pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скапания код
Collapse
X
-
Re: код
чакам да видя кви настройки трябва да се направятkluchar написа:сега един мисе обади за подобно нещо но на Ланчиа точно тези ламалини за да се извадят е работа около 1 ден всичко около помпата трябвада се извади после малко с флекса и става и после и ECU дасе пипне после един ден да върнеш всичко както си е било и още донастройки затова търсат нат 200 лв щото си е работа а и нали трябва да има гаранция че колата ще работи както трябва ако нещо се скапе и си оставаш колата там кадето си е /е сповече пари се оправя /колега от форума е кара колата за ремонт от Търново и Габрово та до София и то все на платформа
Коментар
-
Искаш да кажеш че на самата помпа, около клапана има някаква гнусна мазна елекктроника?Че не е прост тъп електромагнитен клапан?Ако е така - бахти тъпотията...Те това съм го мразил най-много - целенасоченото усложняване на елементарни принципиpugsy написа:пълна шитня е този "код"кода е елеминиран собственоръчноако на някой му се случи може да си го направи сам (без код,до колкото разбрах кода няма оправяне)клапана е обикновен!!!некви ламаринки около него скобички и болтове с кръгли глави,за да неможе да се отвияткато се махне тъпата платчица и се подаде + на клапана и колата си трака без ядта така,пари не се набиватедин ми пусна оферта за 230лв да ми я оправи,ама нъц
Code, ECU при един класически дизелов агрегат - на майка им в ...Да разбирам че си го върнал така, както е на типо/темпра - контактен ключ -> ел.клапан?
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
не бреобикновен клапан си е,най обикновен дизелов клапанно се + му се подава през тъпата платка с кодна платката влизат 3 кабела +- и тоя от "ключа" като получи инфо пуска + на клапанакато се разкара платката отдолу защитата му е планки пластмаси и ла*на изкормя се всичко за да се стигне до него и си му се пуска + и си пич
Коментар
-
Ааа, ясно.Е то е все тая - мазната електроника просто не е там, където те разбрах първоначално.И след като това се знае, ако се сбъга на път какъв е проблема да се одялка изолацията на кабела дето води към клапана и да се върже на акумулатора?Или достъпа до кабела е факан?pugsy написа:не бреобикновен клапан си е,най обикновен дизелов клапанно се + му се подава през тъпата платка с кодна платката влизат 3 кабела +- и тоя от "ключа" като получи инфо пуска + на клапанакато се разкара платката отдолу защитата му е планки пластмаси и ла*на изкормя се всичко за да се стигне до него и си му се пуска + и си пичI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Ами дето питаш за настройките - ете това са - да махнеш далаверките и да човкашpugsy написа:точно достъпа е шитнякато махнеш клапана кабелчето се къса бая навътре :D и човкаш
Нали и ората требе да ядат, перие да пият... па и не само
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар