Здравейте, бих искал да попитам нещо отностно това как може да се регулира затварянето на една врата, когато с лека засилка не се затваря, като другите например, остава полузатворена, демек нито отворена нито затворена, а хлопаща. Къде и кое точно трябва да регулира за да се затваря с един лек замах, а не с допълнително по силно замахване, граничещо с принципно-концептуалния изграден модел на затваряне на вратите и практически усвоен преди години с братушковите МПС-та - лади, москвичи, жигулита и т.н. ... Проблема дали е в механизма, който щраква в края на вратата, където влиза металното статично ухо, което не е от вратата, а влиза в нея? Ако някой има идея или е наясно с проблема, който съпътства почти всяка една втора употреба кола, ще се радвам да сподели мнение и даже снимки ако има под ръка

Коментар