с контактен ключ струва оклоо 65до 80 лв зависи в кой магазин а другото това където влизат буксите е една малка час от само и се вади и може да се смени не се сменя ключа
                          Прикачени файлове
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Може би малко по-натам ще го сменя. Сутринта отидох при сервиза. Разбира се, единият започна да ми обяснява как няма как да има нещо общо с датчика. Но момчето, което беше работило по колата, веднага пипна буксата с датчика и проработи и уж го оправи... За съжаление след 20 мин. отново започна да примигва. Казаха, че ще поръчат нов, а преди това около 5 минути си шушукаха. Доста грозно, непрофесионално. Да бяха дошли да ми кажат в очите - "еми пич, вчера по невнимание раздърпахме еди к’во си", сега нямаше да съм толкова недоволен. Та това е, чакам ги да се обадят за датчик и дано проявят малко разум и ми го сменят за тяхна сметка. Просто съвет от мен - недейте да ходите там... Днес като се оплаах на колегите, още няколко споделиха, че вече са им бивши клиенти.

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              е друг път да заеш като ходиш в сервиз Питай дали са правили ФИАТИ и тогава давай колата що не е докара да е погледнем
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X