Master клуча мойе ли да се копира върху TP05 ot JMA ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полезна информация за Fiat CODE
Collapse
Важна тема
X
X
-
колега, добре дошъл (пиши задължително на кирилица!!) Червения ключ трябва да ти е за копиране на други, и не е хубаво да се кара с него, тъй като захаби ли се, няма откъде да се направи копие. По-добре си направи едно копие и карай с него.. пък този го пази някъде за извънредни случаи
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Re: ключ
Тоест копувам си ключ и се пробвам да го програмирам по начина обяснен по нагоре във форума?Или трябваа да да го нося накъде да му баятkluchar написа:може да си направиш ключ но трябва да се запише а не дубликат на чипа
Защото някой там беше написал "ако незнаеш какви са последствията не го прави". А колко струва такъв ключ?
Коментар
-
Възможно ли е от син ключ да се направи кафевия-мастер ключ? И ако да кой може и колко струва, а ако не защо? От програмна гледна точка всичко в мастера си е записано в него и съответно в компа и двете се сравняват в процеса на работа, значи параметрите на мастера би трябвало да могат да се прочетат от компа и от там обратната процедура да се създаде мастер ключ. Така ли е или нещо бъркам?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
от мнението на кроко61 и всички следващи - Пълни глупости са писани !!!само ключаря знае какво пише , ама май не обича да обяснява
отговора на всичките въпроси и оборването на грешните отговори се съдържа във тази и другите важни теми в раздела.Е Вие господа, ако не обичате да четете какво очаквате ?Че ще се отговаря на въпрос чийто отговор се съдържа във водещия пост?Това с износването на ключа определено беше ............ ново :Само писаното от ключаря е верно. Другите отговори и разсъждения ги забравете и прочетете темата отначало и БАВНО
Коментар
-
Какво да се прави неможем всички да знаем колкото теб и затова питаме, народа казва с "питане до Цариград се стига" и понякога незнанието на един се струва елементарна глупост за друг, но какво да се прави затова хората сме различни.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
Re: ключ
не става въпрос за незнание, а за нежелание да се прочете темата. на всички тези въпроси е отговорено коректно и подробно в първите постове от същата тема.подредNikMar написа:Какво да се прави неможем всички да знаем колкото теб и затова питаме, народа казва с "питане до Цариград се стига" и понякога незнанието на един се струва елементарна глупост за друг, но какво да се прави затова хората сме различни.мастер ключ се прави само като се прочете от еку и фк еку , кода на липсващия мастер ключ и се програмира празен транспондер с този код. Има оферти във форума за около 200 до 300 лв.мастер ключа и сините ключове излъчват еднакви по вид, но различни по стойност числа (кодове). кой е мастер и кой е син си е програмирамо в еку и фкеку.офтопик - какво стана с твоя проблем с паленето?NikMar написа:Възможно ли е от син ключ да се направи кафевия-мастер ключ? И ако да кой може и колко струва, а ако не защо? От програмна гледна точка всичко в мастера си е записано в него и съответно в компа и двете се сравняват в процеса на работа, значи параметрите на мастера би трябвало да могат да се прочетат от компа и от там обратната процедура да се създаде мастер ключ. Така ли е или нещо бъркам?ако имаш мастер=червен ключ, да може да си купиш ключ и да го запишеш в фкеку.ако нямаш червен ключ - две опции има1.копират ти транспондера от твоя ключ на празен - клонират ти ключа2. прочитат с компютър от еку-то кода на мастер ключа и създават такъв върху празен транспондер.после си купуваш колкото искаш сини ключа и ги записваш в системата по описания начин в темата.нормално за клониране на ключ взимат 80 лв.Виж ако имаш САМО червен ключ - най-добре си купи 2 бр. сини ключа и ги запиши в колата.не е добре да караш с червен ключ, затова не си прави копие на червения ключ а вземи вече програмирани транспондери.два най-добре защото понякога не може да се вкара САМО ЕДИН син ключ с описаната във водещия пост процедураStoinyata написа:Тоест копувам си ключ и се пробвам да го програмирам по начина обяснен по нагоре във форума?Или трябваа да да го нося накъде да му баятkluchar написа:може да си направиш ключ но трябва да се запише а не дубликат на чипа
Защото някой там беше написал "ако незнаеш какви са последствията не го прави". А колко струва такъв ключ?НЕ КАРАЙ с червен ключ, нито с негово копие.B1keP_B0y написа:колега, добре дошъл (пиши задължително на кирилица!!) Червения ключ трябва да ти е за копиране на други, и не е хубаво да се кара с него, тъй като захаби ли се, няма откъде да се направи копие. По-добре си направи едно копие и карай с него.. пък този го пази някъде за извънредни случаи
до и след 1998 г. са различни транспондерите.dent написа:Master клуча мойе ли да се копира върху TP05 ot JMA ?може да си клонираш при ключар синия ключ. около 80 лв.или може да идеш с колата да ти създадат с компютър - нов червен ключ за около 200 300 лв.после си купуваш колкото искаш сини ключа (до 8 бр.) и ги програмираш чрез червения. по описания начин във водещия пост.ВАЖНО - когато се разполага с мастер ключ - при програмирането на нов син ключ във фиат код системата, се изтрива всеки стар син ключ,който е бил загубен или откраднат. Това е полезното на мастер ключа.кроко61 написа:Здравейте Мога ли да си програмирам по описания начин нов ключ от син -само такъв имам
Коментар
-
Браво и благодаря за синтезирания отговор. колкото до паленето: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31026&start=30FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
profit
Здравейте колеги. От скоро съм горд собственик на Браво 1.9JTD м.10 1999г. :D Още не съм я регистрирал, но живот и здраве сряда и това ще стане. Имам червен/кафяв мастер-ключ, един син и две карти. Едната определено е за мастер-ключа и има два кода записани на нея - електронен с пет цифри и механичен с една буква и четири цифри. Червения ключ се отваря и вътре има нещо малко и черно
... вероятно транспондера. Нито по него нито по синия има някакви бутони или нещо друго. Втората карта е бяла с надпис секюрити код и на нея пише: Модел тип, Сериен номер и Код номер - четири цифри. Предполагам, че това е някакъв код за алармата, което не ме вълнува особено, тъй като ми сложиха друга. Та въпросът ми е, след като изчетох цялата тема някой има ли информация след като цената на клониран син ключ е 75-85лв., колко горе долу излиза само нарязването на син, който после от мастер-ключа, както разбрах ще мога да си го програмирам сам?
Коментар
-
И мен ме интересува:Възможно ли е нарязан нов син ключ с чип без да е кодиран, да се настрои с мастер-ключа. И най-важното дали ще струва по-малкоprofit написа:.................................... Та въпросът ми е, след като изчетох цялата тема някой има ли информация след като цената на клониран син ключ е 75-85лв., колко горе долу излиза само нарязването на син, който после от мастер-ключа, както разбрах ще мога да си го програмирам сам?
, и по-точно колко (в икономическа криза сме все пак
).Знаете ли дали чипа се предлага във вид на ключодържател.Правилно ли съм разбрал, че клонираните ключове може да са 20 бр. и да работят всички, но един ден ако реша да програмирам 5 бр. от тях с мастер-ключа, тогава другите 15 бр. вече няма да работят. И дали компютъра ги номерира напр. от 1 до 5 и разпознава ли кой кара в момента (напр. аз или жената или децата).Извън темата, компютъра приспособява ли се към стила на каране на шофьора и ще разпознае ли кой ключ (напр. от 1 до 5 ) е в момента
Коментар
-
ключ
нещо много сложно стана тук не знам ква ти е целта освен да спестиш некой левама пак трябват пари не знам дали ще намериш колега да направи само едното а и ти дали ще се справиш после трябва чипа да е в ключа иначе може и да не действа няма голям обхват а това за ключовете мисля че няма голямо значение с кой от сините кара шофьора ако човека си разбира от работата може да си записваш и триеш ключове колко искаш ако е по стандартния начин на различни коли е различно обикновено до 8 ключа а мастер ключа е 1 - да не се налага да се ползва
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар