Здравейте колеги,появи ми се следния проблем светна ми индикатора CODE на таблото и не изгасва.Сега колата не пали,пробвах и с резервния и червения ключ но безуспешно.Явно проблема е в имобилайзера,можете ли да ме насочите как да си реша проблема. Колата е Fiat Bravo 1.8 16V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
CODE проблем!!!
Collapse
X
-
Re: CODE проблем!!!
търси темата за авариино палене и за някво картонче с код ...ставаше дума освен червения ключ ,дано се оправиш ... и точно как се въвежда кода с червения ключ е описано ... там колко пъти премигва датчика за инжекциона е дадената цифра и се пуска педала на газта ... наи-добре намери темата много добре са описали как се въвежда кода ... ето колега опитай както са описали тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23458Tony66 написа:Здравейте колеги,появи ми се следния проблем светна ми индикатора CODE на таблото и не изгасва.Сега колата не пали,пробвах и с резервния и червения ключ но безуспешно.Явно проблема е в имобилайзера,можете ли да ме насочите как да си реша проблема. Колата е Fiat Bravo 1.8 16V>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: CODE проблем!!!
Благодаря ти колега ще прегледам темата.Fiat_Punto11 написа:търси темата за авариино палене и за някво картонче с код ...ставаше дума освен червения ключ ,дано се оправиш ... и точно как се въвежда кода с червения ключ е описано ... там колко пъти премигва датчика за инжекциона е дадената цифра и се пуска педала на газта ... наи-добре намери темата много добре са описали как се въвежда кода ... ето колега опитай както са описали тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23458Tony66 написа:Здравейте колеги,появи ми се следния проблем светна ми индикатора CODE на таблото и не изгасва.Сега колата не пали,пробвах и с резервния и червения ключ но безуспешно.Явно проблема е в имобилайзера,можете ли да ме насочите как да си реша проблема. Колата е Fiat Bravo 1.8 16Vbravo 1.8 16V +
Коментар
-
кола
ами няма сигнала идва от ECU компютара на колата / ако на това му вика комутатор/то е скъпо и трябва да е с ключове и мобилайзера -питай за цена за това ти казвам че има гнило тук нешо -нещо те премятат има реле за помпата там са и Бушоните за помата и ECU ако те са изгорели кода ще свети и пак няма да пали а за бубините че са изгорели е малко вероятно ама се случва -например ако кабелите към свещите са скапани а къде е този сервиз кой град
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар