Здравейте! Жена съм, простено ми е  Имам сериозен (за мен) проблем. Фиат Фиорино Мултиджет 2008 г. Вадя ключа, остават да работят светлини, парно, радио... И на другия ден съм без ток. Не е само това. Дава ми несвързани грешки- не можела да се отвори въздушната възглавница, не можел да се включи fuel cut off и още нещо имаше. При опит да запаля, в 50% от опитите и показва катинарче и не мога да запаля. Откачам- закачам клема, пали. В някакъв момент решава, че трябва да си включи единия стоп, докато си седи на паркинга, а ключа в джоба ми и тока изтича, естествено. Все ми се струва, че ако и да е от клемореда на контактния ключ (според майстора), като че ли не е само това. Някакъв съвет какво се побърква и при кого да я карам? А, още нещо. Дистанционното заключване работи, когато си иска. И си изгуби "гласа".От Варна съм. В понеделник ще съм в София. Трябва да поема риска да пътувам с нея дотам, нямам избор.  Благодаря на всички, които си направиха труда да прочетат!
 Имам сериозен (за мен) проблем. Фиат Фиорино Мултиджет 2008 г. Вадя ключа, остават да работят светлини, парно, радио... И на другия ден съм без ток. Не е само това. Дава ми несвързани грешки- не можела да се отвори въздушната възглавница, не можел да се включи fuel cut off и още нещо имаше. При опит да запаля, в 50% от опитите и показва катинарче и не мога да запаля. Откачам- закачам клема, пали. В някакъв момент решава, че трябва да си включи единия стоп, докато си седи на паркинга, а ключа в джоба ми и тока изтича, естествено. Все ми се струва, че ако и да е от клемореда на контактния ключ (според майстора), като че ли не е само това. Някакъв съвет какво се побърква и при кого да я карам? А, още нещо. Дистанционното заключване работи, когато си иска. И си изгуби "гласа".От Варна съм. В понеделник ще съм в София. Трябва да поема риска да пътувам с нея дотам, нямам избор.  Благодаря на всички, които си направиха труда да прочетат!
							
						
					 Имам сериозен (за мен) проблем. Фиат Фиорино Мултиджет 2008 г. Вадя ключа, остават да работят светлини, парно, радио... И на другия ден съм без ток. Не е само това. Дава ми несвързани грешки- не можела да се отвори въздушната възглавница, не можел да се включи fuel cut off и още нещо имаше. При опит да запаля, в 50% от опитите и показва катинарче и не мога да запаля. Откачам- закачам клема, пали. В някакъв момент решава, че трябва да си включи единия стоп, докато си седи на паркинга, а ключа в джоба ми и тока изтича, естествено. Все ми се струва, че ако и да е от клемореда на контактния ключ (според майстора), като че ли не е само това. Някакъв съвет какво се побърква и при кого да я карам? А, още нещо. Дистанционното заключване работи, когато си иска. И си изгуби "гласа".От Варна съм. В понеделник ще съм в София. Трябва да поема риска да пътувам с нея дотам, нямам избор.  Благодаря на всички, които си направиха труда да прочетат!
 Имам сериозен (за мен) проблем. Фиат Фиорино Мултиджет 2008 г. Вадя ключа, остават да работят светлини, парно, радио... И на другия ден съм без ток. Не е само това. Дава ми несвързани грешки- не можела да се отвори въздушната възглавница, не можел да се включи fuel cut off и още нещо имаше. При опит да запаля, в 50% от опитите и показва катинарче и не мога да запаля. Откачам- закачам клема, пали. В някакъв момент решава, че трябва да си включи единия стоп, докато си седи на паркинга, а ключа в джоба ми и тока изтича, естествено. Все ми се струва, че ако и да е от клемореда на контактния ключ (според майстора), като че ли не е само това. Някакъв съвет какво се побърква и при кого да я карам? А, още нещо. Дистанционното заключване работи, когато си иска. И си изгуби "гласа".От Варна съм. В понеделник ще съм в София. Трябва да поема риска да пътувам с нея дотам, нямам избор.  Благодаря на всички, които си направиха труда да прочетат!
							
						

Коментар