Алармата е монтирана във В.Търново от перфектни разбирачи.Та чудя се аз защо мигат габаритите вместо авариини светлини при задействане на системата а то кво се оказа.Служителите на въпросната фирма която ще спомена по късно са си решили дилемата много лесно като заголват кабелчето на габаритна светлина на ляв фар и свързват там кабела от алармата който подава сигнала.Тук обаче изниква въпроса какво става и като се включат габаритите и защо алармата откача и не ме пусна да изляза от автомобила.Къде да свържа този кабел за сигнала за да мигат авариийни светлини на автомобил Браво 1,4?Дали не трябва да е на бутона за авариините и на кое краче обаче?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно въпрос за Аларма MAX 800
Collapse
X
-
Re: Спешно въпрос за Аларма MAX 800
Хич не я знам тази аларма, но когато свързваш към мигачите се ползват два диода, за да не се наруши работата им.Tornado написа:Алармата е монтирана във В.Търново от перфектни разбирачи.Та чудя се аз защо мигат габаритите вместо авариини светлини при задействане на системата а то кво се оказа.Служителите на въпросната фирма която ще спомена по късно са си решили дилемата много лесно като заголват кабелчето на габаритна светлина на ляв фар и свързват там кабела от алармата който подава сигнала.Тук обаче изниква въпроса какво става и като се включат габаритите и защо алармата откача и не ме пусна да изляза от автомобила.Къде да свържа този кабел за сигнала за да мигат авариийни светлини на автомобил Браво 1,4?Дали не трябва да е на бутона за авариините и на кое краче обаче?
-
А както беше свързана за левия габарит не се ли нарушава работата?Айде няма ли мозъци у форума?Аз затова избягвам сервизите щото винаги правят по лесното.Понеже не им се занимава да търсят схеми как да вържат алармата към пътепоказателите решават да я вържат за габаритите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ами не се нарушава, защото няма вариант да ти трябват двата поотделно, както е при мигачите.Иначе схемата е елементарна - двата диода се вързват към общата жица от алармата, а другите им крайща съответно към ляв и десен мигач.Tornado написа:А както беше свързана за левия габарит не се ли нарушава работата?Айде няма ли мозъци у форума?Аз затова избягвам сервизите щото винаги правят по лесното.Понеже не им се занимава да търсят схеми как да вържат алармата към пътепоказателите решават да я вържат за габаритите.
Коментар
-
Ами диоди - нормални. Колкото по-малки на размер, толкова по-добре.И да "носят" поне 5А ток на бройка.Предполагам би трябвало да има във всеки магазин за електроника.Аз ползвам примерно - P600M - тия ми попаднаха и вършат работа.http://www.jaycar.com.au/images_uploaded/P600A.PDFTornado написа:Засега няма да мига заради диодите които не казвате кви да бъдат.
Коментар
-
Това за диодите го разбрах вече как ще стане остава да премахна дразнещото заключване и отключване на вратите след запалване и гасене.Кажете каква е комбинацията от натискане на бутоните за премахнване на тази досадна функция.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар