Напоследък започна да ми се случва лампата за кода да не гасне. Колата си пали - проблеми нямам, но е малко дразнещо а и притеснително.Ключа е оригинален. Имам още един син и червен ключ. Дали да опитам с другия син ключ или трябва да се погледне?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампа Code
Collapse
X
-
Re: Лампа Code
Как точно не гасне? В смисъл, двигателя работи, а лампата CODE свети?kkp написа:Напоследък започна да ми се случва лампата за кода да не гасне. Колата си пали - проблеми нямам, но е малко дразнещо а и притеснително.Ключа е оригинален. Имам още един син и червен ключ. Дали да опитам с другия син ключ или трябва да се погледне?
-
Ами след подаване на контакт лампата светва и малко след това гасне. Проблема е че понякога не гасне а свети докато не изключиш контакта. Ще отида да я видят но не знам кога защото излизането през работно време от работа ми е голям проблем. След това ще кажа какво се случва.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Това ме интересуваше, имах подобни симптоми. Казвам подобни, защото, до колкото упях да видя при мен, лампата я няма, и не знам дали свети или не. Дълго време се съмнявах дали джамбазите на са изолирали изцяло имобилайзера. Проверих го по следния начин: Поръчах си при ключар най-обикновения вариант за ключ, без транспондер, без да се нуждае от обучение. Това удоволствие ми струваше 7 лв., срещу опцията да се сдобия с непотребно визуално подобие на моя ключ. Обаче колата запали с него. Ключаря каза "честито, спестили са ти един куп главоболия". Тоест, имобилайзер нямам (фабричния де, иначе алармата има). Това ми беше идеята, дали просто да нямаш имобилайзер, а да са направили само лампата на таблото да светва и да гасне след 2-3 скунди?kkp написа:да
Коментар
-
Не вярвам. Според мен нещо се бъгва защото ми се случва много ама наистина много рядко. И винаги когато се случи е невероятна жега. Ако беше така както казваш симптомите щеше да са еднакви всеки път.А защо мислиш че при теб лампата я няма? Свалял ли си таблото? Може просто да е изгоряла. Ако все пак са я махнали за да не свети би трябвало на диагностика да изкарва грешка на имобилайзера (предполагам) а при мен такава грешка няма и затова мисля че при мен случая е друг. Ти ходил ли си някога да ти четът грешките?Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
И при мен е така понякога, но проблеми не съм имал. Дори и при светнала лампичка колата си пали и работи нормално. Е малко е дразнещо, затова при подаване на контакт, ако не изгасне лампичката - изключване и подаване отново на контакт - при това упражнение втория път винаги ми гасне лампичката!kkp написа:Ами след подаване на контакт лампата светва и малко след това гасне. Проблема е че понякога не гасне а свети докато не изключиш контакта.
Имам само червен ключ!
Коментар
-
Ако са оригинални - да. Червения е "главен" ключ с който се прави всичко по имобилайзера на автомобила. Останалите два са работни ключове. Щом обаче колегата успява да запали двигателя докато лампа "CODE" свети - за мен автомобила му е без имобилайзер. Ако в моята MAREA тази лампа свети - пада едно лудо въртене, но така и не успявам да запаля
А най-лесният начин да се разбере дали колата е с имобилайзер без да се ходи до ключари и така нататък е да се изкара ампулата на транспондера и да се остави далече от контактния ключ. Да се завърти и да се пробва ще запали ли - ако запали - честито, имобилайзера ви е с байпас
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Синия, а червения е по-хубаво да го прибереш на сигурно място - сейф или у дома дето ти си знаеш де е
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар