Знам, че има възможност да се нагласи алармата, така че като я пуснеш и ако стъклата са ти отворени автоматично да се затворят. Определена аларма ли трябва или може по някакъв начин да стане и с обикновена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно аларма и ел.стъкла
Collapse
X
-
Re: Въпрос относно аларма и ел.стъкла
Почти на всяка аларма може. Купува се една специална платка - около 50-60 лв е. Във всеки сервиз за аларми ги продават и монтиратMindzu написа:Знам, че има възможност да се нагласи алармата, така че като я пуснеш и ако стъклата са ти отворени автоматично да се затворят. Определена аларма ли трябва или може по някакъв начин да стане и с обикновена?
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
-
Попринцип не всяка аларма има функцията "комфорт" затова се поинтересувай. Иначе както колегата ти каза взима се допълнително модул за "комфорт" и се монтира.В Ravena струва 25евро. А се взима допълнително тъй като фиат го нямат вграден в системата си.вградени ги имат предимно японските коли и тогава алармата сама командва стъклата.успех колега.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
ето че нещо мово май ще науча.как става номера.пък и защо реле за време.pugsy написа:отиваш и си купуваш едно "реле за време" 2-3 релета и си го правиш сам - не повече от 10лвпочти всеки голф3 има тази функция,като може дори през ключалката да вдигаш и сваляш стъклатаFiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
хахахах не се осетих, сориMindzu написа:Аз съм момиче бе хора, мислите ли, че разбирам от релета и мога да си ги наглася
за София мога да ти препоръчам място, но за Велико Търново незнам.Успех
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Абе колега,стига с тия релета за време.Фиата не е голф.Къде си виждал Фиат с комфорт функция през ключалката???За Фиатите най-подходящото вдигане на стъкла с алармата е след като се монтира модул за вдигане на ел. стъкла.И темата е доста коментирана.pugsy написа:отиваш и си купуваш едно "реле за време" 2-3 релета и си го правиш сам - не повече от 10лвпочти всеки голф3 има тази функция,като може дори през ключалката да вдигаш и сваляш стъклатаFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Всичко е възможно стига да знаеш какво искаш и да знаеш как да го направиш, ако не знаеш ще питаш или ще си платиш и си готова.gmg_service написа:Абе колега,стига с тия релета за време.Фиата не е голф.Къде си виждал Фиат с комфорт функция през ключалката???За Фиатите най-подходящото вдигане на стъкла с алармата е след като се монтира модул за вдигане на ел. стъкла.И темата е доста коментирана.pugsy написа:отиваш и си купуваш едно "реле за време" 2-3 релета и си го правиш сам - не повече от 10лвпочти всеки голф3 има тази функция,като може дори през ключалката да вдигаш и сваляш стъклатаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
аиде точно на мен не ми обяснявай.май не дочиташ, дал съм пример просто с голф, де виде, че съм написал фиат ..ала бала ???айде сподели като толко знаеш какво има в модулаgmg_service написа:Абе колега,стига с тия релета за време.Фията не е голф.Къде си виждал Фият с комфорт функция през ключалката???За Фиятите най-подходящото вдигане на стъкла с алармата е след като се монтира модул за вдигане на ел. стъкла.И темата е доста коментирана.pugsy написа:отиваш и си купуваш едно "реле за време" 2-3 релета и си го правиш сам - не повече от 10лвпочти всеки голф3 има тази функция,като може дори през ключалката да вдигаш и сваляш стъклата
Коментар
-
Ти наистина ли си мислиш ,че в модула за ел. стъкла има само реле за време?? Да те светна ако не знаеш!! Модулът следи тока който минава през мотора.Има две мощни съпротивления(10 W 0.1 OM),които са последователно на мотора.Когато започне да се вдига стъклото тока през тока е например 2-3 А.След като се затвори токът за секунда става значително по голям.Има елементарна електроника която следи този ток и съответно изключва реленцето .Ето ти и схемичка,която работи доста добре,и е много далече от реле за време.Ако и сега не си ме разбрал ....жалко.А някой коли си го имат този модул.Е тогава твоето реле за време може и да свърши работа.pugsy написа:аиде точно на мен не ми обясняваймай не дочиташ,дал съм пример просто с голф,де виде,че съм нашисал фиат ..ала бала ???айде сподели като толко знаеш какво има в модулаgmg_service написа:Абе колега,стига с тия релета за време.Фията не е голф.Къде си виждал Фият с комфорт функция през ключалката???За Фиятите най-подходящото вдигане на стъкла с алармата е след като се монтира модул за вдигане на ел. стъкла.И темата е доста коментирана.pugsy написа:отиваш и си купуваш едно "реле за време" 2-3 релета и си го правиш сам - не повече от 10лвпочти всеки голф3 има тази функция,като може дори през ключалката да вдигаш и сваляш стъклатаПрикачени файловеFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар