Здравейте,Някой знае ли как мога да си направя водачи за ел. стъклата. Никъде не мога да ги намеря, няма ги и при Италианеца. Единият вариант е да купувам направо целите машинки, ама така ще ми излезе малко дебело, при положение че мойте си работят. Ако се намери някой да продава само водачите - още по-добре.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водачи за ел. стъкла на Типо
Collapse
X
-
Re: Водачи за ел. стъкла на Типо
Наскоро пращах на един колега. Има ги във веригата Александър Ауто. Цената е около 4 лв за брой.raroo написа:Здравейте,Някой знае ли как мога да си направя водачи за ел. стъклата. Никъде не мога да ги намеря, няма ги и при Италианеца. Единият вариант е да купувам направо целите машинки, ама така ще ми излезе малко дебело, при положение че мойте си работят. Ако се намери някой да продава само водачите - още по-добре.Благодаря предварително.
Коментар
-
кола
Търсиш това по което се плъзга от страни стъклото ли от другите модели не става ли а това http://auto-restart.com/index.php/re...a-c-1_116_1799
Коментар
-
Когато този водач е износен, стъклото се сваля нормално, но при вдигане, горният му ръб сам излиза от уплътнението. Е, можеш и да му помогнеш малко. Ще видиш малка дупчица на самото стъкло. Слагаш клипсата, закопчаваш я, изваждаш малко уплътнението извън рамката на вратата, колкото да не е под напрежение и го нахлузваш на стъклото, така, че ръбчето на водача да влезе в специалното каналче на уплътнението. После така сглобено го връщаш в нормалното му положение, заедно със стъклото. Изглежда сложно, но е супер лесно. Няма нужда да сваляш кори, моторчета, стъкла и т.н.nanobanano написа:А някъде да има инфо как се слагат?
Коментар
-
На мен праща преди 2 години 4 брояRokambol написа:Когато този водач е износен, стъклото се сваля нормално, но при вдигане, горният му ръб сам излиза от уплътнението. Е, можеш и да му помогнеш малко. Ще видиш малка дупчица на самото стъкло. Слагаш клипсата, закопчаваш я, изваждаш малко уплътнението извън рамката на вратата, колкото да не е под напрежение и го нахлузваш на стъклото, така, че ръбчето на водача да влезе в специалното каналче на уплътнението. После така сглобено го връщаш в нормалното му положение, заедно със стъклото. Изглежда сложно, но е супер лесно. Няма нужда да сваляш кори, моторчета, стъкла и т.н.nanobanano написа:А някъде да има инфо как се слагат?
Даже мисля, че два седят някъде в гаража.
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар