Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Code Проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Code Проблем

    Здравейте колеги. От време на време започна да не ми гасне лампата за кода, гасне от втория път. Пробвал съм и с трите ключа и все едно и също. Не го прави винаги. Някой има ли представа от какво може да бъде? Преди никога не съм имал проблеми с кода.
    BRAVO 1.6 16V

    #2
    кола

    с кой мотор е дизел или бензин поже да е от много работи акумулатор- имобибайзер -приемникECU или конекторите .може да се въстанови или въобще да се махне
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      с кой мотор е дизел или бензин поже да е от много работи акумулатор- имобибайзер -приемникECU или конекторите .може да се въстанови или въобще да се махне
      Мотора е бензин 1.6 16V.
      BRAVO 1.6 16V

      Коментар


        #4
        ако ползваш червения ключ - ще ти го прави.НЕ ползвай червения ключ - той е само за сервизни дейности или при загубване да се ползва временно.пробвай като караш САМО със син ключ. Опиши дали като не гасне колата работи или не работи ... по-подробно.

        Коментар


          #5
          Значи, аз съм си патил от това и ще ти кажа при мен какво беше на пунтото ми.При мен беше едно от крачетата на куплунга между ECU-то и Fiat Code модула. Струваше 1.38 лв. но заради него колата беше почнала почти да не пали. И с твоята постепенно ще стане така - особено през зимата, когато е по-студено. Просто не контактува постоянно. Постепенно ще започне от време на време изобщо да не загасва като дадеш на контакт, после ще пали от 2-3-7-10... път. Иначе като запали няма проблем, особено след като загрее и се затопли под капака. За да си спестиш всички тези ядове, иди в някой сервиз, където разбират, за да не те карат да сменяш ECU-то и Fiat Code модул за 800-1000 лева. Искай да ти проверят и зачистят клемите. Ако не става, смени първо куплунга преди да се хвърляш на нещо по-мащабно.Имай предвид, че на мен ми се наложи да ходя в Ауто Италия, където дадох 63 лева, от които 40 за диагностика, 21 за труд и останалите за въпросната частичка . Но за да запаля колата, че да отида там, изгубих 3 часа да я топля с отворен капак на слънце, да се пече че да даде контакт. Good luck!ПП. Много уважавам мненията на колегата U-Bo, начете и технически грамотен човек. Но в случая не е от ключовете, гарантирам го. :D
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #6
            gantcho написа:
            ...ПП. Много уважавам мненията на колегата U-Bo, начете и технически грамотен човек. Но в случая не е от ключовете, гарантирам го. :D
            ти кажи какво пиеш а по темата,аз не мисля нищо в момента - просто искам да излючим вероятноста от неправилно боравене с червения ключ.ако не е от него - прилича много на контактна история , като описаната от теб.

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              ти кажи какво пиеш а по темата,аз не мисля нищо в момента - просто искам да излючим вероятноста от неправилно боравене с червения ключ.ако не е от него - прилича много на контактна история , като описаната от теб.
              Тъстът оня ден ми донесе 30 литра русенска кайсиева. Това пия и не малко Ако имаш път към София и време за пиене си most welcome
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #8
                OK !

                Коментар


                  #9
                  u_bo написа:
                  ако ползваш червения ключ - ще ти го прави.НЕ ползвай червения ключ - той е само за сервизни дейности или при загубване да се ползва временно.пробвай като караш САМО със син ключ. Опиши дали като не гасне колата работи или не работи ... по-подробно.
                  По принцип като дам на контакт лампата CODE загасва веднага. От време на време почна да не загасва от първия път като дам на контакт. Когато свети лампата код колата не пали. Чува се как бензиновата помпа качва, стартера върти, но не пали. Като излюча от контакт и включа пак лампата загасва и колата си пали.
                  BRAVO 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    iv_laz написа:
                    По принцип като дам на контакт лампата CODE загасва веднага.
                    така трябва да е.
                    iv_laz написа:
                    От време на време почна да не загасва от първия път като дам на контакт. Когато свети лампата код колата не пали. Чува се как бензиновата помпа качва, стартера върти, но не пали.
                    Така ТРЯБВА да е когато не гасне лампа КОДЕ. Ако не ти изгасне тази лампа НЕ МЪЧИ КОЛАТА. Колкото и да въртиш НЯМА да запали. Само може да повредиш я стартер я нещо друго.
                    iv_laz написа:
                    Като излюча от контакт и включа пак лампата загасва и колата си пали.
                    Всичко сочи към проблем с букса описан от колегата gantcho.Виж си куплунга.

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      iv_laz написа:
                      iv_laz написа:
                      Като излюча от контакт и включа пак лампата загасва и колата си пали.
                      Всичко сочи към проблем с букса описан от колегата gantcho.Виж си куплунга.
                      Колега можеш ли да ме ориентираш къде да го търся този куплунг?
                      BRAVO 1.6 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X